Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
vrijdag 26 februari 2016 om 18:36
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 februari 2016 @ 18:32:
[...]
Nou die is anders behoorlijk zuur geworden in de loop der jaren. Maar dat merk je niet zo he. Wat dat betreft is een forummer net een kikker die langzaam dood wordt gekookt.Heel erg zuur. Vroeger was hij echt grappig soms. Tegenwoordig totaal niet meer.
[...]
Nou die is anders behoorlijk zuur geworden in de loop der jaren. Maar dat merk je niet zo he. Wat dat betreft is een forummer net een kikker die langzaam dood wordt gekookt.Heel erg zuur. Vroeger was hij echt grappig soms. Tegenwoordig totaal niet meer.
vrijdag 26 februari 2016 om 18:40
vrijdag 26 februari 2016 om 18:43
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 februari 2016 @ 18:42:
Jammer Moi.
Inhoudelijk zitten er echt leuke dingen bij, ook weer wat hernieuwde bewustwording enzo. Maar de opdrachten en stage gaan gewoon nergens over.
Het is dat het niet meer op papier gaat maar anders zou het je een bos per semester kosten.
Jammer Moi.
Inhoudelijk zitten er echt leuke dingen bij, ook weer wat hernieuwde bewustwording enzo. Maar de opdrachten en stage gaan gewoon nergens over.
Het is dat het niet meer op papier gaat maar anders zou het je een bos per semester kosten.
vrijdag 26 februari 2016 om 18:43
quote:Eleonora-1 schreef op 26 februari 2016 @ 18:39:
[...]
Ik ben wel veel zuurder geworden door de jaren.
Toen ik hier begon te posten was ik echt zo'n eeuwig lieve zweefteef.
Ik ben ook wel veranderd hier. Eerst zat ik veel op psyche en relaties enzo altijd proberen mensen te helpen, steunen enzo. Nu doe ik dat soms nog wel, maar ik heb veel minder geduld met alweer een vrouw die zich als voetveeg laat gebruiken.
En ik kom meer voor de gein en voor de mensen die ik leuk vind, bijv. de stammers.
[...]
Ik ben wel veel zuurder geworden door de jaren.
Toen ik hier begon te posten was ik echt zo'n eeuwig lieve zweefteef.
Ik ben ook wel veranderd hier. Eerst zat ik veel op psyche en relaties enzo altijd proberen mensen te helpen, steunen enzo. Nu doe ik dat soms nog wel, maar ik heb veel minder geduld met alweer een vrouw die zich als voetveeg laat gebruiken.
En ik kom meer voor de gein en voor de mensen die ik leuk vind, bijv. de stammers.
vrijdag 26 februari 2016 om 18:46
quote:Moiren_ schreef op 26 februari 2016 @ 18:43:
[...]
Dat vond ik soms ook toen ik weer ging studeren. Zo zinloos soms.
Ik had de mazzel dat ik mijn werk als stage kon gebruiken.
Maar straks heb je gelukkig dat diploma, dat hoef je dan nooit meer te halen!
[...]
Dat vond ik soms ook toen ik weer ging studeren. Zo zinloos soms.
Ik had de mazzel dat ik mijn werk als stage kon gebruiken.
Maar straks heb je gelukkig dat diploma, dat hoef je dan nooit meer te halen!
vrijdag 26 februari 2016 om 18:46
vrijdag 26 februari 2016 om 18:48
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 februari 2016 @ 18:44:
[...]
Dat viel ook wel te verwachten. Het is ook wel raar dat je ineens moet gaan studeren voor iets dat je al jaren met succes doet.
Eens.
Eigenlijk zou er voor mensen met veel ervaring een soort systeem moeten zijn waarbij zij direct dingen kunnen laten zien die hun niveau aantonen. Als dat dan goed is, gelijk afvinken. Bijv. middels een portfolio ofzo.
[...]
Dat viel ook wel te verwachten. Het is ook wel raar dat je ineens moet gaan studeren voor iets dat je al jaren met succes doet.
Eens.
Eigenlijk zou er voor mensen met veel ervaring een soort systeem moeten zijn waarbij zij direct dingen kunnen laten zien die hun niveau aantonen. Als dat dan goed is, gelijk afvinken. Bijv. middels een portfolio ofzo.
vrijdag 26 februari 2016 om 18:51
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 februari 2016 @ 18:48:
[...]
Eens.
Eigenlijk zou er voor mensen met veel ervaring een soort systeem moeten zijn waarbij zij direct dingen kunnen laten zien die hun niveau aantonen. Als dat dan goed is, gelijk afvinken. Bijv. middels een portfolio ofzo.Dat bestaat wel, in de zorg, heet EVC: eerder verworven competenties. Maar is ook nog best een gedoe om te verkrijgen, dus een simpeler systeem zou fijn zijn.
[...]
Eens.
Eigenlijk zou er voor mensen met veel ervaring een soort systeem moeten zijn waarbij zij direct dingen kunnen laten zien die hun niveau aantonen. Als dat dan goed is, gelijk afvinken. Bijv. middels een portfolio ofzo.Dat bestaat wel, in de zorg, heet EVC: eerder verworven competenties. Maar is ook nog best een gedoe om te verkrijgen, dus een simpeler systeem zou fijn zijn.