Entertainment alle pijlers

Ik Vertrek, deel 2!

17-08-2015 10:00 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder... Het oude topic zat vol!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Hè gelukkig, ze zijn gelukkig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Graag volgende week weer een aflevering waarin mensen de taal niet spreken, leidingen klappen en waarvan de vrouw eigenlijk weer op het punt staat naar huis te vertrekken.

Dank u
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:S0LEIL schreef op 05 maart 2016 @ 22:29:

Dit is wel een beetje een saaie Ik Vertrek, met zulke blije mensen Ramptoerist
quote:Summerdance schreef op 05 maart 2016 @ 22:30:

Graag volgende week weer een aflevering waarin mensen de taal niet spreken, leidingen klappen en waarvan de vrouw eigenlijk weer op het punt staat naar huis te vertrekken.

Dank u+1
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Summerdance schreef op 05 maart 2016 @ 22:30:

Dank u

En gráág het financiële plaatje compleet er bij. Of moeten wij dat dan weer zelf bedenken ?

Verder ééns met jullie. Te veel jolijt ik zit al een uur te krabben van een plots opgekomen allergie.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb bewondering voor hun, wat hebben ze hard gewerkt zeg en het is harstikke mooi geworden.

Het zij ze gegund.
Hatsjikideee...
quote:S0LEIL schreef op 05 maart 2016 @ 21:59:

Die manier van mauwen is van de stress, dat is niet grappig, dat is een kat die niet van autorijden houdt.

En sowieso dom hoe ze dat beest vervoeren. Als ze een ongeluk zouden hebben, is die kat de eerste die door of zelfs uit de auto vliegt.Niet op gelet; ik schakelde later in. Als Wegmisbruikers daar wel op lette, hadden ze een probleem. Dan heb je twee cameraploegen... van Wegmisbruikers en Ik vertrek!
World of Warcraft: Legion
quote:streepjessokken schreef op 05 maart 2016 @ 22:05:

Michael, Mike en Mikkie M&M&M! Variant op M&M!
Summerdance,

Ik studeer Japans. Het eerste karakter in jouw avatar herken ik: 力 = kracht. Maar het tweede karakter ken ik nog niet.
(Weg. Oops, gequotet i.p.v. gewijzigd.)
quote:pausini schreef op 06 maart 2016 @ 02:46:

Ik heb bewondering voor hun, wat hebben ze hard gewerkt zeg en het is harstikke mooi geworden.

Het zij ze gegund.

Echt waar?

heb er juist helemaal geen bewondering voor. Bakken geld om soms tientallen mensen tegelijk te LATEN werken, hij liep alleen maar wat rond, zij deed niets behalve huishouden

ja , zo kan iedereen het
Eens met Pearle,zo kan ik het ook
de enige emotie die ik in deze aflevering heb gezien was opa
quote:pearle schreef op 06 maart 2016 @ 08:58:

[...]

Echt waar?

heb er juist helemaal geen bewondering voor. Bakken geld om soms tientallen mensen tegelijk te LATEN werken, hij liep alleen maar wat rond, zij deed niets behalve huishouden

ja , zo kan iedereen hetNou, stuur jij maar eens zo'n project aan in een vreemd land in een vreemde taal met 15 of meer bouwlui. Viel Erfolg! En zij heeft zich vast bemoeid met bouw en vooral inrichting schat ik zo in. De rest van de tijd hield ze zich bezig met haar kinderen wellicht (alhoewel, die laatste drie stressdagen?).
Poep, wie heeft jou gescheten?
Nou het was duidelijk dat ze meer dan voldoende te besteden hadden. Ik vind het wel heel erg mooi geworden en zou er best een keer op vakantie willen gaan.
quote:Gatti schreef op 05 maart 2016 @ 22:12:

En hij moet maar gewoon geen T-shirts met een V-hals dragen.Haha dat vind ik juist mooi

[...]

Echt waar?

ja , zo kan iedereen het

Dus?

Ze doen het maar wel!

Het zag er ook heel mooi uit zeg.

Ik vind het ook heel knap dat ze uit hun veilige leven in nederland durven te stappen en kiezen voor hun geluk. Het was een grote gok.

[...]

Echt waar?

ja , zo kan iedereen het

Beetje flauw, alsog hij op zijn reet zat of zo. Ik vind het juist positief dat ze gewoon de schouders eronder bleven zetten. Dat ze daarvoor ook mensen hadden aangenomen vond ik alleen maar slim. Waarom zou je dat niet doen als je het geld ervoor hebt?

Voor ons wellicht minder spannend, maar ik vond het een leuk gezin hoor. Fijn voor hebn dat het goed met ze is verlopen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Het was echt heel mooi geworden'!
Al vond ik hun leven in Blaricum al super..

Hij kwam idd meer tot leven
Ik dacht trouwens eerst, door de manier waarop ze wereden geintroduceerd, dat het alleen haar kinderen waren. Zo van "B is moeder van pietje en pukje....ze doet ook zus en zo. M werkt op een accountantskantoor". Dus alsof de kinderen alleen van haar waren ze maar.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 06 maart 2016 @ 12:38:

Ik dacht trouwens eerst, door de manier waarop ze wereden geintroduceerd, dat het alleen haar kinderen waren. Zo van "B is moeder van pietje en pukje....ze doet ook zus en zo. M werkt op een accountantskantoor". Dus alsof de kinderen alleen van haar waren ze maar.

Ja, dat dacht ik ook in het begin.

Verder een heel mooi gezin. En mooi om te zien dat als je genoeg geld hebt dat het dan gewoon makkelijker is. Niet met alles natuurlijk, maar je kunt zoveel mensen inhuren etc. Verder ook mooi ingericht. En zij kwam zo blij over. Hij werd ook een stuk knapper op het eind, terwijl hij juist onder het stof zat.

Ik vond het totaal geen typisch ik vertrek programma, maar wel een mooie uitzending.
Gisteren na de uitzending was hun site niet te openen. Wel paar andere sites, booking.com maar daar kon je momenteel geen app huren . Vol?

Ik was wel heel benieuwd naar de prijs, denk heel duur. Wij waren 6 jaar terug in dat skigebied (Ski Amade) voor skien in de crocusvakantie. Ook wat afgelegen , op een boerderij alleen dan goedkoop (4 pers. app voor ¤ 350,- incl alle kosten). Je moet altijd wel een stukje rijden om te skiën en de skigebiedjes zijn niet zo groot maar wel leuk. Dit complex ligt hoog nl 1350 m zag ik op een site. Schattige kindjes. Goed voor elkaar alles. Stond hem wel goed hoor...iets aangekomen vd apfelstrudel.

[...]

Echt waar?

ja , zo kan iedereen het

+10 .

Dagen met 30 man aan het werk, en zij was net als in Blaricum huisvrouw.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:sparood2010 schreef op 06 maart 2016 @ 09:38:

Nou het was duidelijk dat ze meer dan voldoende te besteden hadden. Ik vind het wel heel erg mooi geworden en zou er best een keer op vakantie willen gaan.Ik vond de inrichting vreselijk, zo hokkerig, klein en zoveel hout. Ik zou er claustrofobisch van worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven