Pissen onder de douche
dinsdag 1 maart 2016 om 11:20
Oke even een hele gore topic maar vanmorgen hing er dus een enorme pislucht in de badkamer. Blijkt dat mijn vriend regelmatig de gele vlag uithangt onder de douche, was echt woest want ik kon het natuurlijk gaan schoonmaken. Hij plast dus niet alleen 's morgens onder de douche maar ook savonds als we op bed liggen en hij geen zin heeft om de trap af te lopen. Vind dit heel vreemd gedrag en heb een opmerking gemaakt naar vriend toe dat hij toch zeker geen lui varken is en voortaan maar lekker op de pot gaat pissen. Hij vond dit onzin en is nu dus ook soort van beledigd door mijn reactie. Jammer voor hem maar dit vind ik dus echt onbehoorlijk gedrag. Hoe denken jullie hierover?
donderdag 3 maart 2016 om 18:04
donderdag 3 maart 2016 om 19:05
donderdag 3 maart 2016 om 20:35
donderdag 3 maart 2016 om 23:39
quote:renske1975 schreef op 03 maart 2016 @ 18:58:
[...]
ja natuurlijk. Heb jij nooit hoge nood gehad in het bos ofzo?
benen wijd, hurken en kleren goed aan de kant houden.
[afbeelding]Daar heb ik echt zo'n hekel aan, zo plassen. Dan loop ik liever een trap af naar de wc. Plas ook geheid over m'n voeten, in die houding. Maar als ik toch ga douchen, dan doe ik het soms wel onder de douche.
[...]
ja natuurlijk. Heb jij nooit hoge nood gehad in het bos ofzo?
benen wijd, hurken en kleren goed aan de kant houden.
[afbeelding]Daar heb ik echt zo'n hekel aan, zo plassen. Dan loop ik liever een trap af naar de wc. Plas ook geheid over m'n voeten, in die houding. Maar als ik toch ga douchen, dan doe ik het soms wel onder de douche.
Later is nu