Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 25 februari 2016 om 17:54
quote:Baudolino schreef op 25 februari 2016 @ 15:54:
[...]
Daar heb ik wat minder moeite mee.
Ik snap je redenatie niet helemaal. Er wordt toch helemaal niet politiek correct gepost daar?
Oh, misschien nu de laatste tijd niet meer, maar is wel gedaan.
En niet alles daar vind ik negatief; er zijn ook postings met realiteitszin.
[...]
Daar heb ik wat minder moeite mee.
Ik snap je redenatie niet helemaal. Er wordt toch helemaal niet politiek correct gepost daar?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 25 februari 2016 om 18:40
quote:simbalabimba schreef op 25 februari 2016 @ 17:54:
[...]
Dus als iemand " politiek correct " post, dan geloof je eigenlijk niet dat iemand dat ook echt meent?
Of begrijp ik je nou niet goed?
[...]
Dus als iemand " politiek correct " post, dan geloof je eigenlijk niet dat iemand dat ook echt meent?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 25 februari 2016 om 18:43
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2016 @ 18:40:
[...]
Of begrijp ik je nou niet goed?Ik kan dat beamen: Zelf post ik altijd ongelofelijk politiek correct. Maar om nou te zeggen dat ik serieus meen,...........
[...]
Of begrijp ik je nou niet goed?Ik kan dat beamen: Zelf post ik altijd ongelofelijk politiek correct. Maar om nou te zeggen dat ik serieus meen,...........
donderdag 25 februari 2016 om 18:50
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2016 @ 18:40:
[...]
Ik denk idd dat niet iedereen altijd alles 100% meent. Dat er situaties kunnen zijn waardoor de mening bijgesteld wordt.
En niet alleen bij de 'politiek correcte' posten.
[...]
Ik denk idd dat niet iedereen altijd alles 100% meent. Dat er situaties kunnen zijn waardoor de mening bijgesteld wordt.
En niet alleen bij de 'politiek correcte' posten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
donderdag 25 februari 2016 om 19:51
quote:simbalabimba schreef op 25 februari 2016 @ 18:50:
[...]
En niet alleen bij de 'politiek correcte' posten.Dat vind ik eigenlijk nog erger. Dat je bepaalde dingen over bijvoorbeeld vluchtelingen roept waar de honden geen brood van lusten, maar dat je het eigenlijk niet echt meent.
[...]
En niet alleen bij de 'politiek correcte' posten.Dat vind ik eigenlijk nog erger. Dat je bepaalde dingen over bijvoorbeeld vluchtelingen roept waar de honden geen brood van lusten, maar dat je het eigenlijk niet echt meent.
donderdag 25 februari 2016 om 19:59
quote:simbalabimba schreef op 25 februari 2016 @ 18:50:
[...]
En niet alleen bij de 'politiek correcte' posten.Dat is net zo iets als bij eten beweren dat je vegetarisch eet, maar ondertussen gewoon een biefstukje van de ah eet?
[...]
En niet alleen bij de 'politiek correcte' posten.Dat is net zo iets als bij eten beweren dat je vegetarisch eet, maar ondertussen gewoon een biefstukje van de ah eet?
donderdag 25 februari 2016 om 20:00
donderdag 25 februari 2016 om 20:04