Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Grappig hè, vervang de ene ziekte door e andere en het is gelijk belachelijk, overdreven en hysterisch.
Echt he?!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
En dan vragen mensen zich af waar stigma vandaan komen. En of mensen daar nou echt last van hebben.
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach.

Nou, dat lukt wel als de zon zo schijnt als nu en er schaatsen op tv is.

De noodzakelijke buitenshuis activiteiten maar in de -dweil-pauzes doen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
TVP

Goedemorgen.
quote:ThunderassMan schreef op 27 februari 2016 @ 09:31:

TVP

Goedemorgen.Moggûh. Laat jij jezelf ff uit? Of kun je wachten tot de dweil?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Wat een heerlijk weer! Ik krijg er tuinierkriebels van. Hoe lang voordat dat over gaat?
Bij mij duurt dat zo'n 5 min, Red. Hopelijk is het bij jou nu over.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 27 februari 2016 @ 18:43:

Bij mij duurt dat zo'n 5 min, Red. Hopelijk is het bij jou nu over. Nu wel. Maar vanmiddag kon ik het niet laten!
Is het heerlijk weer in NL? Ik hoop dat het zo blijft als ik terugkom, kan ik mijn in november geplante bloemen bekijken. Narcissen,tulpen etc.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 27 februari 2016 @ 19:14:

[...]

Nu wel. Maar vanmiddag kon ik het niet laten!Ik heb lekker buiten gezeten.
quote:Peacy schreef op 27 februari 2016 @ 21:46:

[...]

Ik heb lekker buiten gezeten.Heerlijk hè. Geniet er maar van dit weekend, na maandag is het weer bagger.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 27 februari 2016 @ 21:58:

[...]

Heerlijk hè. Geniet er maar van dit weekend, na maandag is het weer bagger.Dan schijn ik weer een leven te hebben!
quote:Ttass28 schreef op 27 februari 2016 @ 20:09:

Is het heerlijk weer in NL? Ik hoop dat het zo blijft als ik terugkom, kan ik mijn in november geplante bloemen bekijken. Narcissen,tulpen etc.Zonnig maar wel koude wind en nachtvorst. Maar mijn sneeuwklokjes en crocusjes bloeien volop (al meer dan en week). Narcissen waren iets later, dat lijkt nu goed op gang te komen.

quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 februari 2016 @ 17:23:

[...]

Verder wel alles in orde met je?

Ja

ik zie nu meer mensen in dat topic het eens zijn met Missie (zonder dat zo te zeggen overigens), en ik vind eigenlijk dat Missie daar net een heel duidelijke post over heeft geschreven. Gaat over een hekel aan feestjes/schoonmoeders/etc hebben
quote:Marana_ schreef op 28 februari 2016 @ 11:28:

[...]

Ja

ik zie nu meer mensen in dat topic het eens zijn met Missie (zonder dat zo te zeggen overigens), en ik vind eigenlijk dat Missie daar net een heel duidelijke post over heeft geschreven. Gaat over een hekel aan feestjes/schoonmoeders/etc hebbenGrappig dat het daar nu ineens over "respect" gaat.
quote:simbalabimba schreef op 27 februari 2016 @ 09:34:

[...]

Moggûh. Laat jij jezelf ff uit? Of kun je wachten tot de dweil?Euuuuh? Watte?
quote:ThunderassMan schreef op 28 februari 2016 @ 11:35:

[...]

Euuuuh? Watte?quote:

schaatsen op tv

-dweil-pauzes

Jij (hond) jezelf uitlaten (tegen een boom pissen), als ik je uitlaat zul je moeten wachten op de dweilpauze (tussen het schaatsen door).

.
quote:WD-40 schreef op 28 februari 2016 @ 11:48:

[...]

Ik vind het ook een bizar topic. Ik ben diegene die het op de napraat over ben begonnen in de vorige editie van napraat, misschien mijn schuld dat de mensen zijn gaan mee lezen.

Maar zeer bizar.

Ik heb echt medelijden met de mannen.

Jij bent toch zeker niet verantwoordelijk voor de mening van derden?

Ovetigens claimen ze in dat topic dat vooral iedereen mag meeschrijven en hun mening geven,maar ze vergeten erbij te vermelden dat die mening wel gelijk moet staan aan die van hun.
Ik wil zulke mensen niet eens in mijn leven. En dan bedoel ik die onbeschoften. Als voorbeeld die de peuter van 3 op de grond laat liggen omdat oma eraan komt.....
@ana_isabel. Hoe gaat het met je zwangerschap?

quote:simbalabimba schreef op 28 februari 2016 @ 11:56:

@ana_isabel. Hoe gaat het met je zwangerschap?Vooralsnog goed,dankje!
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 11:55:

Ik wil zulke mensen niet eens in mijn leven. En dan bedoel ik die onbeschoften. Als voorbeeld die de peuter van 3 op de grond laat liggen omdat oma eraan komt..... Ik kan er ook niet bij dat je zo onbeschoft en a-sociaal bent. Heb dan het lef om gewoon tegen iemand te zeggen 'ik vind je ok als schoonmoeder maar niet vaker dan eens per maand, en ik ga niet meer mee naar verjaardagen, dat doet mijn man voortaan alleen of evt met de kinderen.'
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 11:55:

Ik wil zulke mensen niet eens in mijn leven. En dan bedoel ik die onbeschoften. Als voorbeeld die de peuter van 3 op de grond laat liggen omdat oma eraan komt..... Achterbaks noem ik dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven