Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 28 februari 2016 @ 20:42:

Sterkte Oudblond, wat schrijf je liefdevol over je familieDat is niet moeilijk want behave een paar hickups zijn het gewoon mooie mensen. En daarbij ben ik gezegend dat ik echtgenoot heb kunnen kiezen en die ook al meer dan 20 jaar in ' de bovenste la' van mijn ma ligt. En kinderen van mijn zussen die intussen jongvolwassen zijn en met hun aanhang hier de koelkast opentrekken
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond en Savetheday, wat een mooie afbeelding/spreuk. Ga ik eens goed tot me door laten dringen. Heb verder zo'n beetje diagonaal meegelezen maar reageer hier alleen op omdat het zo dicht raakt aan wat ik nu voel. En niet zo makkelijk laat zien.
Hats
quote:Talkinghead schreef op 28 februari 2016 @ 21:39:

Oudblond en Savetheday, wat een mooie afbeelding/spreuk. Ga ik eens goed tot me door laten dringen. Heb verder zo'n beetje diagonaal meegelezen maar reageer hier alleen op omdat het zo dicht raakt aan wat ik nu voel. En niet zo makkelijk laat zien.Heel veel warmte en knuffels! Niet zo ver van jezelf weg rennen lieverd. Mijn ervaring met familie kan confronterend zijn voor jou, maar hier horen en lezen en steunen we elkaar
quote:Talkinghead schreef op 28 februari 2016 @ 21:39:

Oudblond en Savetheday, wat een mooie afbeelding/spreuk. Ga ik eens goed tot me door laten dringen. Heb verder zo'n beetje diagonaal meegelezen maar reageer hier alleen op omdat het zo dicht raakt aan wat ik nu voel. En niet zo makkelijk laat zien.Ook voor jou een
Wat een heerlijke kroeg hebben we

Het voelt heel echt.
Dag lieverds, mijn neus voelt door het snotteren pijnlijk, mijn bad is vol en terwijl ik daarin lig bereid ik me voor op de werkweek.Jullie zijn schatten
Welterusten, ik ga nog een serie kijken.
voor de warme hier. En ik ben bezig met de weg terug naar mezelf, dat gaat ook lukken.

Oudblond, geniet van je bad!
Knuffels aan iedereen die het nodig heeft.
quote:Peacy schreef op 28 februari 2016 @ 22:14:

Knuffels aan iedereen die het nodig heeft.

Van mij ook. Yette, heftig verhaal! Oudblond, sterkte met alles! Hats ook, natuurlijk.

Wij hebben een fijne housewarming gehad. Toch leuk hoeveel toffe vrienden je in minder dan anderhalf jaar kunt maken.
IMHO
Klinkt goed GG, leuke dag gehad dus.
I like being a mess. It's who I am.

Klinkt gezellig GG.

Goh, ik ga vaker janken om niks. Zelfs mn glas wordt zonder morren aangegeven omdat ik te lui ben het van de tafel te pakken
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Klinkt goed GG
quote:hatsetats schreef op 28 februari 2016 @ 22:31:

Klinkt gezellig GG.

Goh, ik ga vaker janken om niks. Zelfs mn glas wordt zonder morren aangegeven omdat ik te lui ben het van de tafel te pakken

Om niks!

Potjandosie. Commando jezelf knuffelen!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Zo.

Ik kom even zoenen/handen/omhelzingen en knuffels brengen voor hen die daar zin in hebben jongens en meisjes.

En dan ga ik eens slapen maar níet voordat ik nog lekker even 'Ramses' gekeken heb, op Netflix.
Morning,

Ook voor iedereen die het nodig heeft.
Ennnnnn nacht nummer 4 op de bank.
Toch weer?

Ik kan live de Oscars volgen door het tijdsverschil. Leuk!
Yep. Ging wel n half uur goed. God wat ben ik nijdig.
Als Leonardo hem niet krijgt ga ik krijsen.
Goedemorgen, lekker vroeg wakker in mijn vakantie. Om kwart over vier en om klokslag vijf uur allemaal sirenes door de wijk. Eerst de ambulance die ging heen en na een tijdje met spoed terug. Daarna dus de brandweer met twee auto's. En nog een politiewagen.

Ambulance kwam hier letterlijk langs de hoek, de brandweer komt van de andere kant en moest hier vlak achter zijn. (P2000 geraadpleegd) Erger voor de mensen die dat nodig hadden dan voor ons, maar hier bijna iedereen wakker en ik kan dan niet meer slapen helaas.

En nu moeten man en dochter al weer opstaan.
Goedemorgen. Mijn telefoon begon om half 5 te piepen omdat de accu bijna leeg was. Niet meer geslapen daarna.

Vandaag weer werken. Zo geen zin in vandaag.

Fijne dag iedereen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 februari 2016 @ 06:24:

Goedemorgen. Mijn telefoon begon om half 5 te piepen omdat de accu bijna leeg was. Niet meer geslapen daarna.4

Vandaag weer werken. Zo geen zin in vandaag.

Fijne dag iedereen.Jij ook een gezellige dag. En niet merr denken aan die telefoon
quote:yasmijn schreef op 29 februari 2016 @ 04:30:

Als Leonardo hem niet krijgt ga ik krijsen.

Hij heeft hem! Hij heeft hem!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven