Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
quote:yasmijn schreef op 29 februari 2016 @ 06:26:

[...]

Hij heeft hem! Hij heeft hem!!!!

En nu krijs je toch?
Ik kreeg er hier in de hitte kippevel van toen ik het las en bijna

Het werd goddomme tijd.

En niet alleen om zijn fabuleuze acteerprestaties bewonder ik hem maar ook om alles wat ie doet voor African wildlife. Hij en ik zitten in dezelfde facebookclubjes
Wat leuk Yasmijn, dat je zo'n enthousiaste bewonderaar bent van LdC
Ja. Ik vind hem fenomenaal. Vanaf Blood Diamond. Daar liet ie zien wat ie allemaal in zich heeft.
Alle reacties Link kopieren
Thanx Yas, nu zit ik met een K3 liedje in m'n hoofd.
quote:hatsetats schreef op 29 februari 2016 @ 01:19:

Ennnnnn nacht nummer 4 op de bank.Ik vind dat je man nu aan de beurt is.
quote:yette schreef op 28 februari 2016 @ 21:26:

[...]

De ontwikkeling van genetisch onderzoek gaat razendsnel. Wat ze dit jaar niet kunnen, lukt misschien volgend jaar wel.

Bij de laatste uitslagen van ons genetisch onderzoek werd gemeld dat er weer reden voor verder onderzoek is op het moment dat familieleden zwanger willen worden. Ik moet nog steeds bellen over wie ze precies bedoelen met 'familie' en dan de boodschap overbrengen aan wie het betreft.Weet ik, bij mijn zus was inderdaad een gewenste zwangerschap de aanleiding om eens te informeren naar genetisch onderzoek. Zus, moeder en ik zouden meedoen, maar omdat mijn zus toch wel zwanger wilde worden als de epilepsie erfelijk bleek heeft ze uitiendelijk het onderzoek niet gedaan. Ik had toen al twee kinderen, dus voor mij voegde het weinig toe. Opa deed niet mee, want die begreep het nut niet zo en het was in zijn situatie best belastend, dus niet verder aangedrongen.
quote:yette schreef op 29 februari 2016 @ 06:54:

[...]

Ik vind dat je man nu aan de beurt is.Ik ben verliefd op Leonardo, Leonardo diCaprio. Pak me vast ik wil met je dansen, net als op die grote boot!
quote:yette schreef op 29 februari 2016 @ 06:52:

Thanx Yas, nu zit ik met een K3 liedje in m'n hoofd.Wat??? Ik weet niets van K3
quote:Peacy schreef op 29 februari 2016 @ 07:45:

[...]

Ik ben verliefd op Leonardo, Leonardo diCaprio. Pak me vast ik wil met je dansen, net als op die grote boot!OMG. Hier wil ik buiten blijven
quote:yasmijn schreef op 29 februari 2016 @ 07:51:

[...]

OMG. Hier wil ik buiten blijven snap ik helemaal! Maar dankzij Yette krijg ik hem niet meer uit m'n hoofd
Crap, verkeerde bericht gequote!

[...]

Goodmorning darling.

Wat fijn voor Leo.

De film waarvoor hij hem kreeg schijnt nogal slecht gevonden te worden lees ik hier en daar maar wel echt leuk voor LdC.
Mogguh.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
De film was ook genomineerd maar niet geworden. Spotless heeft hem. Over misbruik in de RK kerk.
Ik heb mezelf net gescrubt in de zee met zand. Zalig.
The Revenant heeft hem ook voor beste regie, Le. In totaal 3. Mooie score.
quote:Peacy schreef op 29 februari 2016 @ 07:54:

[...]

snap ik helemaal! Maar dankzij Yette krijg ik hem niet meer uit m'n hoofdIk ook niet. Maar ik wijt het aan Yas Heb zelfs steeds de neiging om dat Ierse dansje te hupsen.
quote:yasmijn schreef op 29 februari 2016 @ 08:31:

The Revenant heeft hem ook voor beste regie, Le. In totaal 3. Mooie score.

Ik ben erg benieuwd naar de film zo langzamerhand.

Ik las er hele lelijke reviews over.

Intrigerend dat ie drie Oscars wint.
Guys, ik heb pijn in mijn kaak.

Bovenin op links.

Laat het geen ontsteking zijn please....

[...]

Wat leuk! Het is echt een acteur die van jongetje is uitgegroeid tot man. Letterlijk, maar ook wat acteren betreft.
Ik kan hem op de terugweg zien in het vliegtuig. De A380 van Emirates heeft hem dan in het entertainmentsystem. Denk dat dat jammer is op klein scherm.
quote:Moiren_ schreef op 29 februari 2016 @ 08:40:

[...]

Wat leuk! Het is echt een acteur die van jongetje is uitgegroeid tot man. Letterlijk, maar ook wat acteren betreft.Ja dat! In dat jongetje van toen zag je al wel wat maar in Blood Diamond liet ie het echt zien.
quote:Eleonora-1 schreef op 29 februari 2016 @ 08:40:

Guys, ik heb pijn in mijn kaak.

Bovenin op links.

Laat het geen ontsteking zijn please....Ben je verkouden? Bij mij loopt er een wortelpunt van een kies tot bijna mijn synusholte. Ik krijg dan 'kiespijn' van mijn verkoudheid. De tandarts stuurde me toen naar de dokter omdat die holte helemaal vol zat.
quote:fietsie schreef op 29 februari 2016 @ 09:23:

[...]

Ben je verkouden? Bij mij loopt er een wortelpunt van een kies tot bijna mijn synusholte. Ik krijg dan 'kiespijn' van mijn verkoudheid. De tandarts stuurde me toen naar de dokter omdat die holte helemaal vol zat.

Een beetje, maar niet erg.

Verkouden dus.

Volgens mij trekt het tandvlees van een van de achterste kiezen zich terug.

Koud en warm doen zeer.

En het voelt alsof er enorme druk op staat, op de hele kaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven