Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
@ringel: ik kan wel met allemaal goede adviezen komen maar het lukt me zelf eigenlijk ook niet goed om grenzen aan te geven.

Ik heb best veel klachten gehad deze zwangerschap en ik heb nooit het lef gehad om er iets van te zeggen of om me ziek te melden. Dat je in overleg bent gegaan voor een oplossing en dat je je ziek wilt gaan melden vind ik dus al heel knap.

Wat fijn dat je met je moeder over de problemen met je lief kunt praten.

Hier vliegt het servies ook wel eens door het huis heen maar ik vind het heel erg moeilijk om daar met iemand over te praten. Ik denk er wel eens aan om het hier op de groep of op hyves te zetten maar zelfs daar heb ik moeite mee.

Ik ben beter met andermans problemen dan met die van mezelf zeg maar.

@annie: ik heb al een lijstje gemaakt met cadeautjes voor Floor. Voor haar verjaardag willen wij een echt fietsje met zijwieltjes geven. Verder staat er een school/magneetbord op.

BambinoLoco (dat bestaat nog) en een houten opbergbankje.

Een houten keukentje lijkt me leuk maar ik heb er niet zoveel plek voor.

Zo'n speelgarage lijkt me heel leuk, ga ik ook eens naar kijken. Ik vind zelf houten speelgoed mooier dan kunststof.

Ik ben altijd wel in voor een leuke musical maar manlief krijg ik echt niet mee en in mijn eentje is ook niet zo leuk.

Weet jij trouwens of de speelllijst van Joseph al bekend is? Of spelen die in een vast theater?

@pepiet: hier schijnt het zonnetje eigenlijk al het grootste deel van de dag. Wel een paar druppels gezien maar niet veel.

Ik kan me herinneren dat je ooit hebt verteld dat Mees als 1 van zijn eerste woordjes "lamp" probeerde te zeggen. Die fascinatie voor lampen was er dus toen al.

@mirjam: Je hebt het vast al geprobeerd maar Floor drinkt veel beter uit een pakje (of zowiezo uit een rietje) dan uit een beker.

Die tip van Ris met het theeservies was ook slim.

En hoera, hoera, Freek heeft gewonnen!! (sorry mmmoi).

Dat wordt voortaan inderdaad een hele saaie zondagavond.

Ik was bij nader inzien toch wat minder blij met een rok en een vest die ik van het weekend had gekocht dus ik ben vandaag even teruggegaan.

Ik heb nu een paar basis truitjes, een blouse en een wat chiquer truitje gekocht.

@ris: ik heb nog nooit gehoord van een ander dieet bij een schimmelinfectie maar als het werkt is het zeker de moeite waard. Floor heeft een keer een schimmelinfectie bij haar billen gehad en dat ging met Miconazol-zalf vrij snel weer over.

@mmmoi: hoe gaat het met de vermoeidheid en de misselijkheid? We moeten snel weer wat afspreken. Als het voor jou lastig is om hierheen te komen kan ik ook daarheen komen. Of wil je het weer met je oma combineren?
@annie, bedoel je zo'n garage van little people? Die heb ik voor Roan. Hij vindt het bij vlagen heel leuk, gaat hij tanken enzo, en met de auto's van boven naar beneden.

@pebbs, jij en je man komen altijd zo harmonieus bij me over. Heb je ook geen vriendinnen bij wie je dingen neer kunt/wilt leggen?

Vandaag heerlijk relaxed weinig gedaan. Vanochtend boodschapje, even stofgezogen en de was opgevouwen, en harry potter deel 5 er weer eens bij gepakt. Geweldige boeken zijn dat toch.
@krokus: harry potter is geweldig!! Ik heb ze allemaal (in het engels). Zo jammer dat de reeks nu afgelopen is.

Juist omdat we op iedereen zo harmonieus overkomen is het best lastig om aan te geven dat het ook wel eens anders is.

Ik heb wel vriendinnen maar omdat ik die tegenwoordig niet meer dagelijks of wekelijks spreek ga je daar toch minder snel naar toe.
Hey, leuk weer lekker geschreven hier!

Jeetje Ringel wat is jouw leidinggevende een lompe 'zak'. Mind my words...

Jij geeft heel duidelijk aan dat het niet lekker gaat en je het op deze manier niet trekt...Door minder te werken of te stoppen met werken is een actie om te voorkomen dat je echt flink ziek wordt of nadelige gevolgen voor het kindje...Pas ziek melden als het echt goed mis is, lijkt me minder handig... Een werkgever moet dit ondersteunen...

Tuurlijk als vervangend werk wel mogelijk is dan mag daar best naar gekeken worden. Zoals Pepiet zegt een werkgever draait financieel zelf niet op voor zwangerschappen van werknemers etc. Dus dan zou het makkelijk moeten zijn om jouw belang voorop te zetten.

Daarbij is jouw werk niet meest geschikt voor zwangere mensen en kent het risico's.

Op mijn vorige werk mocht je als zwangere zelfs niet op bepaalde groepen werken ivm evt agressie...

Ik zou met de verloskundige overleggen en haar advies opvolgen. En werkgever moet maar slikken.

Dit is waarschijnlijk je laatste zwangerschap (toch?) en ietwat genieten en de tijd goed doorkomen is dan zeker een vereiste. Ten koste van werk mag het nooit gaan. Je mag je hele leven nog werken haha...Succes! Heel verhaal zo!!!!

Iedereen is hier altijd positief over zijn relatie...Allemaal perfecte gezinnetjes...

Idd wij hebben best flinke dip gehad vorig jaar, na overlijden schoonvader etc,,Vriend was toen zo passief en ambitieloos. En ik ongeduldig en kartrekker. En heb ik ook niet met veel mensen besproken..

Vuile was niet buiten idee haha...

Ik heb wel eens gedacht dat het leven van een single mom nog niet zo slecht is...Nu is alles ok...

Maar af en toe met mensen erover hebben is eigenlijk best goed. Net zoals ik van jullie tips op doe mbt Aimee. Kan dat voor een relatie ook gelden..Haha wie weet bij de volgende dip/
Lieverds,

Wat schrijven jullie toch veel op de maandag en dinsdag, ben ik dan soms de enige die op die dagen werkt?

Vanavond kon ik wel lekker bij mijn moeder erwtensoep blijven eten, manlief is nu naar een cursus dus het douche/bedritueel moest ik ook al alleen afhandelen, was blij dat ik niet zelf hoefde te koken.

Deze week moet ik mórgen ook nog eens werken (ook al is dat dan maar een halve dag), want mijn duo d'r zoontje wordt één en dan gun ik haar natuurlijk wel vrij! Dus hebben we een dagje geruild, komt mooi uit, ben ik de maandag vrij als wij naar Center Parcs gaan (haha, ik een halve dag ruilen voor een hele, hihi). Jasmijn gaat morgen naar mijn vriendin, lekker met haar dikke vriendin Isabel spelen (zie foto op Hyves, zijn heeeeeele dikke vriendinnnen). Dat was wel grappig, ik had al een paar keer gezegd vandaag dat ze morgen naar Isabel gaat en mama nog een dagje naar de kindjes. Vraag ik net toen ik haar naar bed bracht waar ze morgen heen gaat, zegt ze "naar de echte K3!" Haha, dat heb ik pas één keer genoemd, daar gaan we volgende week vrijdag nl. naartoe. Ook met Isabel, vandaar de verwarring denk ik, maar ik vond het al zo knap dat ze dat onthouden had. Indruk gemaakt zeker...

Mijn leestekens zijn weer een van plek verwisseld, heeeel irritant...

~Pebbles, ik wil graag een keer langs komen, ben zó benieuwd naar Eva maar natuurlijk ook gewoon weer naar jou en Floor. Ik wil het idd combineren met een bezoek aan oma, ik vind 2x dat eind op één dag rijden op het moment echt teveel. Ik ga even overleg plegen hierzo. Enneh, jullie komen saampjes idd wel harmonieus over maar heel ouderwets gezegd, ieder huisje heeft zijn kruisje... je kunt hier of op de Hyves wel lekker van je af kletsen hoor meid, schroom niet...

~Krokus, ik heb ook alle Harry Potters maar dan in het Nederlands. Ik wil ze nog steeds allemaal een keer achter elkaar lezen maar ik heb er de tijd gewoon niet voor. Coole boeken. Ik heb trouwens ook de eerste drie of vier films op dvd.

~Annie, een vriendin van mij heeft de LP garage ook voor haar zoontje en die is er dus helemaal lijp van. Echt zijn favo speelgoed. Ze neemt hem zelfs mee op vakantie en het is best een behoorlijk flink ding! Kijk eens op MP daar staan er veel op en dan is het niet zo duur als het een flop idee is...

~Ringel, zul je aan jezelf en je beebje denken meid. Gewoon jezelf ziekmelden dus, één telefoontje en je bent er vanaf. Je werkgever krijgt het volledig vergoed als jij je ziek meldt ivm zwangerschap en er zal geen haan naar kraaien als je je zwangerschap als reden aangeeft (bij UWV dan bedoel ik enzo). Trouwens, ik meen me te herinneren dat jij gezegd hebt dat wij mogen weten wat het geslacht van je kindje is. Weet je dat eigenlijk al, of heb ik weer eens iets gemist...krijg je als je zwanger bent nl...

~Pepiet, hier heeft het ook de hele dag geregend en het regent nu nóg. Omdat we geen stenen meer in de straat hebben, al maanden niet, is het één grote blubberzooi. Mijn woonkamer dus ook. Gelukkig heb ik laminaat maar ik baal er wel veel van hoor.

~Mirjam, eet Hanna ook geen waterijsjes, want dan kun je natuurlijk van alles invriezen...Jasmijn is helemaal stapel van ijs.

~Fluf, hoe is het met je gezinnetje en de relatie...trek je het allemaal nog meid...

Geloof dat ik nu iedereen heb gehad.

Met mij gaat het wel oké. Zolang ik werk ga ik door en lukt het wel. Thuis lijk ik veel erger moe steeds, ga ik ook iedere middag slapen. Misselijk ben ik helemaal niet meer. Gisteren door de tienerclub weer veel te laat gaan liggen. Vannacht al om vijf uur wakker omdat het onweerde en de aardlekschakelaar omgeschakeld was. Nergens meer stroom, wekkers uitgevallen...gelukkig ging de babyfoon daardoor piepen anders hadden we ons misschien nog wel verslapen ook! Onee, Jas was alweer dik voor zevenen wakker, dat komt echt door de wintertijd. Merken jullie daar wat van bij je kids, ja, Ringel zei het al...maar Mayte is natuurlijk ook ziek...

Beeb doet het verder prima, hij of zij beweegt echt enorm veel. ADHDertje krijgen we dus weer, hihi. Voel hem of haar ´s avonds gewoon continu bijna! Vrijdag heb ik 20 weken echo, ben onwijs benieuwd!!!

Verder even geen puf meer hoor, dit was voorlopig wel weer genoeg toch...vraagteken is kwijt...

groetjes!
Wilde ik nog vertellen, Jasmijn is ineens helemaal into de Disney prinsessen. Ik had voor op de vakantie Disney memo gekocht voor maar vijf euro, ik dacht, kan ze leuk plaatjes kijken. Nee hoor, ze vroeg een paar keer, ´deze mama, heet ie´ (vraagteken). Ik heb de namen misschien 2 of 3 x genoemd en nu weet ze al

sneeuwwitje, doornroosje, assepoester, belle, ariel, tinkerbel en natuurlijk yasmine.

Alleen Pocahontas blijft niet zo hangen, hihi!
Fijn om te horen dat het overal wel eens minder is.

Ik mis de afgelopen jaren wel iemand om over dat soort dingen te praten, daarom vond ik het fijn voor Ringel dat ze daar met haar moeder over kan praten.

@babba: zo'n overlijden hakt er natuurlijk flink ik. Gelukkig zijn jullie er goed doorheen gekomen.

Dat van die vuile was niet buiten hangen heb ik dus ook.

@mmmoi: wat leuk dat jullie naar K3 gaan. Jasmijn heeft er blijkbaar ook al zin in.

Ik heb nog wel eens dat ik 's avonds vertel dat oma morgen komt en als ik dan 's ochtends bij het aankleden vraag wie er komt dan roept ze ook meteen "OMA". Werkt ook bij Opa dus ze onthoud het echt.

Voor mij is trouwens de woensdag of vrijdag het makkelijkst om af te spreken. Je Oma zal het zeker ook leuk vinden dat je weer komt?

Spannend aanstaande vrijdag. Ik vond het allebei de keren erg spannend omdat ze zoveel controleren.

Als het nou weer een meisje wordt (ik denk een jongetje trouwens) dan kan je bij mij wel kijken of er kleertjes zijn die je leuk vindt. Ik heb ze misschien nog een keer nodig voor een derde maar dat zal nog wel even duren.

hahahaha ons kletskont mmmoi is d'r weer hoor!

Ik heb idd beloofd om te vertellen wat het geslacht is van de baby, maar ja, dan is het ook wel handig als ik dat zelf weet natuurlijk. Dus we weten het niet en het zal er ook wel niet in zitten dat ik het te weten kom voor de bevalling.

@iedereen lief dat jullie zo meelevend zijn, vindt het af en toe gewoon erg prettig om hier dingen te kunnen ventileren omdat ik op de 1 of andere manier hier beter uit m'n woorden kan komen dan irl. (denk nu nog wel eens na en kan woorden weghalen als het niet zo handig geformuleerd is) en met m'n moeder heb ik best een goede band en ik lijk gewoon ontzettend veel op d'r. Dingen waar ik nu tegen aan loop is zij ook tegne aan gelopen in haar relatie met m'n vader en ik wil gewoon niet dezelfde dignen fout doen en dat het ten koste gaat van m'n relatie, want dar is Lief me te dierbaar voor en ben ik te gek op hem......maar tis af en toe gewoon een botte hork en ik als horrormonen bommejte kan daar momenteel niet zo heel goed tegen.

Gelukkig dat we vanavond al wel wat dingen hebben kunnen klaren dus dat zit allemaal wel snor.

Nou ja en postief over m'n relatie.......overal is wel wat de 1 is daar wat mer open in dan de ander, maar tussen de regels door lees je wel heel veel hoor;-)

ach en jullie zijn gewoon een lekker cluppie meiden met wie ik me ondertussen wel zo vertrouwd voel dat ik dit soort dingen hier gewoon ook neer plemp. wetende dat er meelezers zijn (maar als er ervaring deskundigen zijn dan hoor ik dat graag hoor)

Zat me laatst te bedenken dat ik nu "ook" en februari mama ga worden-> als frummel optijd of te laat komt......hahahahahaha ga m'n eigen maf maken.........
he mmoi, fijn dat je weer terug bent. En wat is Jas toch een slimme meid zeg. Roan is tegenwoordig ook flink aan het praten.Leuk is dat.

@relatie. Weet je, klinkt misschien heel raar, maar ik heb weinig gedoe met lief. Ik vind hem weleens irritant, en omgekeerd ook, maar dat is ook zo de wereld uit. Ach, ik heb mijn portie wel voor deze relatie gehad. Moet ook wel zeggen dat ik irritanter ben dan lief is hoor. Hij is gewoon echt een superlieve lief. Altijd Roan en mij op de eerste plek hebben, en ik ben een stukje egoistischer.

@ringel, morgen tussen 10 en half 11 bij jou?
Ringel, knuffel voor jou. Ik ben geloof ik momenteel niet de aangewezen persoon om advies te geven, maar er word wel aan je gedacht hier.

Relaties, tja, wat zal ik daar op dit moment eens van zeggen. Het loopt hier nou niet bepaald lekker (understatement). We waren gister 2½ jaar getrouwd. Dat hebben we dan in ieder geval bereikt. Zwager en schoonzus gaan tijdelijk uit elkaar wonen om eens te bedenken hoe zij verder willen met hun relatie, dus ook om ons heen loopt het allemaal niet geweldig. Zou het de tijd van het jaar zijn ofzo.

Verder weet ik het even niet meer. Jullie schrijven teveel. K3 heb ik langs zien komen. Ik ben geen fan. Die songteksten zijn echt te erg voor woorden als je bedenkt wat de doelgroep is. Disneyprinsessen, ook nog niet bij aangeland. Maar dat zal wel komen als Tesje wat groter is. Garages hebben we hier niet. Ian en Des vonden er nooit iets aan (Ian had liever een poppenbuggy, moet je hem nu eens aan helpen herinneren LOL) en Max heeft liever de autootjes. De rest hoeft van hem niet, zolang het maar wielen heeft. Hij stapt nu al aardig rond inmiddels. Nog steeds als een dronken postduif, maar er zit beweging in.

Dag dames... ga eens wat aan huishouden doen. Bleeeeeeegh, geen zin in...
hey meiden,

weer thuis van een nacht werken.

vandaag zijn het huishouden en de boodschappen nog niet gedaan hoor Annie. kijk als je kind eenmaal naar school gaat en dan om 8:30 de winkels al open zijn dan ga ik meteen door vanuit school boodschappen halen. en dan dan meteen het huis en dan is het weer klaar.

Annie; we hebben hier twee soorten garages gehad een houten en een plasticen. naar beide werd niet omgekeken. de plastic is de deur al uit, maar de houten staat nog boven mss dat Mees er nog interesse in heeft ben bang van niet. we hebben hier ook een hele grote doos houten speelgoed, maar daar is echt bijna nooit mee gespeeld. zonde he. voor Mees zijn verjaardag krijgt hij een loopfiets (geen houten) en een driewieler met zijwielen van mijn moeder. voor sint heb ik een ambulance met geluid en lichtjes (de tuta vlgns Mees) en hij krijgt een playskool stofzuiger. en de smartville ambulance.

ringel; lastig hoor dat gedoe op je werk. mijn advies is toch ziek melden en dan wachten tot arbo contact opneemt en dan met hun bespreken hoe en wat. of de verlos een briefje laten schrijven. het is toch heel zwaar werk wat je doet en niet zonder gevaar voor de beeb. gewoon benoemen bij de verlos hoor. en voor de rest sluit ik me aan bij de rest

mmmoi; bij de Ah hebben ze weer prinses poppen van doornroosje sparen dus maar die zegels

babba; vuile was.... ach hier loopt het soms ook wel eens niet lekker, wij botsen ook best wel eens. hij komt ook van Mars hoor. En soms denk ik ook wel eens poeh... zo wil ik het niet.

maar dan praten we maar weer eens en dan gaat het weer een tijd goed. (klinkt wel net of we altijd ruzie hebben) t zijn periodes ook wel gerelateerd aan veel werk, drukke kids, veel afspraken etc.
Haha meiden, jullie hadden me gewoon stiekem gemist, geef het nou maar toe

Vanochtend weer gewerkt, de stagiaire gaf les dus heb ik veel administratief kunnen doen. Lekker ochtendje zo hoor. Daarna Jas gehaald bij mijn vriendin, die had gezellig gespeeld daar. Nu ligt ze al een tijdje in bed maar nog wel steeds te kletsen.

@Pebbles: Lijkt me erg leuk als het weer een meisje wordt; kleertjes zijn altijd welkom!

@Pepiet: Ik zag het op tv van de AH, maar ik kom daar eigenlijk nooit. Wel heel jammer voor Jasmijn, die had zo'n Doornroosje pop geweldig gevonden, dat weet ik zeker!

@Ringel: Dat had ik dus gemist Konden ze het niet zien op de echo of ben je van gedachten veranderd en wil je het nu niet weten?

Ik ga lekker ff bank hangen. Morgen ga ik wel weer aan de poets, hihi!
Nou ben vandaag toch maar eerder uit werk gekomen. Had al geen ene reet gedaan behalve erop zitten en verslagen tikken en toch die enorm aanhoudende harde buik met steken. voelt echt als een ijzeren band om m'n buik. BAH!

Nu heeft net m'n telefoon bedacht dat ik er een andere simkaart in moet stoppen, maar ben zo'n knurft met telefoons dus ben ff niet bereikbaar, ook welrustig/

@krook, tussen 10.00 en 10.30 is prima, heb de koffie klaar (of heb je liever thee?)

@mmmoi, ik wil het nog steeds wel weten, maar lief niet. En ik begin nu toch ook wel de charme in te zien van het niet weten.....

verder ff pufloos (En ik ben me toch een partij aan het puffen!) dus laters meer. doeggies!
oi krook, ik bedenk me net dat Mayte morgenochtend gewoon naar de oppas gaat. dus ze is er helemaal niet. Zou je ook morgenmiddag kunnen? Of heb je dan al andere plannen gemaakt? (sowwie)
En Ringel en Krokus proberen al weken om iets af te spreken. Het moet toch een keertje gaan lukken.

Ik ben me een beetje aan het voorbereiden op mijn sollicitatiegesprek morgen.

Ik heb 11 uur afgesproken zodat ik tijd genoeg heb om mezelf een beetje representatief te maken en Eva volgetankt af te leveren bij de buurvrouw.

Ik zie er wel een beetje tegenop hoor. Na ruim 3 maanden verlof staat mijn hoofd nog niet echt naar werk en dan ineens een sollicitatiegesprek is best vreemd.

@ringel: kan toch niet goed zijn als je constant pijn in je buik hebt. Wanneer moet je weer naar de VK? Misschien wel handig om het even met haar te bespreken.

@mmmoi: ik heb laatst mijn zegeltjes weggeven maar ik zal eens kijken of ik een pop voor Jasmijn kan sparen. Doornroosje heeft de voorkeur?

@pepiet: ook bij jullie is het dus niet altijd pais en vree? Toch best fijn om te weten dat het eigenlijk overal wel zo is.

@fluffy: best voor te stellen dat jullie relatie te lijden heeft onder alles wat er gebeurd is de afgelopen jaren.

Als er iets rustiger vaarwater is hebben jullie hopelijk weer wat ruimte om naar elkaar toe te groeien.

Hai!

Ff snel in elk geval tot Gijs wakker wordt. We hebben gisteren een afschuwelijke dag en nacht gehad. Ik was alleen nog maar aan het janken omdat gijs aan het huilen was omdat hij wilde eten (of niet), dan had hij weer krampjes, dan zat er weer een boer dwars en ga zo maar door. Ik wilde bijna stoppen met de bv, zo gek werd ik ervan!

Gelukkig gaat het vandaag weer beter. We hebben m nu steeds zijn slaapjes in bed laten doen, in een slaapzakje en dat lijkt voor de rust te werken. Verder bne ik er achter gekomen dat hij aan 1 borst genoeg heeft, en ik zat maar te proberen er de tweede borst achteraan te geven... en hij maar spugen en spugen... krummeltje. We verschonen 'm nu voor de voeding en ik probeer te voeden tegen de zwaartekracht in (zodat de melk niet achterin zijn keel spuit waardoor hij gaat kokhalzen en weer moet loslaten en opnieuw beginnen).

Enniewee; ik heb 'm om 19u gevoed en hij slaapt nu nog steeds.

Ik voelde mezelf vandaag ook niet bijster fit; overal spierpijn, pijn in mijn kop, rug.. .blegh gewoon! Vanavond na de voeding moest ik van de man in bad gaan liggen en daarna heb ik lekkere warme chocolademelk gekregen en gaat het stukken beter! Alleen het typen wil niet oz, ik moet mezelf steeds verbeteren... haha.

Heb wel gelezen, maar geen puf om te reageren.

Pebbs; heel veel succes morgen! Ik hoop dat het wat wordt!

Annie; wij hebben ook een garage; een hele oude van de man (van fisher price) en Ella vindt 'm super! Ze begint nu de lift te snappen dus is het nog leuker voor d'r.

Er is trouwens een LP actie tot 15 november. Als je 3 artikelen koopt, krijg je het aankoopbedrag van het goedkoopste ding terug. Wij hebben zo vorige week het piratenschip, het huis en de supermarkt gekocht. Ella krijgt 1 ding met Sint, 1 met haar verjaardag en het schip krijgt Gijs volgend jaar (haha, je kunt het maar in huis hebben!) Het loont trouwens de moeite om te kijken bij welke speelgoedwinkel het het goedkoopste is. Bart Smit is goedkoper dan Intertoys, maar er zit hier ook een plaatstelijke speelgoedzaak en die was nog goedkoper.

't Is wel duurder dan MP, maar ja... als het spul 35 jaar meegaat...

OH ja.. Ringel meisje, denk aan jezelf en aan je baby! Laat die lompe baas van je lekker in de stront zakken. Ik zou het bij de VK aankaarten en zij kan je vast wel ondersteunen zodat die baas ook weet dat het geen onzin is. Hou je taai he lieffie!

en succes met afspreken met Krook (echt grappig dat het maar niet lukt hihi).

en nu ben ik echt weg!
goedemorgen!

Sja het is wat, iedereen aan het werk, huishouden, kindje en dan proberen af te spreken op een moment dat het beiden uitkomt, dat is dus zwaaaaaaaaar onmogelijk blijkt mar weer. Maar ik baal er best wel van.

@Pebbles, heeel veel succes vandaag! duim voor je.

vk heeft hier pas vanaf 8.30 telefonisch spreekuur. bel danwel ff. Het valt nu gelukkig wel weer mee. Een nachtje goed slapen helpt dan wel en meisje heeft door dat ze wat later wakker moet worden. Moest haar vanochtend wakker maken om 6.30. (ook wel weer sneu, heeft ze eindelijk door dat ze nog ff moet tukken, moet ze er uit!)

verder hoop ik dat krook m'n berichtje heeft gelezen of iig m'n sms! (foon doet het weer en heb het helemaal zelluf gedaan!)
hahaha, had je mijn sms terug nog niet gehad dan? Heb gelijk een berichtje teruggestuurd. Ik kan 's middags wel. Ben er tussen drie en half vier.

Zal jullie een klein geheimpje vertellen. Ben gestopt met de pil. 2 maanden nu, eerst na 24 dagen ongesteld, en nu ben ik na 3 weken alweer ongesteld. Heb dus een hele korte cyclus. Het is dat ik weet dat ik zwanger kan worden, levende bewijs zit immers naast me, maar anders had ik me wel een beetje zorgen gemaakt. Met zo'n korte cyclus schijn je moeilijker zwanger te kunnen raken.

Nu we het besluit genomen hebben dat ik graag weer zwanger wil worden, wil ik het uiteraard het liefst METEEN! Maar ja, niet voor het kiezen natuurlijk. We oefenen vrolijk verder.

Zometeen met Roan naar de supermarkt. Morgen komen er vrienden gourmetten, en ik moet overdag gewoon werken. Gaan we alles nu gewoon halen.
@ris, zet em op meid. Hart onder de riem voor jou!
hahahaha, je kon het toch niet meer voor je houden!

Nou met een korte cyclus kun je toch vrij snel zwanger worden. Had zelf voor deze zwngerschap een cyclus van 26 dagen en dat was in 1 keer raak. Sja het kan verkeren! En nee heb je sms terug niet gehad, heb net nog ff gechecked in inbox, maar alleen stomme berichtjes van vodafoon (is nieuwe profider) anyhoe, hier dikke opluchting, zat 'em wel een beetje te knijpen.

Heb me ziekgemeld, overleg met vk gehad. Tis nl een bijkomend fweit dat die harde buiken er zijn. Kreeg toch een beetje het gevoel dat ik me zat aante stellen, maar ze gaf me wel gelijk dat ik de komende dagen gewoon rustig aan moet doen en meer valt er niet aan te doen. Dus wel gelijk dat ik me heb ziekgemeld. (ach is pas 2e keer deze zwngerschap)
Goedemorgen meiden!

@Ris: Typisch een geval van een regeldagje volgens mij... vervelend dat je je zo rot voelde. Ik hoop dat het vandaag wat lekkerder loopt allemaal!

@Pebbles: Nog 5 kwartier, ik zal voor je duimen, zet hem op! En lief dat je een pop wilt sparen; idd heeft de prinses herself wel de voorkeur vrees ik

@Krokus: Hihi, wat leuk, stiekem toch verklapt dan... ik hoop voor je dat het snel lukt, je hebt helemaal gelijk: als je eenmaal besloten hebt dat je het wilt, wil je het NU! Hihi...

@Ringel: Hihi, jullie krijgen maar geen afspraak rond, ik moet er steeds om lachen. Wat zal er nu voor vanmiddag tussen komen?

Morgen voor de echo... ik ben heel benieuwd en nieuwsgierig... Jasmijn gaat even naar mijn ouders, maar ik zit net te denken, misschien kan ze daar wel logeren. Vast wel, als mijn moeder niet weg hoeft. Dan kunnen de man en ik nog een keertje saampjes uit... ik weet dat manlief heeeeel graag nog een keer naar Tarzan wil, en ik wil ook wel voor een 3e keer Maar zou je dat op zo'n korte termijn kunnen regelen? Misschien even op MP kijken zo...

Fijne dag verder allemaal, ik ga huishoudelijk werk doen vandaag, het is hier één zandberg door die &$(^&#^^&straat van ons zonder stenen buiten....
Krokus, spannend! Ik snap best dat je dan ook meteen weer zwanmger wilt zijn. Ik heb zelf altijd een korte cyclus gehad (25 dagen ongeveer) en ben altijd zo zwanger. Alleen na Tesje lijkt mijn cyclus iets langer te zijn geworden. Ach, maakt hier toch niet meer uit, want vier kinderen is echt wel genoeg!

We hebben hier een oppas probleem. Normaal sprong schoonmoeder nog wel enes in, maar gezien de huidige situatie is dat momenteel geen optie. Mijn moeder woont te ver weg en de rest heeft allemaal een baan. Lastig lastig. We hebben een aantal afspraken wara het toch eigenlijk wel de bedoeling is om samen te verschijnen zonder kindeen. Ga maar eens diep nadenken hoe ik dat ga oplossen...
Het gesprek ging volgens mij wel goed.

Hij stelde wel wat "strik"vragen maar volgens mij heb ik me daar wel aardig uitgekletst.

Volgens mij heb ik wel een positieve indruk achtergelaten. Hij wilde alleen iemand voor 5 keer 4 uur en dat zie ik niet zo zitten. Daar wil hij eerst nog eens goed over nadenken.

Ik had me ondertussen al wel bedacht dat ik in plaats van de donderdag of dinsdag middag wel woensdagochtend zou kunnen werken zodat ik de vrijdag helemaal vrij hou. Dan kom ik hem dus gedeeltelijk tegemoet. En hij wil graag 20 uur terwijl mijn voorkeur bij 24 uur ligt maar ik heb gezegd dat dat geen struikelblok is voor mij.

Hij heeft nog een andere kandidaat en hij heeft het erg druk dus hij gaf aan dat het best een week of 2-3 kan duren voordat hij reageert maar wel op tijd om een tweede gesprek te hebben en dan nog voor 30 november op te kunnen zeggen. (dat hij over een tweede gesprek begon is natuurlijk al wel positief).

Afwachten dus.

@mmmoi: volgens mij kan je zelfs op de dag zelf nog kaarten kopen aan de kassa. Nadeel is wel dat je dan vaak de minder mooie plekken hebt (maar in het circustheater heb je weinig echt slechte plekken).

Als ik jou zo over Tarzan hoor dan moet ik er toch een keer heen.

Ik had begrepen dat Roy (van Joseph) stand in wordt voor Ron Link. Gaat John dan wat anders doen? Wel lullig als hij steeds stand-in is maar nooit de hoofdrol heeft.

@fluffy: oppascentrale? Of durf je dat niet aan? Als het een beetje in de buurt was had ik het met liefde gedaan, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Waarom wonen jullie dan ook zo ver weg?

@ringel en krokus: komt het er dan echt van vanmiddag?

@ris: . Ik vind het ook wel weer wennen om een babietje in huis te hebben die je nog helemaal moet leren kennen. Bij Floor (en jij bij Ella) weet je precies wat je moet doen of wat er aan de hand is. Ik heb er nooit zo bij stil gestaan dat een tweede soms best anders is, dat is af en toe best lastig en frusterend.
nou totzover so far so good! wat betreft afspraak dan hahahahaha. Tis toch wat. maar als het goed is moet Krokus hier over 1 1/2 uur zijn. (tenzij ze weer een ongeluk heeft, maar dat valt wel wat mee denk ik zo)

@pebbels spannend joh. maar 5 keer 4 is dan 5 dagen werken voor 4 uurtjes? hmmmmmm is dat perse nboodzakelijk dan dat je voor die functie echt elke dag op het kantoor bent?

@fluf, sja das een lastige........heb je geen buurvrouw waar je de kleintjes even tijdelijk kan stallen? Heb je de afspraken binnen of buiten schooltijd, dan heb je voor de jongnes in principe geen oppas nodig. of idd een oppascentrale, maar kan me voorstellen dat je daar wat huiverig voor bent.
Hij had 5 dagen 4 uur in gedachten omdat het ook een back-up functie is voor andere functies.

Als er dus iemand ziek of met vakantie is dan moeten de lopende zaken wel door gaan.

Ik heb wel aangegeven dat ik met vakanties best extra opvang kan regelen zodat ik een keer extra kom bijvoorbeeld.

Maar 4 dagen is toch wel een beetje maximaal, ik wil in ieder geval 1 dag helemaal vrij houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven