Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
maandag 29 februari 2016 om 18:16
quote:WD-40 schreef op 29 februari 2016 @ 18:14:
Je autolampje doet mij denken aan Sheldon en Penny in de auto van The Big Bang Theory een discussie over een lampje wat brand, ja die brand al drie maanden die rijd nog steeds. En daarna ging er een ander lampje branden dat ze ook negeerde. Het lampje van de brandstof!
Je autolampje doet mij denken aan Sheldon en Penny in de auto van The Big Bang Theory een discussie over een lampje wat brand, ja die brand al drie maanden die rijd nog steeds. En daarna ging er een ander lampje branden dat ze ook negeerde. Het lampje van de brandstof!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 29 februari 2016 om 18:34
maandag 29 februari 2016 om 18:55
quote:Oudblond schreef op 29 februari 2016 @ 18:34:
Zussen hebben me overtuigd. Moeder is stabiel en de rit is te lang om haar vanavond nog te kunnen zien. Ze houden me op de hoogte en eventueel rij ik morgenochtend en dan mag ik de auto van de buren lenen.
Wat fijn dat je fijne buren hebt.
En, hoe moeilijk ook, ik hoop dat je wat kunt opladen.
Zussen hebben me overtuigd. Moeder is stabiel en de rit is te lang om haar vanavond nog te kunnen zien. Ze houden me op de hoogte en eventueel rij ik morgenochtend en dan mag ik de auto van de buren lenen.
Wat fijn dat je fijne buren hebt.
En, hoe moeilijk ook, ik hoop dat je wat kunt opladen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 29 februari 2016 om 18:57
quote:SaveTheDay schreef op 29 februari 2016 @ 18:50:
[...]
Zo begon mijn bijholteontsteking Bij mij begon zo het moment dat ik richting tandarts huppelde. Blij als een lammetje in de lente. Huppel huppel. Blij.
[...]
Zo begon mijn bijholteontsteking Bij mij begon zo het moment dat ik richting tandarts huppelde. Blij als een lammetje in de lente. Huppel huppel. Blij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 29 februari 2016 om 18:57
maandag 29 februari 2016 om 19:05
quote:SaveTheDay schreef op 29 februari 2016 @ 18:59:
[...]
Blij om naar de tandarts te gaan? Ja! Huppel als het maar genoeg huppel blij huppel verrotte pijn doet lammetje blij huppel wil je alles lente lente! niet tegen Leo zeggen blij huppel.
[...]
Blij om naar de tandarts te gaan? Ja! Huppel als het maar genoeg huppel blij huppel verrotte pijn doet lammetje blij huppel wil je alles lente lente! niet tegen Leo zeggen blij huppel.
maandag 29 februari 2016 om 19:06
quote:SaveTheDay schreef op 29 februari 2016 @ 19:00:
WD -40, heb je medicijnen voor de hond gekregen? Hoe is het nu met het beestje?
Lief dat je het vraagt, de hond heeft voor de 2e keer dit jaar een darm ontsteking, en de dierarts vond dat ze beginnend dementerend was.
Prik gekregen en weer pilletjes. Bij verdere klachten moesten we weer terug komen.
WD -40, heb je medicijnen voor de hond gekregen? Hoe is het nu met het beestje?
Lief dat je het vraagt, de hond heeft voor de 2e keer dit jaar een darm ontsteking, en de dierarts vond dat ze beginnend dementerend was.
Prik gekregen en weer pilletjes. Bij verdere klachten moesten we weer terug komen.
maandag 29 februari 2016 om 19:06
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 februari 2016 @ 19:01:
Leo, ik zoek het toch nog maar even in de onschuldiger diagnoses. Heeft iemand je per ongeluk laatstleden een dreun verkocht?Fluffy stafje dan maar?
Leo, ik zoek het toch nog maar even in de onschuldiger diagnoses. Heeft iemand je per ongeluk laatstleden een dreun verkocht?Fluffy stafje dan maar?
maandag 29 februari 2016 om 19:15
quote:WD-40 schreef op 29 februari 2016 @ 19:06:
[...]
Prik gekregen en weer pilletjes. Bij verdere klachten moesten we weer terug komen.Ach gossie hopen dat de medicijnen snel hun werk doen tegen de darmontsteking.
[...]
Prik gekregen en weer pilletjes. Bij verdere klachten moesten we weer terug komen.Ach gossie hopen dat de medicijnen snel hun werk doen tegen de darmontsteking.
maandag 29 februari 2016 om 19:25
Sodeje zeg, wat was ik vandaag in een pestpokkenhumeur. Toen dacht ik "wat kan ik daar nou tegen doen?" Wilde het op een of andere manier uit mijn lijf en hoofd krijgen. Dus toen dacht ik "Rellen!!!" en omdat het hier op viva best rustig was ben ik maar even op zoek gegaan naar een andere mogelijkheid. Hierna voelde ik me wel lekker uitgereld.