Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
dinsdag 28 oktober 2008 om 23:47
Lastig he, Geraldien? Ik kom er ook niet uit. Wel weet ik inmiddels dat we een flink aantal Duitse lesbies uit Keulen nodig hebben. Die schijnen veel kool te kunnen hebben en de juiste zure omgeving te bieden voor een gistingsproces. het klonk mij niet zo fris in de oren, ik zag steeds die voorbind dildo's vol zuurkool voor me die ik vanochtend nog met een scheermesje van mijn netvlies heb staan schrapen (ja, auw ja).
dinsdag 28 oktober 2008 om 23:52
Wat je zegt Mis Kruishaar! We hebben onze vinger aan de pols van de tijgeest weten te leggen. Meneer Bokje mekkert overigens geestdriftig van boven dat het tijd is om de echtelijke sponde te verblijden met een nacht rust. Ik hoop tenminste dat hij dat bedoelt, want ik zie op het moment overal voorbind dildo's met zuurkool in, driewerf hu!
woensdag 29 oktober 2008 om 00:02
woensdag 29 oktober 2008 om 00:05

woensdag 29 oktober 2008 om 08:03
Slaafinken leven niet in Afrika zegt Wé. Iets met het klimaat en zo. Hij schudde zijn hoofd toen ik het vroeg, ik zeg, wát nou? We willen de Afrikanianen helpen met stamppot en vlees voor derbij! Begon hij een heel verhaal over wereldleiders en eerlijk delen en zo. Ik zeg, wat heeft dat er nou mee te maken? Dan hebben die mensen toch nog steeds honger, nou dan!
Wé heeft VWO en de Uni gedaan he en soms denk ik weleens dat we in verschillende werelds leven.
Mevrouw de Haan, heeft u nooit ecomomie gehad op de HAVO? Sponsoren is dé manier om je product onder de aandacht te brengen en als Tuperware iets kan gebruiken dan is het wel aandacht want sexy is het niet natuurlijk, Tuperware dan, u zelf waarschijnlijk wel heel erg.
Lidewij, dat van die Keulse Potten is handig maar we kunnen ook zelf gaan verbouwen. Bij de BEO (elders op het forum, bij 'blessings') kun je cursussen doen als 'Tuinieren in de Vagina' en 'Regel je eigen zuurgraad' + 'Tuinieren op de smetplek' (al is dat meer voor champions en sjie takies). Ik zal Pom, de cursusleidster, even aan haar schaamhaar trekken voor wat info.
Wé heeft VWO en de Uni gedaan he en soms denk ik weleens dat we in verschillende werelds leven.
Mevrouw de Haan, heeft u nooit ecomomie gehad op de HAVO? Sponsoren is dé manier om je product onder de aandacht te brengen en als Tuperware iets kan gebruiken dan is het wel aandacht want sexy is het niet natuurlijk, Tuperware dan, u zelf waarschijnlijk wel heel erg.
Lidewij, dat van die Keulse Potten is handig maar we kunnen ook zelf gaan verbouwen. Bij de BEO (elders op het forum, bij 'blessings') kun je cursussen doen als 'Tuinieren in de Vagina' en 'Regel je eigen zuurgraad' + 'Tuinieren op de smetplek' (al is dat meer voor champions en sjie takies). Ik zal Pom, de cursusleidster, even aan haar schaamhaar trekken voor wat info.
woensdag 29 oktober 2008 om 08:05
quote:eleonora schreef op 29 oktober 2008 @ 08:03:
Wat denk je nou?
Mijn enige doel is om zoveel mogelijk van die rubber rotzooi te verkopen, meer niet!
Wat denk je nou?
Mijn enige doel is om zoveel mogelijk van die rubber rotzooi te verkopen, meer niet!

woensdag 29 oktober 2008 om 19:10
Meiden, opgelet. Poezewoes heeft een topic geopend over een vijf uur show die ze met mij wil gaan presenteren. Even uit de doppen kijken want mijn alias staat niet in de titel, ze heeft het gewoon onder mijn forumnaam gedaan (weet zij ook veel). Ik heb jullie allemaal aangeboden als redactie voor dat nieuw te gaan maken programma.
Wij Havettes zijn bij uitstek weggetjesweters, we hebben ons vanaf niks opgewerkt tot wie of dat we nu zijn tenslotte, dus de sponsoren zoet houden, recepten opzoeken die gemaakt kunnen worden in de studio en de managers bellen van wat B artiesten voor in het programma is natuurlijk een eitje voor ons.
We kunnen meteen onze tegen de honger actie van Afrika promoteren.
Dus bij deze, dat jullie het weten.....
X
Roel
Wij Havettes zijn bij uitstek weggetjesweters, we hebben ons vanaf niks opgewerkt tot wie of dat we nu zijn tenslotte, dus de sponsoren zoet houden, recepten opzoeken die gemaakt kunnen worden in de studio en de managers bellen van wat B artiesten voor in het programma is natuurlijk een eitje voor ons.
We kunnen meteen onze tegen de honger actie van Afrika promoteren.
Dus bij deze, dat jullie het weten.....
X
Roel
woensdag 29 oktober 2008 om 22:07
Meiden, me hard loopt over van de warmtegevoel die ik krijg als ik jullie ideëen lees. Ik ben even een dag weg en jullie hebben al een oplossing verzonnen voor de wereld honger én de wereldvrede!
Ik weet ook nog wel een slachtzin, is de deedline nog niet verstreken?
als de hele wereld vree,
was het nooit meer oorlog
Niet echt een zuur/cool onderwerp maar het most toch over afrikanië gaan?
Ik denk dat we wel met UNox kunnen onderhandelen over de mutsen, UN is volgens mij een heel bekend merk in afrika dus dan kunnen we daarop meeliften (ze hebben namenlijk ook jeeps daarvan heb ik op tévé gezien).
Vedders ziet ik hier een massa geweldige lego's, moto's en andere breinstormers voorbij komen. Ik zet ze allemaal in een exceltabelletje op de hijf met een polletje d'rbij voor te stemmen. Hebben jullie je allemaal al aangemeldt? www.hyves.nl/helpvietnamdewinterdoor.nl
Ik zie hier trouwens wel hele moelijke woorden voorbijkomen, hebben jullie soms stiekem toch aan de unox univejziteit geleert??? Wat is de spinazie acquedemie? Latijns heb ik gelukkig nooit gehad, ik weet niet of ik inge-end ben geweest, ik zal is in mijn fassinatieboekje kijken. Ik weet wel dat er mensen zijn die nou nog met de lidtekens lopen.
als de hele wereld vree,
Niet echt een zuur/cool onderwerp maar het most toch over afrikanië gaan?
Ik denk dat we wel met UNox kunnen onderhandelen over de mutsen, UN is volgens mij een heel bekend merk in afrika dus dan kunnen we daarop meeliften (ze hebben namenlijk ook jeeps daarvan heb ik op tévé gezien).
Vedders ziet ik hier een massa geweldige lego's, moto's en andere breinstormers voorbij komen. Ik zet ze allemaal in een exceltabelletje op de hijf met een polletje d'rbij voor te stemmen. Hebben jullie je allemaal al aangemeldt? www.hyves.nl/helpvietnamdewinterdoor.nl
Ik zie hier trouwens wel hele moelijke woorden voorbijkomen, hebben jullie soms stiekem toch aan de unox univejziteit geleert??? Wat is de spinazie acquedemie? Latijns heb ik gelukkig nooit gehad, ik weet niet of ik inge-end ben geweest, ik zal is in mijn fassinatieboekje kijken. Ik weet wel dat er mensen zijn die nou nog met de lidtekens lopen.
Ga in therapie!
woensdag 29 oktober 2008 om 22:42
Wie niet slim is moet d'r nagels laten doen, is het Annelies. Ik was op de havo al heel goed in spreekwoorden
Laat je niet gek maken door die mannen die net doen of ze alles beter weten. Wij vrouwen zorgen toch maar mooi dat er zulke liefdadegeitsacties op het vinkentouw worden gezet, terwijl de mannen oorlog lopen te voeren over de hoofden van de vrouwen en kinderen die achter ze staan.
Ik klim weer uit mijn spreekstoel, sorry. Echt, ik kan me daar zo kwaad over maken, onrecht enzo.
Emma, was jij nou zo goed in geogravie adrukskunde? Weet jij de hoofdstad van Afrika? Ik wil de ambessade daar ook op de mailinglist zetten.
Laat je niet gek maken door die mannen die net doen of ze alles beter weten. Wij vrouwen zorgen toch maar mooi dat er zulke liefdadegeitsacties op het vinkentouw worden gezet, terwijl de mannen oorlog lopen te voeren over de hoofden van de vrouwen en kinderen die achter ze staan.
Ik klim weer uit mijn spreekstoel, sorry. Echt, ik kan me daar zo kwaad over maken, onrecht enzo.
Emma, was jij nou zo goed in geogravie adrukskunde? Weet jij de hoofdstad van Afrika? Ik wil de ambessade daar ook op de mailinglist zetten.
Ga in therapie!

donderdag 30 oktober 2008 om 09:07
Nou, mevrouw de Haan, vergis je niet want er zijn twee Congo's. Zal je net zien dat de post bij de verkeerde Congo aan staat te bellen. In Afrika veranderen ze trouwens steeds de namen van de geografie. Da's goed voor de economie want dan moet je telkens een nieuwe atlas kopen en nieuwe postzegels. Alleen het is slecht voor de educaatsie waarvan Roelien al opmerkte dat die onmisbaar is en terecht, omdat ze zelf dus die atlas hun niet kunnen veroorloven met de bekende gevolgen. Daarom is het met Afrika dus een bodemloze cirkel en is het enorm belangrijk dat ze een hengel krijgen. En microkrediet (De Lidl heet daar Micro). Want onze zuurkool hoe recht uit het hart ook tot stand gekomen is niet meer dan een pleister op een gloeiende plaat.
donderdag 30 oktober 2008 om 09:18
quote:dubiootje schreef op 29 oktober 2008 @ 22:07:
Meiden, me hard loopt over van de warmtegevoel die ik krijg als ik jullie ideëen lees. Ik ben even een dag weg en jullie hebben al een oplossing verzonnen voor de wereld honger én de wereldvrede!
als de hele wereld vree,
.
Ik vind het een prachtzin! Echt... maar heb toch wat bezwaren.. want ik dacht juist dat een van de grootste problemen in die warme landen die geslachtsziekte is.. Dus ik zou hem willen aanpassen in;
als de hele wereld vree met condoom,
als de hele wereld vree,
.
Ik vind het een prachtzin! Echt... maar heb toch wat bezwaren.. want ik dacht juist dat een van de grootste problemen in die warme landen die geslachtsziekte is.. Dus ik zou hem willen aanpassen in;
als de hele wereld vree met condoom,