Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 7 maart 2016 om 15:17
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 15:13:
[...]
Selectief geheugen?
Er is er maar 1 hier op het forum die de afgelopen weken constant heeft geroepen dat 'het groepje' haar wegpest en iedereen met een andere mening en het herhaaldelijk over hetze tegen mij gehad heeft
Er kunnen d'r wel meer zijn, maar het niet roepen.
[...]
Selectief geheugen?
Er is er maar 1 hier op het forum die de afgelopen weken constant heeft geroepen dat 'het groepje' haar wegpest en iedereen met een andere mening en het herhaaldelijk over hetze tegen mij gehad heeft
Er kunnen d'r wel meer zijn, maar het niet roepen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 7 maart 2016 om 15:17
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 15:16:
[...]
Volgens mij heb ik wel meer gelezen die over het groepje klagen. Je bent aan het stoken zinde het je even niet, het is de laatste tijd te gezellig met Ttas erbij laat ik even stoken. Meid zoek een andere bezigheid.
O, die gezelligheid heb ik sowieso gemist denk ik.
Ik legde gewoon een verband en vind het erg toevallig.
Als jij zegt dat jij dat echt niet geschreven hebt, dan niet. Ik dacht oprecht dat het niemand anders had kunnen zijn.
[...]
Volgens mij heb ik wel meer gelezen die over het groepje klagen. Je bent aan het stoken zinde het je even niet, het is de laatste tijd te gezellig met Ttas erbij laat ik even stoken. Meid zoek een andere bezigheid.
Als jij zegt dat jij dat echt niet geschreven hebt, dan niet. Ik dacht oprecht dat het niemand anders had kunnen zijn.
maandag 7 maart 2016 om 15:19
maandag 7 maart 2016 om 15:19
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 15:16:
[...]
Volgens mij heb ik wel meer gelezen die over het groepje klagen. Je bent aan het stoken zinde het je even niet, het is de laatste tijd te gezellig met Ttas erbij laat ik even stoken. Meid zoek een andere bezigheid.Klopt. Heb het echt wel meerdere horen zeggen.
[...]
Volgens mij heb ik wel meer gelezen die over het groepje klagen. Je bent aan het stoken zinde het je even niet, het is de laatste tijd te gezellig met Ttas erbij laat ik even stoken. Meid zoek een andere bezigheid.Klopt. Heb het echt wel meerdere horen zeggen.
maandag 7 maart 2016 om 15:20
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 15:17:
[...]
Als jij zegt dat jij dat echt niet geschreven hebt, dan niet. Ik dacht oprecht dat het niemand anders had kunnen zijn.Nee je legde geen verband je zei dat ik het was zonder blikken blozen. Maar goed dit ben ik wel gewend van je. Altijd kom je de boel opstoken. Zet me gewoon onder de negeer als ik zo in je allergie zone zit.
[...]
Als jij zegt dat jij dat echt niet geschreven hebt, dan niet. Ik dacht oprecht dat het niemand anders had kunnen zijn.Nee je legde geen verband je zei dat ik het was zonder blikken blozen. Maar goed dit ben ik wel gewend van je. Altijd kom je de boel opstoken. Zet me gewoon onder de negeer als ik zo in je allergie zone zit.
maandag 7 maart 2016 om 15:23
maandag 7 maart 2016 om 15:23
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 15:19:
[...]
Die kan ik dan moeilijk vragen of ze het zijn...
Maar tas zegt van niet, prima toch?
Of wil je nog even doorgaan?
Ja.
Je zou een visje uit kunnen gooien, net zoals je met de twee na laatste reactie deed. Gewoon in het wilde weg wat namen noemen en dan zeggen 'zal xx wel zijn?
[...]
Die kan ik dan moeilijk vragen of ze het zijn...
Maar tas zegt van niet, prima toch?
Of wil je nog even doorgaan?
Ja.
Je zou een visje uit kunnen gooien, net zoals je met de twee na laatste reactie deed. Gewoon in het wilde weg wat namen noemen en dan zeggen 'zal xx wel zijn?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
maandag 7 maart 2016 om 15:24
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 15:22:
jij bent degene die ontzettend hapt tas, om dan uiteindelijk mij van vanalles te beschuldigen. Je moet het zelf misschien laten rusten als je het zo vervelend vindt.
Ik vind het verder geen probleem om jou te lezen.Wie is hiermee begonnen. Hand in eigen boezem steken madam het is gewoon not done jouw gestook.
jij bent degene die ontzettend hapt tas, om dan uiteindelijk mij van vanalles te beschuldigen. Je moet het zelf misschien laten rusten als je het zo vervelend vindt.
Ik vind het verder geen probleem om jou te lezen.Wie is hiermee begonnen. Hand in eigen boezem steken madam het is gewoon not done jouw gestook.
maandag 7 maart 2016 om 15:24
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 15:22:
Ik vind het verder geen probleem om jou te lezen.Goh, wat zei premier Balkenende ook alweer tegen Wouter Bos? Iets over draaien toch?
Ik vind het verder geen probleem om jou te lezen.Goh, wat zei premier Balkenende ook alweer tegen Wouter Bos? Iets over draaien toch?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 7 maart 2016 om 15:26
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 15:20:
[...]
Nee je legde geen verband je zei dat ik het was zonder blikken blozen. Maar goed dit ben ik wel gewend van je. Altijd kom je de boel opstoken. Zet me gewoon onder de negeer als ik zo in je allergie zone zit.Ze vroeg of jij het was. Toch net even anders.
[...]
Nee je legde geen verband je zei dat ik het was zonder blikken blozen. Maar goed dit ben ik wel gewend van je. Altijd kom je de boel opstoken. Zet me gewoon onder de negeer als ik zo in je allergie zone zit.Ze vroeg of jij het was. Toch net even anders.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 7 maart 2016 om 15:28