Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 15:15:

[...]

Op libelleDat snap ik .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 15:13:

[...]

Selectief geheugen?

Er is er maar 1 hier op het forum die de afgelopen weken constant heeft geroepen dat 'het groepje' haar wegpest en iedereen met een andere mening en het herhaaldelijk over hetze tegen mij gehad heeft

Er kunnen d'r wel meer zijn, maar het niet roepen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 15:16:

[...]

Volgens mij heb ik wel meer gelezen die over het groepje klagen. Je bent aan het stoken zinde het je even niet, het is de laatste tijd te gezellig met Ttas erbij laat ik even stoken. Meid zoek een andere bezigheid.

O, die gezelligheid heb ik sowieso gemist denk ik.

Ik legde gewoon een verband en vind het erg toevallig.

Als jij zegt dat jij dat echt niet geschreven hebt, dan niet. Ik dacht oprecht dat het niemand anders had kunnen zijn.
quote:BridgetteDubois schreef op 07 maart 2016 @ 15:17:

[...]

Jij doet hetzelfde. Waarom blijf je zo vaag en noem je de naam niet?Dat hoeft toch niet. Overduidelijk lijkt me
Dat gezeik over het groepje is er altijd al geweest.
quote:BridgetteDubois schreef op 07 maart 2016 @ 15:17:

[...]

Jij doet hetzelfde. Waarom blijf je zo vaag en noem je de naam niet?Dat is op de mahan! Snap dat dan ook .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 15:16:

[...]

Volgens mij heb ik wel meer gelezen die over het groepje klagen. Je bent aan het stoken zinde het je even niet, het is de laatste tijd te gezellig met Ttas erbij laat ik even stoken. Meid zoek een andere bezigheid.Klopt. Heb het echt wel meerdere horen zeggen.
quote:simbalabimba schreef op 07 maart 2016 @ 15:17:

[...]

Er kunnen d'r wel meer zijn, maar het niet roepen.

Die kan ik dan moeilijk vragen of ze het zijn...

Maar tas zegt van niet, prima toch?

Of wil je nog even doorgaan?
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 15:17:

[...]

O, die gezelligheid heb ik sowieso gemist denk ik.

Ik legde gewoon een verband en vind het erg toevallig.

Als jij zegt dat jij dat echt niet geschreven hebt, dan niet. Ik dacht oprecht dat het niemand anders had kunnen zijn.Nee je legde geen verband je zei dat ik het was zonder blikken blozen. Maar goed dit ben ik wel gewend van je. Altijd kom je de boel opstoken. Zet me gewoon onder de negeer als ik zo in je allergie zone zit.
jij bent degene die ontzettend hapt tas, om dan uiteindelijk mij van vanalles te beschuldigen. Je moet het zelf misschien laten rusten als je het zo vervelend vindt.

Ik vind het verder geen probleem om jou te lezen.
Ik ga wat nuttigs doen dat een zinnig fatsoenlijk gesprek, uit moet lopen op gezuig.
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 15:19:

[...]

Of wil je nog even doorgaan?Maakt jou niet uit toch, jij hebt je punt gemaakt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 15:19:

[...]

Of wil je nog even doorgaan?

Ja.

Je zou een visje uit kunnen gooien, net zoals je met de twee na laatste reactie deed. Gewoon in het wilde weg wat namen noemen en dan zeggen 'zal xx wel zijn?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 15:22:

jij bent degene die ontzettend hapt tas, om dan uiteindelijk mij van vanalles te beschuldigen. Je moet het zelf misschien laten rusten als je het zo vervelend vindt.

Ik vind het verder geen probleem om jou te lezen.Wie is hiermee begonnen. Hand in eigen boezem steken madam het is gewoon not done jouw gestook.
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 15:22:

Ik vind het verder geen probleem om jou te lezen.Goh, wat zei premier Balkenende ook alweer tegen Wouter Bos? Iets over draaien toch?
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 15:23:

Ik ga wat nuttigs doen dat een zinnig fatsoenlijk gesprek, uit moet lopen op gezuig.Dat heb je goed gedaan.
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 15:15:

[...]

Op libelleMag je daar niet meer komen?
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 15:20:

[...]

Nee je legde geen verband je zei dat ik het was zonder blikken blozen. Maar goed dit ben ik wel gewend van je. Altijd kom je de boel opstoken. Zet me gewoon onder de negeer als ik zo in je allergie zone zit.Ze vroeg of jij het was. Toch net even anders.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Er mag echt niets meer gezegd worden over Ttass hier. Dan is het meteen gezuig, gestook of ander onnozel gedoe. Word er een beetje moe van. Als je niet wil dat er op jou gereageerd wordt, schrijf dan niets.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Solomio schreef op 07 maart 2016 @ 15:26:

[...]

Ze vroeg of jij het was. Toch net even anders.

Dit.

Dus.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 07 maart 2016 @ 15:26:

Er mag echt niets meer gezegd worden over Ttass hier. Dan is het meteen gezuig, gestook of ander onnozel gedoe. Word er een beetje moe van. Als je niet wil dat er op jou gereageerd wordt, schrijf dan niets.+1
Moet dit nou steeds? Wees toch eens lief voor elkaar.

Ik ga eens kijken wat de mensen gaan eten vandaag. Wat inspiratie op doen zodat de man vanavond weer gelukkig uit zijn ogen kijkt.
quote:Solomio schreef op 07 maart 2016 @ 15:26:

[...]

Ze vroeg of jij het was. Toch net even anders.' Dat ben jij toch' is dan wel een vraag maar wel een suggestieve / zuigende. Want het geeft al aan aan wat de vraagsteller vindt.
quote:MalleBabbe1 schreef op 07 maart 2016 @ 15:25:

[...]

Mag je daar niet meer komen? Ik ben nog niet oud genoeg
quote:BridgetteDubois schreef op 07 maart 2016 @ 15:25:

[...]

Dat heb je goed gedaan.Wat een fijngevoelige reactie weer. Chapeau.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven