Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dat ze de mol is of dat ze maar snel terug onder de grond moet.

ik gok op het eerste
ja oa dat koen in elkaar was geslagen door een allochtoon, dat schreef je.

dat had je van wiki...
quote:Goede-Fee schreef op 06 maart 2016 @ 11:38:

[...]

Geen idee wat je hier mee bedoelt eigenlijk.

Dat ik mijn mond dicht moest houden, en dat ik snel terug moest onder mijn steen want ik kon niets zinnigs zeggen.

Op niet zo'n nette manier.
quote:Elsa schreef op 06 maart 2016 @ 11:42:

dat had je van wiki...

Dit:

..edit citaat..

Ik doe het maar even zo:

Ikhierhuh in "Koen Everink dood in huis gevonden."
.
quote:Ikhierhuh schreef op 06 maart 2016 @ 11:37:

[...]

Ja, haar woorden waren niet zo netjes als de mijne.Als ik nu zeg wat ik hier van vind, ga je mij dan ook staffen?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Elsa schreef op 06 maart 2016 @ 11:42:

dat had je van wiki...1 keer is nog altijd naar mijn weten niet 2 keer.
quote:hatsetats schreef op 06 maart 2016 @ 11:44:

[...]

Als ik nu zeg wat ik hier van vind, ga je mij dan ook staffen?Doet ik zelden, moet je ff proberen.
quote:hatsetats schreef op 06 maart 2016 @ 11:44:

[...]

Als ik nu zeg wat ik hier van vind, ga je mij dan ook staffen?Weet je, dat iemand gaat staffen om zoiets idioots vind ik nog tot daaraan toe. Maar dat de mod dan domweg bannen gaat uitdelen, dat is echt belachelijk. Een perma notabene.
.
dan zoek ik de 2e keer er wel even voor je bij hoor. brb
Ook weer duidelijk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Ikhierhuh schreef op 06 maart 2016 @ 11:43:

[...]

Dat ik mijn mond dicht moest houden, en dat ik snel terug moest onder mijn steen want ik kon niets zinnigs zeggen.

Op niet zo'n nette manier.

Nee, dat schreef ik helemaal niet.

Ik heb het exacte citaat net herhaald. Hier: impala in "Napraattopic 56"
.
quote:impala schreef op 06 maart 2016 @ 11:45:

[...]

Weet je, dat iemand gaat staffen om zoiets idioots vind ik nog tot daaraan toe. Maar dat de mod dan domweg bannen gaat uitdelen, dat is echt belachelijk. Een perma notabene.

De perma is gewoon de volgende stap na de maandban. Als je dat niet wil riskeren moet je gewoon leren om normaal te posten.

Ik had haar al veel eerder die perma gegeven. Maar volgens mij is dat al eerder gezegd. En was het niet om deze post, die ik ook niet helemaal begrijp of er moet historie achter zitten of wat andere bewoording dan begrijp ik hem wel, dan wel om die ze morgen zou posten.

Vind echt gejank op niks af. Van meerdere partijen. Ieder zijn mening. En die van de Mods telt.
quote:Goede-Fee schreef op 06 maart 2016 @ 11:48:

[...]

De perma is gewoon de stap na de maandban. Als je dat niet wil riskeren moet je gewoon leren om normaal te posten.

Ik had haar al veel eerder die perma gegeven. Maar volgens mij is dat al eerder gezegd. En was het niet om deze post, die ik ook niet helemaal begrijp of er moet historie achter zitten of wat andere bewoording dan begrijp ik hem wel, dan wel om die ze morgen zou posten.

Vind echt gejank op niks af. Van meerdere partijen. Ieder zijn mening. En die van de Mods telt.

Je kan niet iemand gaan bannen om een bepaalde post, terwijl die post niet banwaardg is. Om om iets wat ze morgen misschien zal gaan posten

Als je van iemand af wil moet je gewoon wachten tot ze wél weer iets banwaardigs heeft gepost.
.
quote:impala schreef op 06 maart 2016 @ 11:51:

[...]

Je kan niet iemand gaan bannen om een bepaalde post, terwijl die post niet banwaardg is. Om om iets wat ze morgen misschien zal gaan posten

Als je van iemand af wil moet je gewoon wachten tot ze wél weer iets banwaardigs heeft gepost.

JIJ vind het niet banwaardig. Maar jij maakt dat niet uit. De Mods vonden het een misstap en dat is toevallig een ban als ze hun eigen strafsysteempje toepassen.

En zij waren het negatieve gezeur zat blijkbaar. Jammerdebammer.
quote:Goede-Fee schreef op 06 maart 2016 @ 11:52:

[...]

JIJ vind het niet banwaardig. Maar jij maakt dat niet uit. De Mods wel en die waren het zat blijkbaar. Jammerdebammer.

Belachelijk om het zo te bagatelliseren. Een perma ban is geen lolletje,

Het is de taak van de CM om in te grijpen als een mod een grote fout maakt.

Dat zou in dit geval moeten gebeuren.
.
Wat een kinderachtig geneuzel hier, of je leven afhangt van een permaban. Gek he..dat er zoveel oorlog is in de wereld. Goede Fee...applaus.. helemaal met jou eens😊
quote:IceQueenn schreef op 06 maart 2016 @ 12:02:

Wat een kinderachtig geneuzel hier, of je leven afhangt van een permaban. Gek he..dat er zoveel oorlog is in de wereld. Goede Fee...applaus.. helemaal met jou eens😊

Je leven hangt er niet vanaf, nee.

Maar het is wel bijzonder lullig als iemand die hier al héél lang komt er op deze manier uitgewerkt wordt.

Voor sommige mensen heeft dit forum -en de mensen die ze hier hebben leren kennen- een belangrijke plek in hun leven gekregen in de loop der jaren.

En dan nog een beetje lachen ook, omdat het iemand is die je toch al niet mocht. Ik vind het misselijk.
.
Ja wat jij er van vind weten we nu wel.
Ik heb in elk geval de CM gemaild. En ik hoop dat meer mensen dat doen. Of je malu nu mocht of niet, dit is gewoon niet eerlijk.
.
quote:feow schreef op 06 maart 2016 @ 11:05:

@impala. Ik kan me je frustratie goed voorstellen, daarom reageer ik.

Ik vind de reden van de permaban van Malu volstrekt onterecht.

De post was wat mij betreft niet eens een waarschuwing van de mods waard. Ik vind namelijk dat die wel iets beters te doen zouden moeten hebben. En ik vind ook dat als je dit soort Posts van forummers gaat bestraffen dat je dan aan het forum afbreuk gaat doen.

Byzonder scheef dat je dan door zo'n (in mijn ogen dan he) niet eens waarschuwingswaardige opmerking een permaban oploopt.

Dus ja, onrechtvaardig en stom enz. Wil ik jou, mods en Malu nog wel laten weten.

Maar ja, in mijn ogen had deze poster al lang een permaban moeten hebben voor een heleboel andere postingen. Hoewel het niet mooi is om toe te geven: mijn opluchting wint het van mijn verontwaardiging.

Eigenlijk vind ik het vooral een aluhoedjesachtig-verontrustend idee dat de mods niet bannen om de postingen die wat mij betreft tegen alle regels en wetten ingaan, maar wel een kulreden met beide handen aangrijpen om te bannen.Ik had hier overheen gelezen. Ik hoop dat je de moeite wil nemen om dit even te copy-pasten naar de CM. Precies om wat je schrijft, dat zulke acties het vertrouwen in de mods en ook in dit forum ondermijnen.
.
quote:impala schreef op 05 maart 2016 @ 23:34:

[...]

Dit is geen pech. Dit is onrecht.+100000000000000000000000000000
LOEP ME MAAR aub.
Wat een gedram hier. De ban van Malu is inderdaad in dit geval onterecht, maar het gezeik aan het adres van Ikhier slaat wat mij betreft ook nergens op.
quote:impala schreef op 06 maart 2016 @ 12:10:

Ik heb in elk geval de CM gemaild. En ik hoop dat meer mensen dat doen. Of je malu nu mocht of niet, dit is gewoon niet eerlijk.Dat ga ik absoluut niet doen is dit een grap? Impala die Malu staat te verdedigen. Hou toch op man! Echt om te janken dit.
quote:Dadel_ schreef op 06 maart 2016 @ 12:17:

[...]

Dat ga ik absoluut niet doen is dit een grap? Impala die Malu staat te verdedigen. Hou toch op man! Echt om te janken dit.Ik baseer mijn oordeel en voor wie ik opkom niet op vriendjespolitiek, maar op de blote feiten. Dat zouden meer mensen moeten doen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven