Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 25 februari 2016 @ 09:31:

Laat ik wel zeggen dat ik je kinderen niet op de mond zoenen ook prima vind hoor, dat is natuurlijk maar net wat je gewend bent. Maar als je het niet doet vanuit erotische gedachten of denkt dat een kus op je mond alleen voorbehouden is aan partners, dan ben je gewoon een gekkie.

Ik zoen niet ieder willekeurig kind op de mond trouwens, het is wel iets 'intiems', mijn nichtje geeft mij dan wel weer een dikke natte kleffe vieze zoen op de mond, maar dat is ook een kind die heel dicht bij mij staat.

Zoon en nichtje zoenen elkaar ook op de mond trouwens, dat is echt het schattigste ooit Nee gekkies zijn leuk. Je bent dan gewoon een beetje eng.
quote:Marana_ schreef op 25 februari 2016 @ 09:32:

In pyjama eten met je schoonouders...Ontbijt moet kunnen
Je kind instrueren te bukken onder de vensterbank anders zien ze je zitten.
quote:Goede-Fee schreef op 25 februari 2016 @ 09:34:

Je kind instrueren te bukken onder de vensterbank anders zien ze je zitten. serieus?
quote:Marana_ schreef op 25 februari 2016 @ 09:32:

In pyjama eten met je schoonouders...

Och als je net van je werk komt kan ik mij best voorstellen dat je iets gemakkelijks aantrekt..

Trouwens ik heb niet eens echt een pyjama maar ik zit ook gerust in een joggingbroek als mijn moeder of vriendinnen ofzo langskomen..

Je kind instrueren te bukken onder de vensterbank anders zien ze je zitten.O echt?
quote:WD-40 schreef op 25 februari 2016 @ 09:34:

[...]

serieus?Ja op pagina 23.

Je kind instrueren te bukken onder de vensterbank anders zien ze je zitten.

Dat meen je niet.
quote:MalleBabbe1 schreef op 25 februari 2016 @ 09:36:

[...]

Och als je net van je werk komt kan ik mij best voorstellen dat je iets gemakkelijks aantrekt..

Trouwens ik heb niet eens echt een pyjama maar ik zit ook gerust in een joggingbroek als mijn moeder of vriendinnen ofzo langskomen.. Ik ook.
quote:Goede-Fee schreef op 25 februari 2016 @ 09:37:

[...]

Ja op pagina 23.Ik ga ff kijken,ik heb niet alle pagina's gelezen,de laatste pagina klonk al ongezellig genoeg..
quote:ThunderassMan schreef op 25 februari 2016 @ 09:38:

[...]

Dat meen je niet. Dit dus.
En mannen kunnen worden afgericht sociaal gezien.
2koffie in "Hekel aan feestjes..."

Was niet de vensterbank maar op de grond.. zelfde strekking.
quote:Goede-Fee schreef op 25 februari 2016 @ 09:39:

En mannen kunnen worden afgericht sociaal gezien.

Try me.
quote:Goede-Fee schreef op 25 februari 2016 @ 09:40:

Was niet de vensterbank maar op de grond.. zelfde strekking. Vreselijk, om je kinderen al leren om zich niet sociaal te gedragen richting familie.
quote:Goede-Fee schreef op 25 februari 2016 @ 09:40:

Was niet de vensterbank maar op de grond.. zelfde strekking. En gewoon doodleuk tegen je eigen moeder zeggen dat ze geen cadeautje mag komen brengen op je verjaardag en ook geen koffie krijgt want de deur is dicht..
quote:MalleBabbe1 schreef op 25 februari 2016 @ 09:50:

[...]

En gewoon doodleuk tegen je eigen moeder zeggen dat ze geen cadeautje mag komen brengen op je verjaardag en ook geen koffie krijgt want de deur is dicht.. Mijn moeder begreep dat soort dingen gelukkig.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:MalleBabbe1 schreef op 25 februari 2016 @ 09:50:

[...]

En gewoon doodleuk tegen je eigen moeder zeggen dat ze geen cadeautje mag komen brengen op je verjaardag en ook geen koffie krijgt want de deur is dicht..

Maar diezelfde klagen altijd, ook over sinterklaas, kerst en andere gewone normale dingen.

Ik zou bijna medelijden hebben met de kinderen, die worden al zo voorgeprogrammeerd dat ze geen normale familiebanden kunnen hebben.
quote:WD-40 schreef op 25 februari 2016 @ 09:48:

[...]

Vreselijk, om je kinderen al leren om zich niet sociaal te gedragen richting familie.Ik ben zelf geen familiepersoon maar no way dat ik mijn kind dat zou vragen .. en dat lukt ook niet die stond al juichend te roepen bij de voordeur denk ik.
quote:MalleBabbe1 schreef op 25 februari 2016 @ 09:36:

[...]

Trouwens ik heb niet eens echt een pyjama maar ik zit ook gerust in een joggingbroek als mijn moeder of vriendinnen ofzo langskomen.. ja maar je lelijke pyjama met badjas vind ik echt iets anders dan je huispak of je joggingbroek en trui
En anders zeg je iets van ga lekker zitten, trek even wat anders aan.
quote:Goede-Fee schreef op 25 februari 2016 @ 09:53:

[...]

Ik ben zelf geen familiepersoon maar no way dat ik mijn kind dat zou vragen .. en dat lukt ook niet die stond al juichend te roepen bij de voordeur denk ik. Nja, dat het kind dat niet doet zegt misschien wel iets over oma...
quote:Marana_ schreef op 25 februari 2016 @ 09:55:

[...]

ja maar je lelijke pyjama met badjas vind ik echt iets anders dan je huispak of je joggingbroek en truiNou ja in je badjas geef je wel een duidelijk signaal af natuurlijk
quote:Marana_ schreef op 25 februari 2016 @ 09:56:

[...]

Nja, dat het kind dat niet doet zegt misschien wel iets over oma...

Kan maar kan ook aan mams liggen.
En toch hoop ik dat er ooit familie mee leest bij zo'n topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven