Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
donderdag 25 februari 2016 om 19:40
quote:cochise schreef op 25 februari 2016 @ 19:35:
[...]
Nadenken niet nodig, je kunt net als voorheen gewoon vindikleuk aanklikken.
Maar misschien had ik dan wel een hartje moeten kiezen. Of een huilende of weet ik veel wat je nog meer kan kiezen.
Nu moet ik dus weer na gaan denken over welke optie het meest gepast zou zijn.
[...]
Nadenken niet nodig, je kunt net als voorheen gewoon vindikleuk aanklikken.
Maar misschien had ik dan wel een hartje moeten kiezen. Of een huilende of weet ik veel wat je nog meer kan kiezen.
Nu moet ik dus weer na gaan denken over welke optie het meest gepast zou zijn.
donderdag 25 februari 2016 om 21:18
FV: Wat akelig! Heel veel sterkte! Wat heb ik gejankt toen ik mijn kleine na haar geboorte inhet ziekenhuis moest achterlaten. Weliswaar met haar moeder, maar toch: Wat was dat naar. Dus begrijp dat 't voor jou helemaal erg moet zijn en dan mag er best even gehuild worden. Hoop dat er veel schouders zijn waarop je dat kunt doen.
IMHO
donderdag 25 februari 2016 om 21:44
quote:fietsie schreef op 25 februari 2016 @ 20:43:
Stil hier in de kroeg. Ook niks te beleven op de rest van het forum of op tv. Ik ben moe, wil effe lekker hier rondhangen oid.
Zo genoeg te doen en genoeg lawaai? Ik wil ook heel graag rondhangen en ' tetteren'.
Sooooo ik ben thuis. Zou nog naar Massive Attack gaan, maar na mijn werkding vandaag, was dat echt te hoog gegrepen. Mijn hoofd zit vol energie, maar dat lijf.... !
Wijn, wie schenkt er de wijn: Ik ben met vlag en wimpel geslaagd voor de ' onmogelijke' dag!!
Stil hier in de kroeg. Ook niks te beleven op de rest van het forum of op tv. Ik ben moe, wil effe lekker hier rondhangen oid.
Zo genoeg te doen en genoeg lawaai? Ik wil ook heel graag rondhangen en ' tetteren'.
Sooooo ik ben thuis. Zou nog naar Massive Attack gaan, maar na mijn werkding vandaag, was dat echt te hoog gegrepen. Mijn hoofd zit vol energie, maar dat lijf.... !
Wijn, wie schenkt er de wijn: Ik ben met vlag en wimpel geslaagd voor de ' onmogelijke' dag!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras