Utopia 3 (spoiler alert !!!)
zaterdag 3 januari 2015 om 18:50
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.
Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.
Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 5 maart 2016 om 00:44
dinsdag 8 maart 2016 om 19:47
dinsdag 8 maart 2016 om 20:07
quote:Lisette_ schreef op 08 maart 2016 @ 19:49:
Ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat iemand die écht 100% goed functioneert in de maatschappij zich opgeeft voor dit programma.. Misschien toen het programma net gestart was, maar als je kijkt wat er nu in zit..dan moet er inderdaad wel een steekje los bij je zitten.
Ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat iemand die écht 100% goed functioneert in de maatschappij zich opgeeft voor dit programma.. Misschien toen het programma net gestart was, maar als je kijkt wat er nu in zit..dan moet er inderdaad wel een steekje los bij je zitten.
donderdag 10 maart 2016 om 14:01
donderdag 10 maart 2016 om 16:46
quote:Nouschi schreef op 10 maart 2016 @ 13:56:
Nou, gaat goed met de onzekerheid van Do hè
Ik begin medelijden te krijgen.
Ze moet er zo snel mogelijk uit.
Dit is gewoon zielig. Dat kind is zó labiel, die hoort bij haar moeder thuis.
Ik schaam me bijna dat ik haar zo vreselijk vind. Omdat het alleen maar erger wordt met haar.
Met dat bed ook weer op de vide. Eerst hijg ze daar slapen, hartstikke krap daar met dat extra bed, zij gaat vervolgens alleen maar bij Bas in de caravan. Dan gaat het uit en wil ze weer op de vide. Dat dóen haar huisgenoten voor haar, gaat zij vervolgens weer bij Bas sloeriën en staat daar op die krappe vide een overtollig bed.
En als men daar dan iets van zegt gaat ze roepen dat ze dat zo goed vindt om vervolgens bij Bas haar nood te klagen, die er daarna gezellig een halve ruzie over begint met Gabrielle en Rowena.
Ze heeft zelf niet door wat een intrigant ze is blijkbaar.
Én maar janken.
Duurt vast niet lang voor ze weggaat.
Het wordt onhoudbaar voor haar.
Nou, gaat goed met de onzekerheid van Do hè
Ik begin medelijden te krijgen.
Ze moet er zo snel mogelijk uit.
Dit is gewoon zielig. Dat kind is zó labiel, die hoort bij haar moeder thuis.
Ik schaam me bijna dat ik haar zo vreselijk vind. Omdat het alleen maar erger wordt met haar.
Met dat bed ook weer op de vide. Eerst hijg ze daar slapen, hartstikke krap daar met dat extra bed, zij gaat vervolgens alleen maar bij Bas in de caravan. Dan gaat het uit en wil ze weer op de vide. Dat dóen haar huisgenoten voor haar, gaat zij vervolgens weer bij Bas sloeriën en staat daar op die krappe vide een overtollig bed.
En als men daar dan iets van zegt gaat ze roepen dat ze dat zo goed vindt om vervolgens bij Bas haar nood te klagen, die er daarna gezellig een halve ruzie over begint met Gabrielle en Rowena.
Ze heeft zelf niet door wat een intrigant ze is blijkbaar.
Én maar janken.
Duurt vast niet lang voor ze weggaat.
Het wordt onhoudbaar voor haar.
donderdag 10 maart 2016 om 20:25
quote:viennas schreef op 10 maart 2016 @ 19:37:
En dat geleuter de hele dag, over "te kunnen zijn" en "gezien worden".
En Benjamin met "probeer eens terug te gaan naar de kleine Do". Alsjeblieft zeg, om misselijk van te worden.
Ga wat doen met z'n allen.
Dat hulpverlenersjargon inderdaad.
Zó tenenkrommend.
En Benjamin met "probeer eens terug te gaan naar de kleine Do". Alsjeblieft zeg, om misselijk van te worden.
Ga wat doen met z'n allen.
Dat hulpverlenersjargon inderdaad.
Zó tenenkrommend.
donderdag 10 maart 2016 om 20:34
Ik heb ook maar eens een account aangemaakt om hier mee te kunnen praten. Ik erger me ook kapot de laatste tijd. Dat gejammer van die Do en dat geblèr en dan vooral Victoria die er zo in mee gaat, getver... En inderdaad, Benjamin, "misschien moet je terug gaan naar de kleine Do", verschrikkelijk. En waar ik ook niet tegen kan, is dat als Cees een aanvaring heeft gehad met iemand, dat hij dan meteen zieltjes gaat winnen met zijn "tjongejongejonge", "snotneus" en "grote bek". En Bronno vind ik een viezerik.
Zo... Dat is eruit.
Zo... Dat is eruit.
vrijdag 11 maart 2016 om 09:45
quote:viennas schreef op 10 maart 2016 @ 19:37:
Ga wat doen met z'n allen.Benjamin hoopt stilletjes nog een keer op een vrijpartij met Do.
Ga wat doen met z'n allen.Benjamin hoopt stilletjes nog een keer op een vrijpartij met Do.
Only dead fish go with the flow
vrijdag 11 maart 2016 om 12:14
Misschien zijn het mijn hormonen maar ik vind do echt onuitstaanbaar. Alleen al dat ze zichzelf DO noemt vind ik al irritant. Wat een aandachttrekker. En cees ook weer, die man gaat altijd maar door. Ik zou nu in staat zijn er een keer op te timmeren, gewoon uit machteloosheid ofzo. Misschien moet ik niet meer kijken, niet goed voor mijn bloeddruk. Do mag er wat mij betreft per direct uit.
vrijdag 11 maart 2016 om 14:41
quote:Glinstering schreef op 11 maart 2016 @ 12:14:
Misschien zijn het mijn hormonen maar ik vind do echt onuitstaanbaar. Alleen al dat ze zichzelf DO noemt vind ik al irritant. Wat een aandachttrekker. En cees ook weer, die man gaat altijd maar door. Ik zou nu in staat zijn er een keer op te timmeren, gewoon uit machteloosheid ofzo. Misschien moet ik niet meer kijken, niet goed voor mijn bloeddruk. Do mag er wat mij betreft per direct uit.
Ik kijk niet meer, maar vloog er even langs van de week. Zag toen dat Cees die invalide man aanspraak over een wijntje bij het eten. ??
Gotsamme wat kan die zuignap andere mensen toch over de klink jagen.
Omdat ie zelf alcoholist is, en in die hoedanigheid niet meer mag zuipen.?
Een ander iets misgunnen, BAH!
Ik kon er ook op los timmeren, en hier alleen last van overgangs hormonen
Ik kijk niet meer, maar vloog er even langs van de week. Zag toen dat Cees die invalide man aanspraak over een wijntje bij het eten. ??
Gotsamme wat kan die zuignap andere mensen toch over de klink jagen.
Omdat ie zelf alcoholist is, en in die hoedanigheid niet meer mag zuipen.?
Een ander iets misgunnen, BAH!
Ik kon er ook op los timmeren, en hier alleen last van overgangs hormonen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé