moedervlek
woensdag 2 maart 2016 om 17:29
Hoi, ik heb wat moedervlekken in mijn gezicht, waarvan er op 2 best wel een bobbeltje zit.
Ik vind het storend en ik voel mezelf er onzeker door, dus wil ik ze graag weg hebben. Mijn huisarts verwijst me iedere keer door naar het ziekenhuis om ze weg te laten snijden, maar hier heb ik best wat littekens aan over gehouden, dus wil ik ze graag weg laten laseren of branden/coaguleren. Iemand tips voor een goede, betrouwbare kliniek + ervaringen ?
Ik vind het storend en ik voel mezelf er onzeker door, dus wil ik ze graag weg hebben. Mijn huisarts verwijst me iedere keer door naar het ziekenhuis om ze weg te laten snijden, maar hier heb ik best wat littekens aan over gehouden, dus wil ik ze graag weg laten laseren of branden/coaguleren. Iemand tips voor een goede, betrouwbare kliniek + ervaringen ?
woensdag 2 maart 2016 om 17:36
woensdag 2 maart 2016 om 17:42
@chirpy
Ik ben afgelopen week al terug gegaan, hij zegt dat hij daar verder ook niet veel informatie over weet, in 'mijn' ziekenhuis is alleen dermatologie of plastische chirurgie mogelijk..
Ik heb ook inderdaad een bult en een moedervlek bij een plastische chirurg in het ziekenhuis weg laten halen maar bij mij zie je er helaas nog wel wat van..
Ik ben afgelopen week al terug gegaan, hij zegt dat hij daar verder ook niet veel informatie over weet, in 'mijn' ziekenhuis is alleen dermatologie of plastische chirurgie mogelijk..
Ik heb ook inderdaad een bult en een moedervlek bij een plastische chirurg in het ziekenhuis weg laten halen maar bij mij zie je er helaas nog wel wat van..
woensdag 2 maart 2016 om 17:58
quote:louisekus schreef op 02 maart 2016 @ 17:42:
@chirpy
Juist een plastisch chirurg zou het netjes moeten kunnen doen.
Maar blijft dat als het op een bewegend deel van je gezicht zit het minder mooi geneest, naast dat sommige mensen geen mooie littekens 'maken'.
@chirpy
Juist een plastisch chirurg zou het netjes moeten kunnen doen.
Maar blijft dat als het op een bewegend deel van je gezicht zit het minder mooi geneest, naast dat sommige mensen geen mooie littekens 'maken'.
Je bent zelf een theepot
woensdag 2 maart 2016 om 18:17
Ik heb vier weken geleden twee dingetjes in mijn gezicht en één behoorlijk dikke moedervlek op mijn rug laten wegbranden met stikstof. En dat deed mijn huisarts zelf. De plekjes verschrompelden en 'vielen' er af. Was bij die moedervlek op mijn rug best een beetje ranzig, maar het geneest prachtig. Ik had al gelezen dat weg laten branden (lees; bevriezen) mooier geneest dan wegsnijden, maar ben nu overtuigd. Van een plekje weg laten snijden, drie jaar geleden, heb ik nog steeds een duidelijk litteken.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.