Gezondheid alle pijlers

Van harte beterschap, Alexia !

27-02-2016 23:53 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... Alexia_breekt_been__.html

Prinses Alexia breekt been tijdens skiën

LECH -

De operatie van prinses Alexia, die zaterdagmiddag haar rechter bovenbeen brak tijdens het skiën in Lech, is goed verlopen. Vermoedelijk moet het prinsesje nog enkele dagen in het Universitair Ziekenhuis van Innsbruck moet blijven. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst zaterdagavond gemeld.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Denk niet dat Alexia hier meeleest. Verder breken dagelijks zoveel mensen hun benen gaan we daar ook allemaal topics voor openen?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
quote:nwdesie schreef op 27 februari 2016 @ 23:57:

Denk niet dat Alexia hier meeleest. Verder breken dagelijks zoveel mensen hun benen gaan we daar ook allemaal topics voor openen?+1
Mijn middelste dochter viel ook op de laatste dag wintersport vorig jaar.

We bleven ook iets langer, geen breuken gelukkig.

Beterschap Alexia!
Sorry, maar
Als grootmoeder van Alexia neem ik de goede wensen gaarne in ontvangst. Waarvoor heel veel dank! Uw steun is hartverwarmend.
quote:nwdesie schreef op 27 februari 2016 @ 23:57:

Denk niet dat Alexia hier meeleest. Verder breken dagelijks zoveel mensen hun benen gaan we daar ook allemaal topics voor openen?

Waarschijnlijk niet, want dat zijn geen prinsessen. Je snapt de nieuwswaarde hier toch wel van? Als jou buurvrouwtje dr been breekt komt dat inderdaad niet in de krant. Waarom zou dat zijn denk je?

Ontopic. Heel vervelend. Een bovenbeen breuk is heel naar. Rot om je kind zo te zien.
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 00:04:

Als grootmoeder van Alexia neem ik de goede wensen gaarne in ontvangst. Waarvoor heel veel dank! Uw steun is hartverwarmend.

Hoogheid,

Uw kleinkind niet hierheen verwijzen hoor. Na het zien van de avatar van TO durft de arme schat geen fruitmand meer aan te raken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 28 februari 2016 @ 00:07:

[...]

Hoogheid,

Uw kleinkind niet hierheen verwijzen hoor. Na het zien van de avatar van TO durft de arme schat geen fruitmand meer aan te raken.Wij zullen haar beschermen voor de media.
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 00:04:

Als grootmoeder van Alexia neem ik de goede wensen gaarne in ontvangst. Waarvoor heel veel dank! Uw steun is hartverwarmend.Zeg even tegen Maxima dat ze aan haar spelling gaat werken, ik lees haar berichten echt met kromme tenen.
lieve alexia, echt superkut dit. je poot breken doet echt teringveel pijn. succes bij het herstellen, break a leg!

💋 KING
very metal
quote:-KING- schreef op 28 februari 2016 @ 00:10:

lieve alexia, echt superkut dit. je poot breken doet echt teringveel pijn. succes bij het herstellen, break a leg!

💋 KINGDit zal onze kleindochter niet onder ogen krijgen. U begrijpt....
quote:Moiren_ schreef op 28 februari 2016 @ 00:09:

[...]

Zeg even tegen Maxima dat ze aan haar spelling gaat werken, ik lees haar berichten echt met kromme tenen.Wij bekritiseren onze schoondochter niet.
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 00:09:

[...]

Wij zullen haar beschermen voor de media.

Voor?

Tegen!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nou eh... beterschap dan maar Alexia! Zeg maar dat je moeder hier ten allen tijde welkom is, als ze even van zich af wil schrijven. Mag ook onder pseudoniem.
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 00:12:

[...]

Dit zal onze kleindochter niet onder ogen krijgen. U begrijpt....snap ik geen reet van, is toch juist teringleuk voor dat meissie!
very metal
quote:feow schreef op 28 februari 2016 @ 00:13:

[...]

Voor?

Tegen!U heeft gelijk.
quote:-KING- schreef op 28 februari 2016 @ 00:15:

[...]

snap ik geen reet van, is toch juist teringleuk voor dat meissie!Haar vader waardeert dit meer.
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 00:16:

[...]

Haar vader waardeert dit meer.ben ik dat niet?
very metal
Guttegut, hoeveel mensen breken geen been of arm omdat ze niet kunnen skieën, is dit wereldnieuws?
verba volant, scripta manent.
quote:-KING- schreef op 28 februari 2016 @ 00:18:

[...]

ben ik dat niet?
quote:-KING- schreef op 28 februari 2016 @ 00:15:

[...]

snap ik geen reet van, is toch juist teringleuk voor dat meissie!Jeweettog
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
U bent vrij om glitterkaartjes te zenden naar de Horsten. Daar houdt onze kleindochter wel van. Fysieke kaartjes, niet virtueel.
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 00:31:

U bent vrij om glitterkaartjes te zenden naar de Horsten. Daar houdt onze kleindochter wel van. Fysieke kaartjes, niet virtueel.Jaja. En dan flikkert de lakei ze natuurlijk achter de rododendrons.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven