Pissen onder de douche

01-03-2016 11:20 163 berichten
Oke even een hele gore topic maar vanmorgen hing er dus een enorme pislucht in de badkamer. Blijkt dat mijn vriend regelmatig de gele vlag uithangt onder de douche, was echt woest want ik kon het natuurlijk gaan schoonmaken. Hij plast dus niet alleen 's morgens onder de douche maar ook savonds als we op bed liggen en hij geen zin heeft om de trap af te lopen. Vind dit heel vreemd gedrag en heb een opmerking gemaakt naar vriend toe dat hij toch zeker geen lui varken is en voortaan maar lekker op de pot gaat pissen. Hij vond dit onzin en is nu dus ook soort van beledigd door mijn reactie. Jammer voor hem maar dit vind ik dus echt onbehoorlijk gedrag. Hoe denken jullie hierover?
quote:MarindaH schreef op 03 maart 2016 @ 17:57:

[...]

Blijven je voeten droog dan?Ja.
Er zijn hele werelddelen waar mensen geen pot gebruiken. Denk je echt dat die zichzelf steeds onderpiesen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 03 maart 2016 @ 18:01:

Er zijn hele werelddelen waar mensen geen pot gebruiken. Denk je echt dat die zichzelf steeds onderpiesen?Naja ga voor de grap eens serieus reizen, dan ben je heel snel van het miepige smetvrees gedoe af hoor....
quote:MarindaH schreef op 03 maart 2016 @ 17:57:

[...]

Blijven je voeten droog dan?

ja natuurlijk. Heb jij nooit hoge nood gehad in het bos ofzo?

benen wijd, hurken en kleren goed aan de kant houden.

Maar de grond werkt toch heel anders dan een douchecel. Het zal wel aan mijn anatomie liggen
Ik plas elke dag onder de douche, ik zie het probleem niet.Was je toch gelijk schoon? Is ook beter voor milieu
quote:MarindaH schreef op 03 maart 2016 @ 19:00:

Maar de grond werkt toch heel anders dan een douchecel. Het zal wel aan mijn anatomie liggen

dat klopt. tegels spetteren meer dan zand

dus; benen wijd en ver plassen of benen wijd en zacht plassen.
quote:jasminn schreef op 03 maart 2016 @ 19:02:

Ik plas elke dag onder de douche, ik zie het probleem niet.Was je toch gelijk schoon? Is ook beter voor milieu Ook 's nachts als je moet plassen en dus niet onder de douche staat? Want daar gaat het hier over...
quote:renske1975 schreef op 03 maart 2016 @ 19:05:

[...]

dat klopt. tegels spetteren meer dan zand

dus; benen wijd en ver plassen of benen wijd en zacht plassen.Ergo: ga gewoon even op de plee zitten.
plassen zonder douche aan in de douche vind ik ronduit ranzig!

plassen met douche vind ik ook vies, het idee dat ik met mijn voeten op tegels sta waarop geplast is, brrrr.

ik ga altijd plassen op de wc en man volgens mij ook.
The best is yet to come
quote:MarindaH schreef op 03 maart 2016 @ 20:18:

[...]

Ergo: ga gewoon even op de plee zitten.Dat is echt veel meer moeite. Ik houd het op hurken en naspoelen.
quote:renske1975 schreef op 03 maart 2016 @ 18:58:

[...]

ja natuurlijk. Heb jij nooit hoge nood gehad in het bos ofzo?

benen wijd, hurken en kleren goed aan de kant houden.

[afbeelding]Daar heb ik echt zo'n hekel aan, zo plassen. Dan loop ik liever een trap af naar de wc. Plas ook geheid over m'n voeten, in die houding. Maar als ik toch ga douchen, dan doe ik het soms wel onder de douche.
Later is nu
Bah wat een vieze vent. Gelukkig doet mijn vriend niet zulke dingen, en niet alle mannen zijn vies in iedergeval die van mij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven