Mode & Beauty alle pijlers

Code ICI paris iemand?

25-02-2016 09:39 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Ik ben toe aan een nieuw parfum als klein cadeautje voor mezelf na een hele drukke periode, nu heb ik er een gevonden en deze wil ik gaan bestellen op de website van Ici Paris.

Heeft iemand toevallig nog een kortingscode oid voor die website?

Ik heb net via google al wat codes gevonden maar die werken helaas niet.

Ik hoor het graag!
Internagelaktisch
Ik heb een code waarmee je 5 euro korting krijgt bij besteding van 40 euro, geldig t/m 13 maart. Heb je daar iets aan? Dan stuur ik je een pb'tje.
Dat is lief Prik! Maar ik heb 37,50, het luchtje is al wat afgeprijst van 50 naar 37,50.
Internagelaktisch
Hoi!

ik heb een cadeaubon van 25 euro maar ik koop eigenlijk nooit iets van ici paris... je mag hem overnemen voor 15 euro als je dat wilt...
Hoi zoentje! Dat zou natuurlijk helemaal leuk zijn, ik ben alleen een beetje huiverig met aankopen zo doen online omdat ik natuurlijk niet weet of je de code al eens aan een ander hebt verkocht en hij het dan niet doet...

Mocht jij mij genoeg vertrouwen om me de code te geven zodat ik hem kan inwisselen en ik je meteen geld over maak als hij het doet dan wil ik dit wel graag doen!

Stuur je me dan even een PB?
Internagelaktisch
PB gestuurd!
Super fijn! Heel blij mee :D
Internagelaktisch
quote:prik schreef op 25 februari 2016 @ 09:46:

Ik heb een code waarmee je 5 euro korting krijgt bij besteding van 40 euro, geldig t/m 13 maart. Heb je daar iets aan? Dan stuur ik je een pb'tje.Je bent niet toevallig nu op het forum he? Helaas kan de andere gebruiker haar bon niet vinden en ik bestel denk ik nog een parfum dus dan boven de 40 euro, ik zou je code graag willen!
Internagelaktisch
Je hebt een pb.
Bedankt meiden! De bestelling is geplaatst
Internagelaktisch
Top! en gelukkig de bon nog gevonden
Heeft iemand nog een code voor mij?
Geen code, maar wel een tip.

Als je een product googelt vind je vaak andere aanbieders die (veel) goedkoper zijn dan een ICI Paris met korting.
quote:girasole3 schreef op 05 maart 2016 @ 17:30:

Geen code, maar wel een tip.

Als je een product googelt vind je vaak andere aanbieders die (veel) goedkoper zijn dan een ICI Paris met korting.heb ik gedaan, maar ici is de goedkoopste nu
Op flipit.com kun je codes vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven