Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 06 maart 2016 @ 11:13:

Tis hiet 17.15 Hats. Tijd voor En morgen weer huilen vanwege je kater zeker ;)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik heb een bananenbrood in de oven staan
quote:hatsetats schreef op 06 maart 2016 @ 11:27:

[...]

En morgen weer huilen vanwege je kater zeker ;)

Kater van een biertje? Nooit

Mojitos begin ik niet meer aan. Sterke drank en ik gaat niet goed samen
Goedemorgen! Hier heeft man wafels gebakken, yum!

Bitterzoet is een goed woord Leo, oudblond je moet het allemaal doen en dat is naar, maar tegelijk fijn dat je het nu met man en zussen kunt delen. Sterkte

Leo ook sterkte met kind en poes en man. En fijn dat je zo'n lieve agent hebt.
The owls are not what they seem
Ik heb gewoon van 23:30 tot 10:45 geslapen. En lig nog steeds in mn bedje. Meneer Tats gaat gamen met n vriend, ik ga misschien de lopers van De Twintig aanmoedigen. En misschien ook niet
quote:hatsetats schreef op 06 maart 2016 @ 11:09:

Net wakker, niet zo kakelen dames aub.

Ik snap helemaal hoe jij je voelt. Ik herken het.

Als ik weer eens intens tevreden met mijn goddelijke lichaam op onmogelijk vroeg tijdstip een halve hersencel aan het werk zet met de gedachte dat elders in het land een dame fanatiek en blijmoedig zichzelf af gaat / af laat beulen.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Hier al ijverig geweest, een van mijn kasten uitgemest en gelijk wat dingen op marktplaats gezet. Een item wordt over 5 minuten al opgehaald. Hahaha, die heb ik er dus te goedkoop op gezet.

Vanmiddag naar mijn ouders, mijn pa is van de week jarig geweest. Heb een krat vol met spullen uit mijn opgeruimde kast die ik niet meer gebruik en mee kan nemen.
quote:feow schreef op 06 maart 2016 @ 12:15:

[...]

Ik snap helemaal hoe jij je voelt. Ik herken het.

Als ik weer eens intens tevreden met mijn goddelijke lichaam op onmogelijk vroeg tijdstip een halve hersencel aan het werk zet met de gedachte dat elders in het land een dame fanatiek en blijmoedig zichzelf af gaat / af laat beulen.

Hahahahaha, nou zo blijmoedig ben ik dan niet hoor. Mn trainer is altijd een beetje bang voor me als ik zo achterlijk vroeg ben. Ik schijn nogal boos te kijken ;)
Gefeliciteerd met je pa! Stone.

Hier de vaat gedaan (lekker zo'n bord vol vissengeraamtes van de avond ervoor op je nuchtere maag) nu nog maar een bakkie en straks ontbijt maken. Roerei, zalm en avocado. Verse basilicum erover, tomaatjes erbij.
quote:ainne schreef op 06 maart 2016 @ 10:57:

Jeetje Oudblond wat was je nog jong toen je vader stierf. Fijn dat je nu in ieder geval hulptroepen hebt.

Zijn de wachttijden van het tehuis lang? Bij mijn oma werd het een paar maanden geleden acuut, en toen had ze binnen twee weken een plek. Een hele fijne plek, ze woont er echt met plezier.

Ja, vader was pas 53 en al 6 jaar ziek en af en toe stervende. Toen hij uiteindelijk het leven los kon laten was dat tegelijk ook een opluchting omdat hij niet meer hoefde te lijden.

Ik heb een goede nacht gehad en voel me vandaag wonderlijk sterk en man en ik zijn ontzettend aan het geiten samen. Fijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:hatsetats schreef op 06 maart 2016 @ 12:27:

Gefeliciteerd met je pa! Stone.

Hier de vaat gedaan (lekker zo'n bord vol vissengeraamtes van de avond ervoor op je nuchtere maag) nu nog maar een bakkie en straks ontbijt maken. Roerei, zalm en avocado. Verse basilicum erover, tomaatjes erbij.Jullie hebben hoop ik heeeel erg genoten van die dure visjes!
quote:Oudblond schreef op 06 maart 2016 @ 12:36:

[...]

Ja, vader was pas 53 en al 6 jaar ziek en af en toe stervende. Toen hij uiteindelijk het leven los kon laten was dat tegelijk ook een opluchting omdat hij niet meer hoefde te lijden.

Ik heb een goede nacht gehad en voel me vandaag wonderlijk sterk en man en ik zijn ontzettend aan het geiten samen. Fijn.

Peoh, heftig hoor op zo jonge leeftijd je vader verliezen.

Geniet van je man en van elkaar!!

De visjes waren hemels! Te simpel, even door melk en bloem, beetje peper en zout, meer niet. Precies goed gaar, mooi goudbruin, knapperig korstje en heel uit de pan. Simpele salade erbij.
Heerlijk gebakken vis.

Fijn dat je je goed voelt Oudblond en lol hebt met je man.

Wij gaan lekker uit eten met de kinders vanavond.
quote:hatsetats schreef op 06 maart 2016 @ 12:53:

[...]

De visjes waren hemels! Te simpel, even door melk en bloem, beetje peper en zout, meer niet. Precies goed gaar, mooi goudbruin, knapperig korstje en heel uit de pan. Simpele salade erbij.Ik weet wat ik vanavond op tafel zet!
Wat een heerlijke verhalen over gebakken vis. Dat maak ik te weinig. Verse vis kan ik hier alleen op de markt kopen. Maar op marktdag, sporten de kinderen heel vroeg, dus niet zo handig dan omdat we dan in drie etappes eten. Dus aten we altijd vis als er geen training is. Nu werk ik ook nog op marktdag, dus vis halen wordt lastig.

Vroeger, in ons oude huis, was de visboer om de hoek, net als de slager. Soms mis ik ons oude huis ineens
Fietsie bedoel je je ouderlijke huis of een huis waar jij eerder in woonde? Man en ik hebben in mijn oude meisjeskamer geslapen en dat is wel vreemd. Vroeger werd hij door moeder met ijzeren hand naar de logeerkamer gebonjourd
Ik zit huiswerk te doen.

I'm in the basement.

Huh?

Ik praat met Amerikanen.

Oja, gamen.
Gamen als huiswerk cool!
quote:Oudblond schreef op 06 maart 2016 @ 13:36:

Fietsie bedoel je je ouderlijke huis of een huis waar jij eerder in woonde? Man en ik hebben in mijn oude meisjeskamer geslapen en dat is wel vreemd. Vroeger werd hij door moeder met ijzeren hand naar de logeerkamer gebonjourd

Het huisje waar ik (wij) de eerste tien jaar van ons huwelijk woonden. In het winkelcentrum van het dorp. Huis met en-suite deuren, glas in lood, plat dak, tuintje van 3x7, schuurje van 1,5x2x1,80. Waar we sliepen in een bed van 140 bij 200, waar we nauwelijk omheen konden lopen. Douchecel van 1x1 en wastafel op onze slaapkamer. En na vijf jaar nog maar een hypotheeklast van 250 gulden per maand.

Kortom het huis waar we heel gelukkig waren. Niet dat we dat hier niet zijn, maar dat is alweer nostalgie zeg maar.
quote:fietsie schreef op 06 maart 2016 @ 14:17:

[...]

Het huisje waar ik (wij) de eerste tien jaar van ons huwelijk woonden. In het winkelcentrum van het dorp. Huis met en-suite deuren, glas in lood, plat dak, tuintje van 3x7, schuurje van 1,5x2x1,80. Waar we sliepen in een bed van 140 bij 200, waar we nauwelijk omheen konden lopen. Douchecel van 1x1 en wastafel op onze slaapkamer. En na vijf jaar nog maar een hypotheeklast van 250 gulden per maand.

Kortom het huis waar we heel gelukkig waren. Niet dat we dat hier niet zijn, maar dat is alweer nostalgie zeg maar.Dat je al die maten nog weet
quote:SaveTheDay schreef op 06 maart 2016 @ 14:20:

[...]

Dat je al die maten nog weet Op gevoel hè. Misschien was de douche wel 1,05 bij 1,11, het was klein, zeer klein. En in de 'schuur' kon mijn man niet rechtop staan, dus dat soort dingen blijven je wel bij. Ook de kast die we zelf maakten omdat er niks passends te koop was.
Over vis gesproken, ik heb zalige barracuda gegeten vanavond. Nu hang ik op een zitzak bij de strandbar en aan de golvende zee. In het donker. Met een glaasje rose. Zo fijn hier!

Aan de andere kant, morgen over een week zit ik weer op mijn werruk

Woensdag vliegen we met de middagvlucht weer naar Bangkok. Daar nog even een hotelletje en vrijdag weer naar huis...
quote:yasmijn schreef op 06 maart 2016 @ 14:29:

Over vis gesproken, ik heb zalige barracuda gegeten vanavond. Nu hang ik op een zitzak bij de strandbar en aan de golvende zee. In het donker. Met een glaasje rose. Zo fijn hier!

Aan de andere kant, morgen over een week zit ik weer op mijn werruk

Woensdag vliegen we met de middagvlucht weer naar Bangkok. Daar nog even een hotelletje en vrijdag weer naar huis...Wat jammer Yas. Ik kon wel genieten van al je zonnige posts. Ook het begin van deze post is weer jaloersmakend. Geniet van je rosé!
Geniet er nog even goed van Yas! Klinkt heerlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
barracuda
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven