Ipad Icloud I snap het niet

24-02-2016 21:31 12 berichten
Hoi Dames!

Nou heb ik een iPad overgenomen van een bekende maar nu is diegene nog ingelogd op de iPad!

Of nee op de iCloud... Jeetje

Als ik nu uitlog hè, verwijder ik dan alle gegevens van de hele iCloud of alleen op de iPad?

Ze moet natuurlijk niet zonder werkende iPhone zitten.

Ik ben een ei!
Alle reacties Link kopieren
Als je dingen uit de i-pad verwijdert verwijder je ze ook uit die i-phone, dat was voor mij de reden om een Android telefoon te kopen, die maakt geen verbinding met mijn Apple i-pad, de PC wel maar alleen met mijn hotmail.
verba volant, scripta manent.
Als je in de instellingen het iCloud-account verwijdert, blijven de gegevens in de cloud bewaard. Dus alleen verwijderd van de iPad.
Power to the people
quote:MarianneDavids schreef op 24 februari 2016 @ 21:34:

Als je dingen uit de i-pad verwijdert verwijder je ze ook uit die i-phone, dat was voor mij de reden om een Android telefoon te kopen, die maakt geen verbinding met mijn Apple i-pad, de PC wel maar alleen met mijn hotmail.De handleiding lezen was misschien goedkoper geweest
quote:JollyJ schreef op 24 februari 2016 @ 21:37:

[...]

De handleiding lezen was misschien goedkoper geweestIk rommel graag zonder handleidingen, iets met auto didact maar daarnaast ook een beetje gemakzucht. Ik kreeg trouwens toch korting op die telefoon, veel spaarpunten.
quote:MarianneDavids schreef op 24 februari 2016 @ 21:43:

[...]

Ik rommel graag zonder handleidingen, iets met auto didact maar daarnaast ook een beetje gemakzucht. Ik kreeg trouwens toch korting op die telefoon, veel spaarpunten.Ook zonder handleiding was het vrij simpel geweest
quote:JollyJ schreef op 24 februari 2016 @ 21:46:

[...]

Ook zonder handleiding was het vrij simpel geweest Ik beken dat ik nogal lui ben met dat soort dingen, het werkt en dan vind ik het wel best. Die telefoon heb ik alleen om te bellen en gebeld te worden als ik buiten de deur ben, soms voor een berichtje, verder gebruik ik hem niet, ook niet om foto's te maken, appen of weet ik wat het ding allemaal kan, boeit me niet echt. Ik heb daarom een goedkoop abonnement.
Gewoon uitloggen en dan opnieuw instellen. Wel heel stom dat de vorige eigenaar niet is uitgelogd.
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 22:58:

Gewoon uitloggen en dan opnieuw instellen. Wel heel stom dat de vorige eigenaar niet is uitgelogd.

Kijk, hier heb ik wel wat aan!

Werd verder niks mee gedaan en is een bekende dus wat dat betreft moet er maar vertrouwen in mij zijn
quote:JollyJ schreef op 24 februari 2016 @ 21:46:

[...]

Ook zonder handleiding was het vrij simpel geweest
quote:Galileo schreef op 24 februari 2016 @ 21:35:

Als je in de instellingen het iCloud-account verwijdert, blijven de gegevens in de cloud bewaard. Dus alleen verwijderd van de iPad.Dank dank dank!
Je maakt eigen account aan bij Apple en die koppel je aan je iCloud

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven