Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
Ik heb gister ook aardig gedronken, maar gewoon lekker op de bank met mijn moppie

We zouden vandaag nog naar de veluwe gaan, maar gezien het feit dat moppie nog ligt te slapen, zal dat plan wel niet door gaan.

Dat wordt dus bankhangen vandaag. Beetje forummen, dvdtje kijken en lekker eten

Vrijdagavond hardgelopen (2-3-5-5-5) en heb sinds gister pijn in mijn heup :( Echt balen.

Redje, hoe hou je het vol om ieder weekend in de kroeg te hangen? Sinds ik de 30 ben gepasseerd lukt me dat echt niet meer. Wel het drinken, maar niet het optutten en naar de kroeg gaan
Red...ben benieuwd of je vandaag weer in de kroeg hangt of dat je je aan je voornemen houdt om alleen naar buiten te gaan om de hond uit te laten...

Sjar, heb je nog op de veluwe gezeten vandaag? Of toch maar lekker forummen en bankhangen?

Ik was vandaag een beetje in mineur...crisisje met Mario vanwege de hele situatie etc. etc. enzo, bladiebladiebla......

Hij is overigens heel lief voor me, maar dat maakt het crisisje niet echt minder...

Morgen komt 'ie gelukkig weer langs en kunnen we eea weer bespreken...
Die pijn in je heup is trouwens mooi k.uu.t. Sjar!

Ik heb trouwens de eerste paar lessen ook pijn in mijn heup gehad en heb dat er uiteindelijk toch weer 'uitgelopen'.

Je kunt natuurlijk zelf het best aanvoelen of je ermee door kunt lopen of niet. Als het hetzelfde is als de vorige keer, dan zou ik toch even extra oppassen...
illie Als je wil praten over de situatie dan kan je me bellen he?

Nee, alleen op de bank gehangen en heel veel geforumt. Interessante discussie op psyche over de SS gevolgd.
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2008 @ 19:38:

illie Als je wil praten over de situatie dan kan je me bellen he?

Ik weet het, lieve schat! Dank je wel!

Ik wacht morgen even af en misschien dat ik je dan dinsdag of woensdag even bel...

Ik was je trouwens net wel tegengekomen op een topic over zoenen...hihi
Ja en je zou eens bij de havettes moeten kijken. Heel gezellig. Op deze pijler.
Ik heb daar nog even niet alle 90 bladzijden gelezen...ik heb namelijk google ook nog niet uit...
Hé meisjes,

Illie,

Dikke lieverd.

Je weet dat je mij ook altijd mag mailen hè als ik iets voor je kan betekenen!!

Sjar,

Je hebt 't maar druk gehad op 't fourm zie ik.

Zal zo eens even kijken waar je het nou precies over hebt.

O ja,

Ruggengraat van spaghetti was uiteraard de schuldige aan 't feit dat ik me wéér niet aan mijn voornemen heb gehouden gister!

Vriend was voetballen en toen ook de derde helft uitliep en ze met z'n allen nog de kroeg in gingen vroeg ie of ik ook kwam...

Tja, en zag dan maar eens nee!!

Was uiteraard weer beregezellig, zijn daarna nog lekker een hapje wezen eten en waren rond de klok van 10 thuis.

"toetje" bewaard voor in bed.
Terug!

En natuurlijk nu heimwee enzo. (En koud, wat is het hier koud!) Plus een enorrrrme noodzaak om weer hard te gaan lopen... (nou ja, 2 kg noodzaak).

Eerst slapen en een enorme was wegwerken...
Wat toevallig TD. Heb net de link naar dit topic in het stoppen met roken topic geplaatst hahahaha.

Hoe was het? Heb je genoten?
Char, ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen, zo geweldig was het. Alsof we maanden zijn weggeweest. Ik moet weer helemaal wennen hier, zelfs aan mijn eigen huis... (en hopelijk blijft dat nog even zo!)
Hé meiden!

Wat fijn dat jullie er weer zijn!

Enne...TD...ik zou zeggen...brand maar los...wil alle verhalen horen en er is ruimte zat op het forum...
anoniem_51619 wijzigde dit bericht op 12-12-2008 18:29
Reden: typo
% gewijzigd
Gezellig he Ben ook helemaal blij. Kan je dat aan me zien
Hmmmmm...nee, Sjar...dat had ik niet in de gaten!

Helaas, ik moet nu de deur uit...moet ff bijkletsen met een vriendinnetje...Sorry, dit weekend heb ik in de avonduren dus wel een leven, maar verder niet hoor...ik kijk wel uit!
Zo, het bijkletsen gister heeft geduurd tot half vijf vanochtend . Erg gezellig, maar ik begin nu pas een beetje bij te trekken en moet vanavond weer op pad.

Vandaag gaat het me dus niet lukken om langs te komen, Sjar. Ik ga het morgenmiddag proberen...
Doe maar lekker rustig aan hoor! Je jas hangt niet in de weg.

Tot half vijf gekletst? Toch wel genoeg wijn bij gedronken?

Wat ga je vanavond doen? Is vanavond niet dat feest in de hmh?
Maar natuurlijk hebben we er genoeg wijn bij gedronken...wat dacht je dan?!! Rond half twee wilde ik naar huis gaan, maar toen kwam net haar vriend met nog wat vrienden thuis, dus toen ben ik toch nog ff blijven plakken...

Het feestje in de hmh was vorige week zaterdag. Was een geweldig feest, maar ik moest nog wel een beetje rustig aan doen, helaas (if you get my drift), omdat ik nog maar net hersteld was van ziek zijn.

Vanavond heb ik een afspraak met een andere vriendin om bij te kletsen in de kroeg, maar zit er hard over te denken om af te zeggen want ik heb wel een heul erg betonnen hoofd...

Ik ontkom er dit keer, denk ik, echt niet aan om te zeggen: ik word oud! Eigenlijk dus gewoon zin om met een dvd-tje op de bank te hangen...
Hahahaha illie, je wordt echt oud. Je lijkt mij wel
Nou ja, Sjar...nu al?!

Nou ja, ok, het mag in de krant...ben niet trots op, maar ik ben dus nu definitief en officieel 'oud'...ik kan niet meer twee avonden achtereen pimpelen...

Ik heb net een dvd-tje gekeken en zit nu zo wazig als ik maar kan Net5 te kijken. Denk dat ik zo ook nog eens mijn mandje in kruip om het helemaal kloppend te maken...

Klinkt wel errug sneu zo, hè? Valt allemaal best wel mee hoor...
Geeft niks hoor meid. Het moest er een keer van komen
Jij weet een mens wel op te vrolijken, hè?!

Moest jij niet ook allang naar je bedje toe?
Ik sta ook op het punt om naar bed te gaan Ben onwijs moe.
Ik ga nu ook echt mijn bed opzoeken. Ik val bijna om...Slaap lekker, Sjar!
Goedemorgen illie. Nog leuke plannen voor vandaag?
Hihihi...ik kom net mijn bed uitgekropen...ik ga zo eerst eens douchen, dan heb ik nog een flinke stapel werk liggen dat per sé voor morgen af moet (bedacht ik me gisteravond toen ik net in bed lag ) en dan had ik gister nog een film gehuurd die ik dus vandaag zal moeten kijken + weer inleveren...

Maar die film is niet erg interessant hoor, dus die kan ik ook ongezien weer inleveren...

Het belangrijkste is dat het werk wel af moet, dus daar ga ik na het douchen eerst maar eens mee aan de slag.

Jij nog leuke plannen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven