Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 februari 2016 om 09:31
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach.
Nou, dat lukt wel als de zon zo schijnt als nu en er schaatsen op tv is.
De noodzakelijke buitenshuis activiteiten maar in de -dweil-pauzes doen.
Nou, dat lukt wel als de zon zo schijnt als nu en er schaatsen op tv is.
De noodzakelijke buitenshuis activiteiten maar in de -dweil-pauzes doen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 27 februari 2016 om 09:34
zondag 28 februari 2016 om 09:18
quote:Ttass28 schreef op 27 februari 2016 @ 20:09:
Is het heerlijk weer in NL? Ik hoop dat het zo blijft als ik terugkom, kan ik mijn in november geplante bloemen bekijken. Narcissen,tulpen etc.Zonnig maar wel koude wind en nachtvorst. Maar mijn sneeuwklokjes en crocusjes bloeien volop (al meer dan en week). Narcissen waren iets later, dat lijkt nu goed op gang te komen.
Is het heerlijk weer in NL? Ik hoop dat het zo blijft als ik terugkom, kan ik mijn in november geplante bloemen bekijken. Narcissen,tulpen etc.Zonnig maar wel koude wind en nachtvorst. Maar mijn sneeuwklokjes en crocusjes bloeien volop (al meer dan en week). Narcissen waren iets later, dat lijkt nu goed op gang te komen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 28 februari 2016 om 11:28
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 februari 2016 @ 17:23:
[...]
Verder wel alles in orde met je?
Ja
ik zie nu meer mensen in dat topic het eens zijn met Missie (zonder dat zo te zeggen overigens), en ik vind eigenlijk dat Missie daar net een heel duidelijke post over heeft geschreven. Gaat over een hekel aan feestjes/schoonmoeders/etc hebben
[...]
Verder wel alles in orde met je?
Ja
ik zie nu meer mensen in dat topic het eens zijn met Missie (zonder dat zo te zeggen overigens), en ik vind eigenlijk dat Missie daar net een heel duidelijke post over heeft geschreven. Gaat over een hekel aan feestjes/schoonmoeders/etc hebben
zondag 28 februari 2016 om 11:32
quote:Marana_ schreef op 28 februari 2016 @ 11:28:
[...]
Ja
ik zie nu meer mensen in dat topic het eens zijn met Missie (zonder dat zo te zeggen overigens), en ik vind eigenlijk dat Missie daar net een heel duidelijke post over heeft geschreven. Gaat over een hekel aan feestjes/schoonmoeders/etc hebbenGrappig dat het daar nu ineens over "respect" gaat.
[...]
Ja
ik zie nu meer mensen in dat topic het eens zijn met Missie (zonder dat zo te zeggen overigens), en ik vind eigenlijk dat Missie daar net een heel duidelijke post over heeft geschreven. Gaat over een hekel aan feestjes/schoonmoeders/etc hebbenGrappig dat het daar nu ineens over "respect" gaat.
zondag 28 februari 2016 om 11:40
quote:ThunderassMan schreef op 28 februari 2016 @ 11:35:
[...]
Euuuuh? Watte?quote:
schaatsen op tv
-dweil-pauzes
Jij (hond) jezelf uitlaten (tegen een boom pissen), als ik je uitlaat zul je moeten wachten op de dweilpauze (tussen het schaatsen door).
[...]
Euuuuh? Watte?quote:
schaatsen op tv
-dweil-pauzes
Jij (hond) jezelf uitlaten (tegen een boom pissen), als ik je uitlaat zul je moeten wachten op de dweilpauze (tussen het schaatsen door).
zondag 28 februari 2016 om 11:51
quote:WD-40 schreef op 28 februari 2016 @ 11:48:
[...]
Ik vind het ook een bizar topic. Ik ben diegene die het op de napraat over ben begonnen in de vorige editie van napraat, misschien mijn schuld dat de mensen zijn gaan mee lezen.
Maar zeer bizar.
Ik heb echt medelijden met de mannen.
Jij bent toch zeker niet verantwoordelijk voor de mening van derden?
Ovetigens claimen ze in dat topic dat vooral iedereen mag meeschrijven en hun mening geven,maar ze vergeten erbij te vermelden dat die mening wel gelijk moet staan aan die van hun.
[...]
Ik vind het ook een bizar topic. Ik ben diegene die het op de napraat over ben begonnen in de vorige editie van napraat, misschien mijn schuld dat de mensen zijn gaan mee lezen.
Maar zeer bizar.
Ik heb echt medelijden met de mannen.
Jij bent toch zeker niet verantwoordelijk voor de mening van derden?
Ovetigens claimen ze in dat topic dat vooral iedereen mag meeschrijven en hun mening geven,maar ze vergeten erbij te vermelden dat die mening wel gelijk moet staan aan die van hun.
zondag 28 februari 2016 om 12:01
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 11:55:
Ik wil zulke mensen niet eens in mijn leven. En dan bedoel ik die onbeschoften. Als voorbeeld die de peuter van 3 op de grond laat liggen omdat oma eraan komt..... Ik kan er ook niet bij dat je zo onbeschoft en a-sociaal bent. Heb dan het lef om gewoon tegen iemand te zeggen 'ik vind je ok als schoonmoeder maar niet vaker dan eens per maand, en ik ga niet meer mee naar verjaardagen, dat doet mijn man voortaan alleen of evt met de kinderen.'
Ik wil zulke mensen niet eens in mijn leven. En dan bedoel ik die onbeschoften. Als voorbeeld die de peuter van 3 op de grond laat liggen omdat oma eraan komt..... Ik kan er ook niet bij dat je zo onbeschoft en a-sociaal bent. Heb dan het lef om gewoon tegen iemand te zeggen 'ik vind je ok als schoonmoeder maar niet vaker dan eens per maand, en ik ga niet meer mee naar verjaardagen, dat doet mijn man voortaan alleen of evt met de kinderen.'