Gezondheid alle pijlers

Botox tegen hoofdpijn?

02-03-2016 06:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ben al heel lang een meelezer, maar heb nu zelf een vraag.

Ik heb al jaren dagelijks hoofdpijn en heb al van alles geprobeerd: fysiotherapie, chiropractie, acupunctuur, ogen na laten kijken, neuroloog en ga zo maar door. Sinds een jaar of 3 heb ik ook af en toe migraine aanvallen. Ik word hier zo moe van...

Nu las ik dat botox zou kunnen helpen, doordat je dan niet meer kan fronsen. Dit is iets wat ik inderdaad veel doe; fronsen en knijpen met m'n ogen.

Mijn vraag is nu of iemand hier al ervaring mee heeft. Hoor graag zowel positieve als negatieve ervaringen.

Ik ga nu naar m'n werk, dus ben vandaag niet in staat meteen te reageren, maar ik dank jullie alvast voor jullie reacties.
Hier heb ik ook eens iets over gelezen. Wat echter bij mij erg hielp tegen Migraine, was een dubbele Tragus piercing in mijn rechter oor.

Sindsdien ipv minstens 1x per week. Naar hooguit 1x per jaar.
“I would like to see anyone, prophet, king or God, convince a thousand cats to do the same thing at the same time.”
Nog geen ervaring maar binnenkort wel, heb namelijk hetzelfde probleem door het fronsen en knijpen, maar komt vooral door mijn hangende oogleden.

Bij mijn oma, tante en moeder is er een ooglidcorrectie gedaan en zij zijn van de hoofdpijn af, maar dat durf ik nog niet dus voorlopig even Botox in mijn fronsrimpels en vlak boven de wenkbrauwen wat het effect heeft van een mini wenkbrauwlift, dat heeft een nichtje gedaan omdat zij ook geen ooglidcorrectie durft en dit helpt bij haar goed.
Ik heb migraine en 1x botox gedaan in de frons en het voorhoofd. Het stond mooi, ogen iets gelift. Ik heb niet het idee dat het verder veel doet tegen de hoofdpijn. Er komen ook steeds meer onderzoeken dat het weinig effect heeft. Ik werd mij meer bewust dat ik de spieren in het hoofd niet kan aansturen waardoor ik eigenlijk nog harder ga werken met de andere spieren in het gezicht. Men kan niet alles plat spuiten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb het 2x gedaan in de frons, bovenvoorhoofd, slapen en nek.

Het heeft me helaas niet geholpen.
Ik zou bijna een Traguspiercing nemen!
O Dubbs, wat naar voor je zeg. Van die piercing heb ik ook weleens gehoord, je kan het altijd proberen toch?

In tegenstelling tot jou en Viva Amber heb ik wel positieve ervaringen met botox.

Meerdere keren gekregen en het helpt bij mij ontzettend goed. Toevallig krijg ik vandaag weer een behandeling.

Het is echt per persoon verschillend en je kan er maar op 1 manier achter komen of het voor jou werkt en dat is door te doen.

O ja, ik heb chronische spanningshoofdpijn en migraine. Volgens de neuroloog is mijn spanningshoofdpijn eigenlijk ook wel chronische migraine te noemen. In mijn geval resulteert dat in elke dag hoofdpijn. Om gek van te worden.
Nou, ik hou niet zo van piercing, haha. En als ik dan al die bobbels zie...

Als ik zeker zou weten dat het zou helpen zou ik het doen.

Fijn dat botox voor jou wel helpt. Ik doe nu nog steeds botox in mijn frons, maar dat is omdat ik het mooi vind.
Bedankt voor jullie reacties!

Ik denk dat ik het maar gewoon een keer moet proberen. Niet geschoten is altijd mis nietwaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven