Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
zondag 9 november 2008 om 12:34
Ik heb gister ook aardig gedronken, maar gewoon lekker op de bank met mijn moppie
We zouden vandaag nog naar de veluwe gaan, maar gezien het feit dat moppie nog ligt te slapen, zal dat plan wel niet door gaan.
Dat wordt dus bankhangen vandaag. Beetje forummen, dvdtje kijken en lekker eten
Vrijdagavond hardgelopen (2-3-5-5-5) en heb sinds gister pijn in mijn heup
Echt balen.
Redje, hoe hou je het vol om ieder weekend in de kroeg te hangen? Sinds ik de 30 ben gepasseerd lukt me dat echt niet meer. Wel het drinken, maar niet het optutten en naar de kroeg gaan
We zouden vandaag nog naar de veluwe gaan, maar gezien het feit dat moppie nog ligt te slapen, zal dat plan wel niet door gaan.
Dat wordt dus bankhangen vandaag. Beetje forummen, dvdtje kijken en lekker eten
Vrijdagavond hardgelopen (2-3-5-5-5) en heb sinds gister pijn in mijn heup

Redje, hoe hou je het vol om ieder weekend in de kroeg te hangen? Sinds ik de 30 ben gepasseerd lukt me dat echt niet meer. Wel het drinken, maar niet het optutten en naar de kroeg gaan
zondag 9 november 2008 om 19:34
Red...ben benieuwd of je vandaag weer in de kroeg hangt of dat je je aan je voornemen houdt om alleen naar buiten te gaan om de hond uit te laten...
Sjar, heb je nog op de veluwe gezeten vandaag? Of toch maar lekker forummen en bankhangen?
Ik was vandaag een beetje in mineur...crisisje met Mario vanwege de hele situatie etc. etc. enzo, bladiebladiebla......
Hij is overigens heel lief voor me, maar dat maakt het crisisje niet echt minder...
Morgen komt 'ie gelukkig weer langs en kunnen we eea weer bespreken...
Sjar, heb je nog op de veluwe gezeten vandaag? Of toch maar lekker forummen en bankhangen?
Ik was vandaag een beetje in mineur...crisisje met Mario vanwege de hele situatie etc. etc. enzo, bladiebladiebla......
Hij is overigens heel lief voor me, maar dat maakt het crisisje niet echt minder...
Morgen komt 'ie gelukkig weer langs en kunnen we eea weer bespreken...
zondag 9 november 2008 om 19:37
Die pijn in je heup is trouwens mooi k.uu.t. Sjar!
Ik heb trouwens de eerste paar lessen ook pijn in mijn heup gehad en heb dat er uiteindelijk toch weer 'uitgelopen'.
Je kunt natuurlijk zelf het best aanvoelen of je ermee door kunt lopen of niet. Als het hetzelfde is als de vorige keer, dan zou ik toch even extra oppassen...
Ik heb trouwens de eerste paar lessen ook pijn in mijn heup gehad en heb dat er uiteindelijk toch weer 'uitgelopen'.
Je kunt natuurlijk zelf het best aanvoelen of je ermee door kunt lopen of niet. Als het hetzelfde is als de vorige keer, dan zou ik toch even extra oppassen...
zondag 9 november 2008 om 20:08
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2008 @ 19:38:
illie Als je wil praten over de situatie dan kan je me bellen he?
Ik weet het, lieve schat! Dank je wel!
Ik wacht morgen even af en misschien dat ik je dan dinsdag of woensdag even bel...
Ik was je trouwens net wel tegengekomen op een topic over zoenen...hihi
illie Als je wil praten over de situatie dan kan je me bellen he?
Ik weet het, lieve schat! Dank je wel!
Ik wacht morgen even af en misschien dat ik je dan dinsdag of woensdag even bel...
Ik was je trouwens net wel tegengekomen op een topic over zoenen...hihi
maandag 10 november 2008 om 14:11
Hé meisjes,
Illie,
Dikke lieverd.
Je weet dat je mij ook altijd mag mailen hè als ik iets voor je kan betekenen!!
Sjar,
Je hebt 't maar druk gehad op 't fourm zie ik.
Zal zo eens even kijken waar je het nou precies over hebt.
O ja,
Ruggengraat van spaghetti was uiteraard de schuldige aan 't feit dat ik me wéér niet aan mijn voornemen heb gehouden gister!
Vriend was voetballen en toen ook de derde helft uitliep en ze met z'n allen nog de kroeg in gingen vroeg ie of ik ook kwam...
Tja, en zag dan maar eens nee!!
Was uiteraard weer beregezellig, zijn daarna nog lekker een hapje wezen eten en waren rond de klok van 10 thuis.
"toetje" bewaard voor in bed.
Illie,
Dikke lieverd.
Je weet dat je mij ook altijd mag mailen hè als ik iets voor je kan betekenen!!
Sjar,
Je hebt 't maar druk gehad op 't fourm zie ik.
Zal zo eens even kijken waar je het nou precies over hebt.
O ja,
Ruggengraat van spaghetti was uiteraard de schuldige aan 't feit dat ik me wéér niet aan mijn voornemen heb gehouden gister!
Vriend was voetballen en toen ook de derde helft uitliep en ze met z'n allen nog de kroeg in gingen vroeg ie of ik ook kwam...
Tja, en zag dan maar eens nee!!
Was uiteraard weer beregezellig, zijn daarna nog lekker een hapje wezen eten en waren rond de klok van 10 thuis.
"toetje" bewaard voor in bed.
zaterdag 13 december 2008 om 16:31
zaterdag 13 december 2008 om 18:25
Maar natuurlijk hebben we er genoeg wijn bij gedronken...wat dacht je dan?!! Rond half twee wilde ik naar huis gaan, maar toen kwam net haar vriend met nog wat vrienden thuis, dus toen ben ik toch nog ff blijven plakken...
Het feestje in de hmh was vorige week zaterdag. Was een geweldig feest, maar ik moest nog wel een beetje rustig aan doen, helaas (if you get my drift), omdat ik nog maar net hersteld was van ziek zijn.
Vanavond heb ik een afspraak met een andere vriendin om bij te kletsen in de kroeg, maar zit er hard over te denken om af te zeggen want ik heb wel een heul erg betonnen hoofd...
Ik ontkom er dit keer, denk ik, echt niet aan om te zeggen: ik word oud! Eigenlijk dus gewoon zin om met een dvd-tje op de bank te hangen...
Het feestje in de hmh was vorige week zaterdag. Was een geweldig feest, maar ik moest nog wel een beetje rustig aan doen, helaas (if you get my drift), omdat ik nog maar net hersteld was van ziek zijn.
Vanavond heb ik een afspraak met een andere vriendin om bij te kletsen in de kroeg, maar zit er hard over te denken om af te zeggen want ik heb wel een heul erg betonnen hoofd...
Ik ontkom er dit keer, denk ik, echt niet aan om te zeggen: ik word oud! Eigenlijk dus gewoon zin om met een dvd-tje op de bank te hangen...
zaterdag 13 december 2008 om 22:22
Nou ja, Sjar...nu al?!
Nou ja, ok, het mag in de krant...ben niet trots op, maar ik ben dus nu definitief en officieel 'oud'...ik kan niet meer twee avonden achtereen pimpelen...
Ik heb net een dvd-tje gekeken en zit nu zo wazig als ik maar kan Net5 te kijken. Denk dat ik zo ook nog eens mijn mandje in kruip om het helemaal kloppend te maken...
Klinkt wel errug sneu zo, hè? Valt allemaal best wel mee hoor...
Nou ja, ok, het mag in de krant...ben niet trots op, maar ik ben dus nu definitief en officieel 'oud'...ik kan niet meer twee avonden achtereen pimpelen...
Ik heb net een dvd-tje gekeken en zit nu zo wazig als ik maar kan Net5 te kijken. Denk dat ik zo ook nog eens mijn mandje in kruip om het helemaal kloppend te maken...
Klinkt wel errug sneu zo, hè? Valt allemaal best wel mee hoor...
zondag 14 december 2008 om 11:05
Hihihi...ik kom net mijn bed uitgekropen...ik ga zo eerst eens douchen, dan heb ik nog een flinke stapel werk liggen dat per sé voor morgen af moet (bedacht ik me gisteravond toen ik net in bed lag ) en dan had ik gister nog een film gehuurd die ik dus vandaag zal moeten kijken + weer inleveren...
Maar die film is niet erg interessant hoor, dus die kan ik ook ongezien weer inleveren...
Het belangrijkste is dat het werk wel af moet, dus daar ga ik na het douchen eerst maar eens mee aan de slag.
Jij nog leuke plannen?
Maar die film is niet erg interessant hoor, dus die kan ik ook ongezien weer inleveren...
Het belangrijkste is dat het werk wel af moet, dus daar ga ik na het douchen eerst maar eens mee aan de slag.
Jij nog leuke plannen?