Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik laat het op het vluchtelingentopic dan ook maar voor wat het is.

Vind het trouwens wel een goeie graadmeter wie ik serieus kan nemen hier of niet.

Stookt mekaar ook op natuurlijk, maar goed, geen aandacht meer aan besteden dus.
Ik lees er nog wel geregeld, omdat er ook veel nieuws(berichten) mbt tot de ontwikkelingen in de vluchtelingencrisis worden geplaatst (welke landen nemen welke maatregelen en wat hopen ze ermee te bereiken), en dat vind ik wel interessant. Maar meeschrijven heb ik inmiddels ook een beetje opgegeven.
.
quote:SuzanneSuus schreef op 25 februari 2016 @ 14:30:

Heb je gestaft?Nee
quote:Marana_ schreef op 25 februari 2016 @ 14:27:

Ik heb me toch weer eens op Actueel begeven, vanwege het Donald Trumptopic. En ik heb net kotsend pagina 3 van die discussie afgesloten. Ongelooflijk wat die laml*l van een Spell daar durft te schrijven.

Ik zit daar ook, en volgens mij is het gewoon iemand die lekker aan het stoken is.

Zou er niet teveel aandacht aan besteden.
Ik heb eerder, maanden terug, flinke discussies met spell gehad, maar toen ging het over goede voeding en sporten. Maar toen vond ik het ook al een eikel
Op Actueel staan diverse uiteenlopende topics, sommige voor mij interessant om te lezen, andere om te reageren. Een goeie discussie is nooit weg.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Baudolino schreef op 25 februari 2016 @ 14:32:

Ik laat het op het vluchtelingentopic dan ook maar voor wat het is.

Vind het trouwens wel een goeie graadmeter wie ik serieus kan nemen hier of niet.

Stookt mekaar ook op natuurlijk, maar goed, geen aandacht meer aan besteden dus.Dat laat ik niet van 1 -vluchtelingen-topic afhangen. Bovendien weet je niet in hoeverre posters daar een, wat zij als wenselijk zien, antwoord geven.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:simbalabimba schreef op 25 februari 2016 @ 14:46:

[...]

Dat laat ik niet van 1 -vluchtelingen-topic afhangen. Bovendien weet je niet in hoeverre posters daar een, wat zij als wenselijk zien, antwoord geven.Dat zegt dan ook alweer genoeg over die mensen.
quote:Marana_ schreef op 25 februari 2016 @ 14:38:

Ik heb eerder, maanden terug, flinke discussies met spell gehad, maar toen ging het over goede voeding en sporten. Maar toen vond ik het ook al een eikelJe zult er maar mee getrouwd zijn.........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Goede-Fee schreef op 25 februari 2016 @ 14:48:

[...]

Dat zegt dan ook alweer genoeg over die mensen.

Maar dat kan ik ze niet zomaar, zonder het fijne ervan te weten, 'aanrekenen'.

Iemand kan daar heel politiek correct posten om maar vooral niet negatief over te komen. Dat betekent niet dat ik zo iemand dan maar nooit, nergens, op andere topics serieus moet nemen.

quote:Marana_ schreef op 25 februari 2016 @ 14:32:

[...]

Nee

Mag ik vragen waarom niet? Het gaat verder dan een andere mening hebben, vind ik.

Ik lees er niet ( ja, net ff nav je post hier) en dan vind ik het raar om te staffen.
Je bent zelf een theepot
quote:impala schreef op 25 februari 2016 @ 14:32:

Ik lees er nog wel geregeld, omdat er ook veel nieuws(berichten) mbt tot de ontwikkelingen in de vluchtelingencrisis worden geplaatst (welke landen nemen welke maatregelen en wat hopen ze ermee te bereiken), en dat vind ik wel interessant. Maar meeschrijven heb ik inmiddels ook een beetje opgegeven.Ik vind het lastig om buitenlandse ( krantenartikelen)- links op waarde in te schatten.
Je bent zelf een theepot

Ik heb eerder, maanden terug, flinke discussies met spell gehad, maar toen ging het over goede voeding en sporten. Maar toen vond ik het ook al een eikelOh ik zie dat 'ie ook een daagje vrij gekregen heeft.....
quote:Hayek schreef op 25 februari 2016 @ 14:53:

[...]

Je zult er maar mee getrouwd zijn.........Zo waar. Ik kan me zowaar voorstellen dat je een relatie hebt met iemand en in deze periode ineens achter zijn of haar denkbeelden komt die lijnrecht staan tegenover de jouwe.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 25 februari 2016 @ 15:09:

[...]

Zo waar. Ik kan me zowaar voorstellen dat je een relatie hebt met iemand en in deze periode ineens achter zijn of haar denkbeelden komt die lijnrecht staan tegenover de jouwe.In z'n algemeenheid wel. Maar als je man zo laatdunkend denkt over vrouwen, zou je dat toch wel eerder gemerkt hebben?
quote:SuzanneSuus schreef op 25 februari 2016 @ 15:09:

[...]

Zo waar. Ik kan me zowaar voorstellen dat je een relatie hebt met iemand en in deze periode ineens achter zijn of haar denkbeelden komt die lijnrecht staan tegenover de jouwe.Ik vertel mijn vrouw gewoon wat ze moet denken

Ik heb eerder, maanden terug, flinke discussies met spell gehad, maar toen ging het over goede voeding en sporten. Maar toen vond ik het ook al een eikelEen over Spell. Wat had hij nu geschreven over vrouwen dan?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Hayek schreef op 25 februari 2016 @ 15:10:

[...]

In z'n algemeenheid wel. Maar als je man zo laatdunkend denkt over vrouwen, zou je dat toch wel eerder gemerkt hebben?Ja, dat wel. Maar er zijn natuurlijk ook wel andere onderwerpen die ineens ter sprake kunnen komen
Je bent zelf een theepot
quote:JollyJ schreef op 25 februari 2016 @ 15:11:

[...]

Ik vertel mijn vrouw gewoon wat ze moet denken Precies, wel zo makkelijk
Je bent zelf een theepot
quote:JollyJ schreef op 25 februari 2016 @ 15:11:

[...]

Ik vertel mijn vrouw gewoon wat ze moet denken En ik neem aan dat ze dat meewarig hoofdschuddend ter kennisgeving aanneemt?
quote:yasmijn schreef op 25 februari 2016 @ 12:13:

[...]

Er zaten er wat tussen.... die namen het knap serieus

Ik was bijna zo ver dat ik het geloofde, van die ingetrapte deur. De TO hield het aardig vol.

Jammer dat het topic verwijderd is. Ik vond het wel vermakelijk.
Ik moet helemaal niks!
quote:simbalabimba schreef op 25 februari 2016 @ 14:56:

[...]

Iemand kan daar heel politiek correct posten om maar vooral niet negatief over te komen. Dat betekent niet dat ik zo iemand dan maar nooit, nergens, op andere topics serieus moet nemen.

Die dynamiek daar onderling is redelijk bizar.

Net een stel kinderen op een bruiloft die het zo leuk vinden om elkaar weer te zien.

En dan uit gekkigheid allerlei idioterie uithalen. Dat ze dan in een apart zaaltje zitten. Eerst is het leuk, ze doen kinderdingen en ze zijn wat drukker.

Omdat het wat eigenaardige kinderen zijn en de rest van het feest zo leuk is laat je ze maar.

En op een gegeven moment kom je weer binnen en zijn ze met de toetjes aan het gooien en schuttingwoorden aan het krijsen.

Roepen ze eerst stoer : Maar wij hebben ook feest maar houden zich wel gedeisd.

Het is ook altijd de schuld van net dat ene kind dat al weg moest omdat het zo moest kotsen, de overgebleven kinderen ( chocolademousse nog in het haar, schor van het krijsen) zijn zo niet.

En hoppa daar gaan ze weer na een paar uur, hangen aan de lampen en hebben het toilet blank gezet met veel schuim.
quote:Nicky_L schreef op 25 februari 2016 @ 15:32:

[...]

Ik was bijna zo ver dat ik het geloofde, van die ingetrapte deur. De TO hield het aardig vol.

Jammer dat het topic verwijderd is. Ik vond het wel vermakelijk.Zonder die ¤3.500 huur had ik het misschien ook wel geloofd.
quote:simbalabimba schreef op 25 februari 2016 @ 14:56:

[...]

Daar heb ik wat minder moeite mee.

Ik snap je redenatie niet helemaal. Er wordt toch helemaal niet politiek correct gepost daar?
quote:Het-groepje schreef op 25 februari 2016 @ 15:37:

[...]

Die dynamiek daar onderling is redelijk bizar.

Net een stel kinderen op een bruiloft die het zo leuk vinden om elkaar weer te zien.

En dan uit gekkigheid allerlei idioterie uithalen. Dat ze dan in een apart zaaltje zitten. Eerst is het leuk, ze doen kinderdingen en ze zijn wat drukker.

Omdat het wat eigenaardige kinderen zijn en de rest van het feest zo leuk is laat je ze maar.

En op een gegeven moment kom je weer binnen en zijn ze met de toetjes aan het gooien en schuttingwoorden aan het krijsen.

Roepen ze eerst stoer : Maar wij hebben ook feest maar houden zich wel gedeisd.

Het is ook altijd de schuld van net dat ene kind dat al weg moest omdat het zo moest kotsen, de overgebleven kinderen ( chocolademousse nog in het haar, schor van het krijsen) zijn zo niet.

En hoppa daar gaan ze weer na een paar uur, hangen aan de lampen en hebben het toilet blank gezet met veel schuim. gaat het nog verder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven