Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Pak van mijn hart Solo. En ja, ik bedoel hier op viva, het lijkt wel besmettelijk, al die verdrietige mannen die in touch zijn met hun pijn.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 maart 2016 @ 18:07:

Volgens mij heb ik hard een beetje feminisme nodig. Al die mannen die hier komen snotteren met liefdesverdrietjes en zielig zijn en dan andere mannen die daar helemaal empathisch van worden, ik kan er maar moeilijk aan wennen. En eigenlijk zou ik dat juist fijn moeten vinden, denk ik.Echt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu heb ik dat ook met vrouwen hoor, dat terzijde. Maar dat gejank van die kerels. Ik stel me daar dan zo'n hipsterbaard-met-knot bij voor die al lurkend aan zijn kruidenthee zit je sniffen. Ieuw.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 01 maart 2016 @ 17:57:

[...]

Ja Suusje Ik zit het met verbazing te lezen al is gedrag wel wat vaker aan de orde komt:SOA- toename bij 40+'ers omdat er nauwelijks condooms worden gebruikt
Je bent zelf een theepot
Hats.

Maar eigenlijk is dat gek, want vrouwen mogen wel hun emoties tonen, maar mannen niet. En dat is best hypocriet. En ik vind mezelf best een feminist in veel opzichten, maar meet dus ook met twee maten. (al vind ik soms vrouwen hier ook erg irritant met hun huillie)
quote:SuzanneSuus schreef op 01 maart 2016 @ 18:16:

[...]

Ik zit het met verbazing te lezen al is gedrag wel wat vaker aan de orde komt:SOA- toename bij 40+'ers omdat er nauwelijks condooms worden gebruiktWat????????????? Wij zijn toch van de generatie die uit den treuren voorlichting kregen over SOA's? En dan neuken zonder condoom?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 maart 2016 @ 18:07:

Volgens mij heb ik hard een beetje feminisme nodig. Al die mannen die hier komen snotteren met liefdesverdrietjes en zielig zijn en dan andere mannen die daar helemaal empathisch van worden, ik kan er maar moeilijk aan wennen. En eigenlijk zou ik dat juist fijn moeten vinden, denk ik.Los vh onderwerp: ik heb het idee dat er steeds meer mannen hier komen posten, over wat van ook
Je bent zelf een theepot
Dat idee heb ik ook Suus.
quote:hatsetats schreef op 01 maart 2016 @ 18:17:

[...]

Wat????????????? Wij zijn toch van de generatie die uit den treuren voorlichting kregen over SOA's? En dan neuken zonder condoom?Jaaaa, bij je eerste vriendje. Daarna hoeft het niet meer hè?
Je bent zelf een theepot
Oh, sorry trouwens, bij 50tig plussers
Je bent zelf een theepot
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 maart 2016 @ 18:19:

Dat idee heb ik ook Suus.En eens met je ambivalentie. Als ze nou nog wat meer sekseneutraal zouden posten, dan valt dat gepiep niet zo op
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 01 maart 2016 @ 18:38:

[...]

En eens met je ambivalentie. Als ze nou nog wat meer sekseneutraal zouden posten, dan valt dat gepiep niet zo op Ik denk dat er helemaal niet meer mannen posten hier. Maar er durven wel meer uit de kast te komen. Hoewel, met dit soort 40+ meiden zal dat wel snel over zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:SuzanneSuus schreef op 01 maart 2016 @ 18:32:

[...]

Jaaaa, bij je eerste vriendje. Daarna hoeft het niet meer hè?Ik kreeg de indruk dat deze TO nog nooit getest heeft. En gezien de opstopping in het kanaal voor haar deur...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 01 maart 2016 @ 18:53:

[...]

Ik kreeg de indruk dat deze TO nog nooit getest heeft. En gezien de opstopping in het kanaal voor haar deur...Ik was meer verbaasd dat beiden condoomloos seksen de gewoonste zaak vd wereld vinden in deze periode van samenzijn. Ik vraag me af welke info ze haar kinderen meegeeft qua voorlichting
Je bent zelf een theepot
quote:feow schreef op 01 maart 2016 @ 18:46:

[...]

Ik denk dat er helemaal niet meer mannen posten hier. Maar er durven wel meer uit de kast te komen. Hoewel, met dit soort 40+ meiden zal dat wel snel over zijn. Hé, 2016, het nieuwe forummen
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 01 maart 2016 @ 19:06:

[...]

Ik was meer verbaasd dat beiden condoomloos seksen de gewoonste zaak vd wereld vinden in deze periode van samenzijn. Ik vraag me af welke info ze haar kinderen meegeeft qua voorlichtingJa ik hoop dat de kinderen een hele snelle internetverbinding zonder puntjes hebben! En als een nieuwe lover niet zelf zou aandringen op condoomgebruik dan kon hij inderdaad naar het kanaal want dan is het zijn gewoonte om ongetest zonder aan de slag te gaan.
Hoofse liefde is veiliger
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 01 maart 2016 @ 19:13:

Hoofse liefde is veiliger Maar dat heeft die TO toch gehad? Geen sex, nee.... liefde, ware echte liefde! Het woord hoofs zal ze vast wel kennen, maar he elke meid heeft haar kleine stoute geheimpje.
Ze is verliefd op het verliefd zijn. Niets mis mee maar mèn wat een drama. Het leest wel lekker
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 01 maart 2016 @ 19:26:

Ze is verliefd op het verliefd zijn. Niets mis mee maar mèn wat een drama. Het leest wel lekker
Niks mis met kerels die hun emoties tonen hoor. Ik kan alleen niet tegen dat gemiep.
quote:hatsetats schreef op 01 maart 2016 @ 21:17:

Niks mis met kerels die hun emoties tonen hoor. Ik kan alleen niet tegen dat gemiep.Meid, ik snap je helemaal!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Fijn wijffie!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 maart 2016 @ 18:16:

Hats.

Maar eigenlijk is dat gek, want vrouwen mogen wel hun emoties tonen, maar mannen niet. En dat is best hypocriet. En ik vind mezelf best een feminist in veel opzichten, maar meet dus ook met twee maten. (al vind ik soms vrouwen hier ook erg irritant met hun huillie)

Zelfs ik meet met twee maten, maar eerlijk gezegd vind ik het gemiep van vrouwen net zo irritant.

Denk ik, want ik lees nooit op Relaties.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:hatsetats schreef op 01 maart 2016 @ 18:17:

[...]

Wat????????????? Wij zijn toch van de generatie die uit den treuren voorlichting kregen over SOA's? En dan neuken zonder condoom?

Ga het daar anders ook nog even melden! Dat is namelijk nog niet gebeurd! -ik herhaal- Dit is daar nog niet gebeurd!.

( )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:SuzanneSuus schreef op 01 maart 2016 @ 19:26:

Het leest wel lekkerOw..... ik lees vooral heel veel herhalingen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven