Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:WD-40 schreef op 29 februari 2016 @ 11:31:

@ygg, je vind het behoorlijk onbeschoft dat er op napraat over je topic gepraat wordt, als je dat zo vind, had je zelf ook naar de napraat kunnen komen. Ik wil niet mee typen in je topic, want dan komt alles als favoriete te voorschijn.

Daar komt nog bij, als ik daar een mening had neer gezet, dan was het ook onbeschoft geweest etc.

Ik zou zo zeggen, concentreer je op je herstel, inplaats van je zitten ergeren op de viva wie wat neer zet.

Beterschap+1

@ygg, je vind het behoorlijk onbeschoft dat er op napraat over je topic gepraat wordt, als je dat zo vind, had je zelf ook naar de napraat kunnen komen. Ik wil niet mee typen in je topic, want dan komt alles als favoriete te voorschijn.

Daar komt nog bij, als ik daar een mening had neer gezet, dan was het ook onbeschoft geweest etc.

Ik zou zo zeggen, concentreer je op je herstel, inplaats van je zitten ergeren op de viva wie wat neer zet.

BeterschapMooi verwoord.
Misschien wil Ygg dit topic niet in haar favorieten? Omdat het ook bij haar steeds weer langskomt? En omdat ze dan aan deze opmerkingen hier herinnert wordt? En ze daar uiteraard geen zin in heeft?

En ja.. tussen onderzoeken en dergelijke door, kun je je vervelen. En als je onzeker bent, kun je dan vragen gaan stellen. Gewoon, een navraagje ipv een napraatje.

Er zijn dames, die daar reageren, die hetzelfde (ongeveer) meegemaakt hebben.
Later is nu
Wees gewoon lekker blij dat je het niet herkent, zou ik zeggen.
Later is nu
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 29 februari 2016 @ 10:26:

[...]

Vergeet het kind niet dat geneeskunde studeert.

Dat kind bestaat.
quote:Dreamer schreef op 29 februari 2016 @ 11:50:

Misschien wil Ygg dit topic niet in haar favorieten? Omdat het ook bij haar steeds weer langskomt? En omdat ze dan aan deze opmerkingen hier herinnert wordt? En ze daar uiteraard geen zin in heeft?

En ja.. tussen onderzoeken en dergelijke door, kun je je vervelen. En als je onzeker bent, kun je dan vragen gaan stellen. Gewoon, een navraagje ipv een napraatje.

Er zijn dames, die daar reageren, die hetzelfde (ongeveer) meegemaakt hebben.Mooi verwoord.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Oh, en die econometrie: schoonkind.
Verder overduidelijk Ygg. Het zal de koorts wel zijn 😂😁
quote:feow schreef op 29 februari 2016 @ 11:18:

[...]

We kunnen er best een stichting voor opzetten hoor.

Mdnwweogvh.

(Mensen die nooit wel willen en ook geen vakantie hebben)Woll kan daar dan weer geen lid van worden, want die wil wel weg.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 29 februari 2016 @ 12:11:

[...]

Woll kan daar dan weer geen lid van worden, want die wil wel weg. Ja, net als mijn pa, pensioen en elk jaar weken rondtrekken door de wereld.

Misschien moet ik een crowdfunding actie starten! Dan heb ik zo genoeg geld bij elkaar.

BeterschapIk vind eigenlijk helemaal niet zo onbeschoft, ik heb zeker vraagtekens bij deze TO maar is haar goed recht om niet hier te posten maar in haar eigen topic.
En blijkbaar hoor ik bij een groepje waarvan ik zeker weet niet bij hoor.
quote:-Suze- schreef op 29 februari 2016 @ 12:05:

[...]

Dat kind bestaat.Ja klopt.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Goede-Fee schreef op 29 februari 2016 @ 12:49:

En blijkbaar hoor ik bij een groepje waarvan ik zeker weet niet bij hoor.

Dat is me vandaag al in twee verschillende topics overkomen. Kennelijk ben ik de gemene deler. Zodra iemand een beetje neigt naar mijn mening ontstaat er niet " een " groepje, maar treden zij toe tot HET groepje.

Dan ben ik helemaal klaar met Yasmijn als forum queen. Dan is het nu gewoon mijn beurt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 februari 2016 @ 15:30:

[...]

Dat is me vandaag al in twee verschillende topics overkomen. Kennelijk ben ik de gemene deler. Zodra iemand een beetje neigt naar mijn mening ontstaat er niet " een " groepje, maar treden zij toe tot HET groepje.

Dan ben ik helemaal klaar met Yasmijn als forum queen. Dan is het nu gewoon mijn beurt.Google revolutie afbeeldingen:

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 29 februari 2016 @ 15:43:

[...]

Google revolutie afbeeldingen:

[afbeelding]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:feow schreef op 29 februari 2016 @ 15:43:

[...]

Google revolutie afbeeldingen:

[afbeelding]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
.
Er zijn inmiddels teveel "ongeschreven" regels.
Ik vind het heel helder wat kan en mag, lijkt me sterk dat de mods gaan ingrijpen hier
quote:Marana_ schreef op 29 februari 2016 @ 16:44:

Ik vind het heel helder wat kan en mag, lijkt me sterk dat de mods gaan ingrijpen hier

Bedoelt ze niet meer ;de kritiek op kritiek?

Zo las ik het nl.
Oh die snap ik ff niet dan

Ff tussendoor, ik moet steeds meer lachen om Sandraa, 73 posts maar al 10 topics geopend, waarvan 5 iets te maken hebben met haar a.s. bruiloft
quote:Marana_ schreef op 29 februari 2016 @ 17:54:

Ff tussendoor, ik moet steeds meer lachen om Sandraa, 73 posts maar al 10 topics geopend, waarvan 5 iets te maken hebben met haar a.s. bruiloft Zeker weten doe ik ook niet natuurlijk, maar ik dacht dat ze bedoelde dat kritiek uiten over een topic ook niet meer mag, omdat je daar dan weer kritiek op krijgt
quote:Marana_ schreef op 29 februari 2016 @ 17:54:

Ff tussendoor, ik moet steeds meer lachen om Sandraa, 73 posts maar al 10 topics geopend, waarvan 5 iets te maken hebben met haar a.s. bruiloft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven