Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:Talkinghead schreef op 25 februari 2016 @ 22:12:

[...]

Ja, dat was een schitterend moment, ik stond in die rand. En ik heb weer een heel concert lang zo gigantisch genoten, van Skin uiteraard, maar ook van de band. En wat leuk om te lezen dat ze ook naast het podium een heerlijk mens is. Heb jij ze ook in Carré gezien vorig jaar?Nee, maar wel nog een paar keer in het buitenland. En ik stond uit mijn dak te gaan tijdens Pukkelpop bij Skunk toen de hel losbarstte. Nadat we onze geliefden teruggevonden hadden en onderkoeld in het artiestendorp aankwamen stond Skin daar haar eigen kleding uit te delen aan mensen die het nodig hadden. Zij kan voor mij nooit meer stuk. Dat ding over die Duitse vriendin ook:)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 februari 2016 @ 22:18:

Zo, mijn brein is helemaal doorbakken vandaag.

Dus ik heb bijgelezen gescand maar weinig onthouden, behalve over dotjes.

Zelf heb ik nooit kinderen gewild, maar tijdens de lunch vandaag (bloody vergaderen bah) zat er een absoluut scheetje van een baby een paar tafels verderop waarmee ik langdurig (oog)contact had. Echt een superschatje.

En toen later in het restaurant alweer zo'n klein blond moppie dat heel blij terugzwaaide toen ik zwaaide.

En toen had ik echt zo'n heel sterk gevoel, ik wil een baby in mijn armen houden en die zachte haartjes voelen en zo'n babygeurtje opsnuiven.

Echt hè, dan ben je 47 en nog nooit een seconde moedergevoelens gehad! Oh dat is weird inderdaad! Kon je effe een baby lenen op die behoefte te bevredigen
quote:fietsie schreef op 25 februari 2016 @ 22:22:

[...]

Oh dat is weird inderdaad! Kon je effe een baby lenen op die behoefte te bevredigen Haha, dat heb ik niet gevraagd. Maar wel met een collega afgesproken dat als zij een kind krijgt ik af en toe kom oppassen. Maar tegen die tijd is dat gevoel denk ik al wel weer weg.
quote:Oudblond schreef op 25 februari 2016 @ 22:21:

[...]

Nee, maar wel nog een paar keer in het buitenland. En ik stond uit mijn dak te gaan tijdens Pukkelpop bij Skunk toen de hel losbarstte. Nadat we onze geliefden teruggevonden hadden en onderkoeld in het artiestendorp aankwamen stond Skin daar haar eigen kleding uit te delen aan mensen die het nodig hadden. Zij kan voor mij nooit meer stuk. Dat ding over die Duitse vriendin ook:)Carré was zo bijzonder omdat de band en de muziek dus ook akoestisch overeind blijft. Oeh ja, De beelden van die hel staan op mijn netvlies gebrand, vreselijk. En wat tof van die kleding! Dat stukje over die Duitse vriendin ontging mij trouwens een beetje, ik was net een biertje halen.
Woll wat overkomt je he? Maar jij bent ook in blijde verwachting van je bank hoor! En dan nodig je een vriendin-buurvrouw-zus-o.d. met nieuwe baby uit om die heerlijke bank uit te testen. (verse moeder valt gegarandeerd in slaap en dan knuffel jij zo lang met de baby). Bezoekster wordt wakker van stuwing, baby gaat krijsen en de cirkel is weer rond. Idee?
quote:fietsie schreef op 25 februari 2016 @ 22:19:

[...]

Heel leuk!En dat is best bijzonder voor iemand die heel bewust zelf geen kinderen heeft gekregen want mijn eierstokken hebben nooit gerammeld. Maar lesgeven, begeleiden, stimuleren, bijsturen, noem het maar op, ik doe het met volle overtuiging.
quote:Talkinghead schreef op 25 februari 2016 @ 22:28:

[...]

Carré was zo bijzonder omdat de band en de muziek dus ook akoestisch overeind blijft. Oeh ja, De beelden van die hel staan op mijn netvlies gebrand, vreselijk. En wat tof van die kleding! Dat stukje over die Duitse vriendin ontging mij trouwens een beetje, ik was net een biertje halen.Carre kan ik me voorstellen. Ik heb een paar keer soundchecks meegemaakt en de muzikanten apart gehoord, echt het betere werk.
quote:Oudblond schreef op 25 februari 2016 @ 22:29:

Woll wat overkomt je he? Maar jij bent ook in blijde verwachting van je bank hoor! En dan nodig je een vriendin-buurvrouw-zus-o.d. met nieuwe baby uit om die heerlijke bank uit te testen. (verse moeder valt gegarandeerd in slaap en dan knuffel jij zo lang met de baby). Bezoekster wordt wakker van stuwing, baby gaat krijsen en de cirkel is weer rond. Idee?

Heel goed idee Blond! Vooral dat ik zo'n dotje dan weer terug kan geven als er geluid uit komt.

Hoe is je dag gegaan? Alles helemaal goed verlopen?
Dus ik kan me de van Wollstonecraft vrij goed voorstellen.

Deze was bedoeld als aanvulling op mijn bericht over die eierstokken.
Staat er eigenlijk een muziekinstallatie in de kroeg? Of moeten we het met youtube doen?
Er is soms live muziek. Maar verder weet ik het eigenlijk niet.

Er was vandaag een topic over de drie geluksmomenten van mensen van vandaag. Mijn geluksmoment is op dit moment: weten dat ik over een paar minuten lekker in mijn bedje lig en mag gaan slapen.

Welterusten allemaal!
Hoera voor Oudblond.

En sterkte voor Hats.

Ik had overigens al lange tijd geen contact meer met vriend. Wist dat hij aangeklaagd was, heb toen hij mij toevoegde op Linkedin vorig jaar nog contact gezocht, maar nu dus een veroordeling. Misschien zoek ik hem eens op in de nor, want ooit was het een dierbare vriend.
IMHO
Slaap lekker dan!
Ik ben trouwens vandaag wel naar live muziek geweest. Een halfgoede coverband in een hip cafe, met dochtertje en vriendin.

Thuis hebben we met z'n drieen gedanst op Pet Shop Boy, Apollo 4.40, Rammstein en George Michael. Dat was mijn geluksmomentje. Dochtertje heeft mijn moves.
IMHO
quote:Oudblond schreef op 25 februari 2016 @ 21:45:

Oh Hats jouw posts: zo herkenbaar. Is daar eigenlijk een woord voor ' lachen door ellende' ?

Er is maar 1 woord voor denk ik; leven
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 februari 2016 @ 22:32:

[...]

Heel goed idee Blond! Vooral dat ik zo'n dotje dan weer terug kan geven als er geluid uit komt.

Hoe is je dag gegaan? Alles helemaal goed verlopen?Ah Woll, Wij zijn ouders die niet hebben mogen opvoeden en ik heb met man een ander pad gekozen. Maar wij vinden kinderen en jongeren nog steeds heel fascinerend. Dus van baby tot jongvolwassenen met aanhang: het logeert hier maar wordt ook altijd weer afgeleverd. En voor ons werkt dat heeeel goed. Zeker omdat die peuters nu de jongvolwassenen zijn die met aanhang hier crashen en eerlijk en open met ons zijn *en af en toe schrikken als het onze verjaardag is, want wij zijn even oud als hun ouders en dat kan toch niet *
Ik probeer me voor te stellen hoe dat zou zijn, een (ooit) dierbare vriend in de gevangenis. Dat is op zijn minst vreemd geloof ik, ik kan me zo ook niet iemand voor de geest halen die zoiets op kan lopen.
quote:hatsetats schreef op 25 februari 2016 @ 22:48:

[...]

Er is maar 1 woord voor denk ik; leven Ik ben er even stil van Hats. Moet even tijd nemen want het eerste dat bij me opkwam is dat jij stukken verder bent dan ik en omwille van 'timeframe' moest ik even slikken. Leven.
quote:Talkinghead schreef op 25 februari 2016 @ 22:50:

Ik probeer me voor te stellen hoe dat zou zijn, een (ooit) dierbare vriend in de gevangenis. Dat is op zijn minst vreemd geloof ik, ik kan me zo ook niet iemand voor de geest halen die zoiets op kan lopen.

Hij was altijd een beetje een boefje. Maar wel zo eentje met een hart van goud. Het is vooral ook naar voor zijn gezin, maar ze zijn erg in de Heer, wellicht helpt dat.

Welterusten iedereen!
IMHO
quote:Oudblond schreef op 25 februari 2016 @ 22:52:

[...]

Ik ben er even stil van Hats. Moet even tijd nemen want het eerste dat bij me opkwam is dat jij stukken verder bent dan ik en omwille van 'timeframe' moest ik even slikken. Leven.

Voor jullie allebei!
IMHO
Gevarieerde smaak Grimble, ik opteer voor een rondje Rammstein

Hatsetats, mooie korte samenvatting. En hij klopt

Oudblond, klinkt als een goed pad zo en dat wordt dus ook zeer gewaardeerd door iedereen die bij jullie crasht.
quote:Oudblond schreef op 25 februari 2016 @ 22:52:

[...]

Ik ben er even stil van Hats. Moet even tijd nemen want het eerste dat bij me opkwam is dat jij stukken verder bent dan ik en omwille van 'timeframe' moest ik even slikken. Leven.

Ik jank gezellig met je mee
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Oudblond, voor jou ook of of allebei.
Antwoord op de lieve Stammerts die naar mijn bijeenkomst vragen. Eh het is natuurlijk (duhduh ik wil het altijd perfect en ...) niet helemaal goed gegaan. Uitgaande van 300 gasten en eindigen op 840 !! aanwezigen geeft wat hick-ups. Maar buiten wat problemen bij de registratie werd het inhoudelijke programma en de techniek (die vaak roet in het eten gooit als je geen budget hebt) van hoog niveau. De sprekers hielden zich aan de afspraken, het tempo klopte en na het inhoudelijke programma was er een netwerkborrel en een diner en ook dat ging als een trein. Bar dicht om 19.30 uur en om 20 uur waren er nog zo'n 200 mensen met elkaar aan het praten. Geslaagd dus. Verbeterpunten heb ik genoteerd. Maar ik kan gewoon niet geloven dat ons bedrijf met zo weinig budget en mankracht ook deze overrompeling weer tot een goed einde gebracht heeft. *Realiseer me dat mijn vraag om extra mankracht vandaag ontkracht is. Ik doe het dus niet goed!*
quote:hatsetats schreef op 25 februari 2016 @ 22:57:

[...]

Ik jank gezellig met je mee Ik schiet er van in de lachstuip Man meldt me net dat hij er over een half uurtje is. Zo fijn om daar geborgenheid te hebben en ik lees dat bij jou en jouw man gelukkig ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven