Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
TIA ?! Wat ga jij doen dan??

ZES WEKEN???

Naar de states oid, aan je avatar te zien??

Geniet ervan!!

Ik heb nog een bericht aan jou in de conceptmap.. Je weet hoe het gaat . Nu laat ik die gewoon lekker tot na je reis, dan hoop ik het gesprek met jou te kunnen voortzetten!

Liefs!
Computer says nooooo
Leuk dat jullie het leuk vinden om mij hier te zien!

Net als jullie vind ik het Evy-topic niet zo erg boeiend meer, inderdaad erg veel nieuwen. Ben tijden weggeweest van dat topic, maar afgelopen week maar weer eens wat gereageerd.

Na de Marikenloop kreeg ik last van een heupblessure, die bijna over ging en toen weer net zo hard terug kwam. Heb wel in september een 10 km loop gedaan, maar eigenlijk met heel weinig plezier.

Na die 10 km een stapje terug gedaan en nu zit ik weer op ongeveer 3x 5 km per week. Althans.... dat is mijn doel. De laatste weken was het vaker 2x5 dan 3x5. Ik loop nu in een moordend slakkentempo, zo traag. Maar ja, geen pijn meer aan mijn heup.

Goed om te lezen dat jullie nog wel rennen trouwens!
Summie! :-) Ik weet hoe het gaat. Never you mind, en ik zie je mail straks met jetlag en al. Ik lees de woorden Summan en kaarsjes in 1 zin hierboven dus dat stemt me alvast goed en hoopvol.

Het wordt een ander continent (Z-Am.); de avatar is vanwege de wedstrijd .

Tot mails en forums!

TD
Oh wat fijn......

Geniet.. en Geniet.. en GENIET!

Veel plezier en tot later!

(ja, inderdaad kaarsen ed in 1 zin.. hoopvol is goed, is ook echt goed geweest .. )

Computer says nooooo
Meiden, echt ik vond het super. Of had ik dat al gezegd.

Sum, thanks voor je mail, ik ga er straks even echt goed naar kijken.

Illie, je gaat dus mee vrijdag? Vind ik gezellig en mijn vriendinnetje vind dat vast ook.
Ik vond het ook echt, echt, echt heel erg gezellig gister...of had ik dat al gezegd?!

Enne...wat mij betreft ga ik vrijdag mee hoor, Sjar! Gezellig!
Zomerkind, dat is ook toevallig...met jou, Sjar en mij is het blessure-technisch bergafwaarts gegaan na de Marikenloop.

Zou het iets met die loop te maken hebben?

Ik geloof dat we dus ook alledrie net weer een beetje aan het opkrabbelen zijn...
't Was mij ook al opgevallen Ildiko... Misschien zijn we toch iets te hard gegaan bij de Marikenloop? Overbelastingstechnisch gesproken dan...

Kweenie, ik vind het in ieder geval leuk om te horen dat jullie ook weer een beetje bezig zijn met lopen. Maar dat had ik geloof ik al gezegd. Ik word oud...
Zomerkindje, kom gewoon lekker hier kletsen. Je mag het ook over andere dingen dan evy hebben

Liefst wel over drank en alcohol
Oh, dat vind ik erg lief hoor Char , maar ik ben erg snel uitgel*ld als ik het heb over mijn drinkgewoontes. Ik drink namelijk bijna geen druppel. En mijn uitgaansleven is ook bedroevend.

Hoewel.... 2 glazen per half jaar is toch ook regelmatig drankgebruik?
Oh ja, jij bent er zo één

Nou praat dan maar lekker over iets anders. Ehm, over de aankomende feestdagen misschien?
quote:Chardonnay schreef op 28 oktober 2008 @ 21:07:

Oh ja, jij bent er zo één

Ghe... Ik kom nog wel eens hiero langs.
Zomerkind! geweldig! Blauw is zo'n mooie kleur!

Hé, en anders vertel jij toch over al die keren dat je niet drinkt

De wijn ging er gisteren trouwens ook wel weer errug makkelijk doorheen...had vanochtend best een klein beetje een zwaar hoofd...

O ja...en ik heb vanavond les 18 gelopen en het ging goed. Ik ben helemaal ei, ei!
illie, ik fietste net de route die wij maandag ook gefietst hebben.

Kan je nog herinneren dat wij bijna het hera hekwerk in reden

Hmmm, de rode wijn smaakt weer heerlijk.
Ahum, ahum...ja, dat kan ik me nog wel herinneren...

Dat hek, dat stond er echt zomaar ineens! Ik snap niet waar die ineens vandaan kwam.
Gelukkig gaan we vanavond met de metro. Kijken hoe dat gaat
Hopelijk komen we niet al teveel rondzwervend hekwerk tegen.

Dat zou maar onhandig zijn.
Ach, dat voel je niet meer na een liter wijn hoor (ik spreek uit ervaring )

Ehhhhhh RED!!!! Waar ben je?
Was weer gezellig gister, Sjar!

Gelukkig had ik geen kater vandaag...heb vanmiddag les 19 nog ff gelopen en dat ging prima.

Ik ben nu helemaal klaar voor mijn avondje met Mario , maar hij komt pas tussen 22 en 23 en dat duurt dus nog wel 3 tot 4 uur...veuls te lang dus!

Ga jij nog leuke dingen doen vanavond, Sjar?

Red, waar zit je, meid! Oehoeoeoeoeoe!!
Hmmmm nee niks doen. Wij hebben de hele nacht doorgedronken en geplaystationed. Ben zo gaar als wat.

Maar was inderdaad weer mega gezellig. Op naar het volgende feestje
Ik kan me voorstellen dat je gaar bent, joh! Ik was ook best wel gaar en ik was niet eens de hele nacht doorgegaan!

Relax se!
Have fun straks illie
Het was een heerlijke avond, Sjar! En ik kan je zeggen: bellenblaas is leuk...mikado is niet te doen!

Ik heb net trouwens les 20 (4x8) alweer gelopen, op wolkjes, en het ging heerlijk en ik voel me heerlijk.
Je hebt toch niet echt mikado geprobeerd?

Men, dat je nog gaat lopen vandaag. Ik ben mijn hele weekend alleen maar aan het hangen. Ook lekker hoor
Ja, Sjar! We hebben ècht mikado geprobeerd! Mario was er nog verrassend goed in ook...hij heeft drie stokjes kunnen pakken zonder ze erg veel te bewegen...

Djenga zijn we niet meer aan toegekomen...was een te grote klus om de toren op te bouwen...had ik niet meegenomen in de voorbereiding...

Maar...bellenblaas is geweldig!

En ja, dat lopen verbaasde mij eigenlijk ook wel een beetje. Ging verbazingwekkend lekker. Ik ga nu even op mijn gemakje koken. Moet ook maar weer eens gebeuren. Verder ben ik vandaag ook erg veel aan het 'hangen' hoor...heel af en toe kom ik van mijn krukje af en even later plof ik maar weer neer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven