Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
Gordijnen zijn nog dicht, dus geen idee hoe het er buiten uitziet.

Geen nieuws over zoon.

Wat zijn de plannen voor vandaag?
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen!

Plannen voor vandaag?

Een oogmeting, een wasje (of twee) een sportwedstrijd van de jongens kijken (of twee). Man zit de hele dag in de schoolbanken. En straks eerst mijn auto krabben denk ik. Het dooit nog niet zo en de oogmeting is vroeg. Dat moest wel want ik mocht mijn lenzen niet dragen in de uren voor de meting,als ik dat dan pas vanmiddag zou doen dan wordt ik gewoon kriegel van mezelf.
Heb net afwas gedaan en gestreken. Zo even naar de Praxis, jashaken kopen. Ik heb een kapstok die volhangt met jassen en tassen. Te vol, dus ik wil wat haken kopen waar ik mijn tassen aan kan hangen. Verder een rustige dag, straks beetje lezen.
Morgen.

Geen goede.

Kan niet naar de masterclass.

Kind is te ziek.
quote:yasmijn schreef op 05 maart 2016 @ 02:22:

Ik heb niet veel met MJ.Ga je mond spoelen!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Morgen. Had gehoopt nog uuuren te slapen, maar nee. Wakker.

Hè Leo wat jammer van de masterclass. En van je zieke dochter natuurlijk. Beterschap!
The owls are not what they seem
Balen Leo.

Ik zit nog relaxed wakker te worden in bed. Koffie erbij. Lekker. Straks weer boksen, met de strenge trainer, schijt nu al peulen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Eleonora-1 schreef op 05 maart 2016 @ 08:20:

Morgen.

Geen goede.

Kind is te ziek.Balen, Leo. Beterschap voor het meiske.
Mogguh. Voor het eerst sinds een paar weken niet tussen 4 en 5 wakker, hoezee. Het is hier vrij helder, werd een zonnige dag voorspeld, dat zou mooi zijn. Dadelijk boodschappen doen en mijn vriezer volgooien met freezermeals voor de slowcooker. Ik trek koken na werk en kind ophalen even niet zo goed. Dat moet dan snel snel anders gaat kind te laat naar bed en is de volgende dag pischagrijnig. Dat past gewoon even niet, qua aantal uren in de dag.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 maart 2016 @ 08:20:

Morgen.

Geen goede.

Kind is te ziek.Wat balen Leo! Het arme feeënkind en de arme moeder. Kun je die masterclass nog een andere keer doen?
quote:hatsetats schreef op 05 maart 2016 @ 08:21:

[...]

Ga je mond spoelen!

Volgens mij doet Yasmijn op dit moment niet veel anders.

Met mojitos!
quote:LittleRedRidingHood schreef op 05 maart 2016 @ 08:31:

Mogguh. Voor het eerst sinds een paar weken niet tussen 4 en 5 wakker, hoezee. Het is hier vrij helder, werd een zonnige dag voorspeld, dat zou mooi zijn. Dadelijk boodschappen doen en mijn vriezer volgooien met freezermeals voor de slowcooker. Ik trek koken na werk en kind ophalen even niet zo goed. Dat moet dan snel snel anders gaat kind te laat naar bed en is de volgende dag pischagrijnig. Dat past gewoon even niet, qua aantal uren in de dag.Ik hou ook niet van koken na mijn werk (en ik heb geen kind waar ik rekening mee moet houden). Dus mijn vriezer ligt ook altijd vol met bakjes curry, soep, pastasaus, zodat ik 's avonds heel snel iets op tafel kan zetten. Lekker handig.
Gordijnen open inmiddels en stralend zonnig hier. Wel koud.

Vandaag is hier de eerste tuindag van het jaar weer. Brrrrrrrrrrrrrr, koud. Gelukkig verzorg ik de lunch voor de tuinwerkers, dus ik blijf lekker in de warme keuken.
Leo, wat balen zeg. Voor kind natuurlijk, maar ook voor jou.
quote:Solomio schreef op 05 maart 2016 @ 08:36:

Gordijnen open inmiddels en stralend zonnig hier. Wel koud.

Vandaag is hier de eerste tuindag van het jaar weer. Brrrrrrrrrrrrrr, koud. Gelukkig verzorg ik de lunch voor de tuinwerkers, dus ik blijf lekker in de warme keuken.Dat is beter. Het is echt binnenblijven weer. Verwarming aan oeps!, dikke trui aan, iets warms te drinken.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 maart 2016 @ 08:37:

[...]

Dat is beter. Het is echt binnenblijven weer. Verwarming aan oeps!, dikke trui aan, iets warms te drinken.

Ow, vergeten te melden: verwarming is al gerepareerd. Monteur kwam gisteravond al.

Dus.

Daarbij is de keuken waar ik de lunch ga maken niet mijn eigen keuken, dus daar zou ik sowieso geen last hebben van mijn stukkende verwarming. Nu hopen dat de verwarming daar niet toevallig ook stuk is.
Dat is beter, verwarming aan, iets warms te drinken.

Fijn dat het zo snel gerepareerd is.

Ik ga de kou toch maar trotseren, even op pad en daarna ga ik de hele dag de deur niet meer uit!

Laters stammers.
Ik moet wel even naar buiten, want ik moet inkopen doen voor de lunch en voor mijn eigen huishouden.

Inkopen voor de lunch doe ik aan de overkant (natuurvoedingswinkel, dat wordt hier nogal gewaardeerd), maar voor mijn eigen inkopen moet ik toch naar de supermarkt (ik vind de natuurvoedingswinkel te duur en heb er verder ook niks mee).
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 maart 2016 @ 08:33:

[...]

Wat balen Leo! Het arme feeënkind en de arme moeder. Kun je die masterclass nog een andere keer doen?

Weet ik niet eigenlijk.

Ik denk dat mijn agent best pissig is. Moet haar nog bellen. Vorige class ging niet door omdat ik toen een tennisarm had.

Daar gaat het nu prima mee en nu dit.

Dochter heeft een raar naamloos virus. Grote rode plekken op haar lichaam die jeuken. Ze komen en gaan. Opgezwollen klieren in haar nek en koorts.

Bah.
Beterschap met je kind, Le!

Ik drink nooit meer mojitos. Ik drink nooit sterke drank, alleen biertje of wijntje. Sterker niet dus het hakte erin.

Ik heb het geweten....

Ben er weer klaar mee
quote:yasmijn schreef op 05 maart 2016 @ 08:58:

Beterschap met je kind, Le!

Ik drink nooit meer mojitos. Ik drink nooit sterke drank, alleen biertje of wijntje. Sterker niet dus het hakte erin.

Ik heb het geweten....

Ben er weer klaar mee Toen je gisteren poste dat je aan je vierde was en dat het zoooo mooi op het eiland is, wilde ik nog posten *uit jalousie* dat je gewoon dronken was en het allemaal niet zo goed meer zag
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ga rijden en moeder knuffelen. En morgen richting schoonvader. Zon schijnt hier uitbundig, zonnebril op en gaan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 05 maart 2016 @ 09:10:

[...]

Toen je gisteren poste dat je aan je vierde was en dat het zoooo mooi op het eiland is, wilde ik nog posten *uit jalousie* dat je gewoon dronken was en het allemaal niet zo goed meer zag
Mogguh!!
Beterschap voor dochter, Leo. Dat is balen.

Solo, lunch maak ze!

Oudblond, sterkte.

Goedemorgen!
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven