Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 7 maart 2016 om 15:42
maandag 7 maart 2016 om 15:50
quote:Star schreef op 07 maart 2016 @ 15:46:
[...]
Nee dat was I toch? Spreadsheets met nicks
Oh echt? Die heb ik ff gemist
Q was bezig met staffen en onterechte bans en de hele mikmak, hield (houd nog steeds?) een keurig dossier bij met wat er allemaal is gestaft en wat de mods met dat stafje hebben gedaan, met als doel iets van aantonen van onterechte bans of zo. Kan Q niet altijd goed volgen, dus weet het fijne er niet meer van.
[...]
Nee dat was I toch? Spreadsheets met nicks
Oh echt? Die heb ik ff gemist
Q was bezig met staffen en onterechte bans en de hele mikmak, hield (houd nog steeds?) een keurig dossier bij met wat er allemaal is gestaft en wat de mods met dat stafje hebben gedaan, met als doel iets van aantonen van onterechte bans of zo. Kan Q niet altijd goed volgen, dus weet het fijne er niet meer van.
maandag 7 maart 2016 om 15:51
quote:Star schreef op 07 maart 2016 @ 15:47:
[...]
Ga vakantie vieren in plaats van ons lastig vallen Ik doe niet anders . Forummen nu vanuit de hangmat op de veranda in de tropische nacht. Heerlijk. Morgen laatste dag hier in het paradijs. Woensdag is de terugvlucht naar Bangkok al. Daar nog even hotel en vrijdag huis.....
[...]
Ga vakantie vieren in plaats van ons lastig vallen Ik doe niet anders . Forummen nu vanuit de hangmat op de veranda in de tropische nacht. Heerlijk. Morgen laatste dag hier in het paradijs. Woensdag is de terugvlucht naar Bangkok al. Daar nog even hotel en vrijdag huis.....
maandag 7 maart 2016 om 15:53
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 15:51:
[...]
Ik doe niet anders . Forummen nu vanuit de hangmat op de veranda in de tropische nacht. Heerlijk. Morgen laatste dag hier in het paradijs. Woensdag is de terugvlucht naar Bangkok al. Daar nog even hotel en vrijdag huis.....En nog 7 nachtjes slapen dan ben je gisteren jarig geweest. Ook weer klaar
[...]
Ik doe niet anders . Forummen nu vanuit de hangmat op de veranda in de tropische nacht. Heerlijk. Morgen laatste dag hier in het paradijs. Woensdag is de terugvlucht naar Bangkok al. Daar nog even hotel en vrijdag huis.....En nog 7 nachtjes slapen dan ben je gisteren jarig geweest. Ook weer klaar
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 7 maart 2016 om 15:55
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 15:51:
[...]
Ik doe niet anders . Forummen nu vanuit de hangmat op de veranda in de tropische nacht. Heerlijk. Morgen laatste dag hier in het paradijs. Woensdag is de terugvlucht naar Bangkok al. Daar nog even hotel en vrijdag huis.....Dat is snel gegaan! Geniet er nog maar van.
[...]
Ik doe niet anders . Forummen nu vanuit de hangmat op de veranda in de tropische nacht. Heerlijk. Morgen laatste dag hier in het paradijs. Woensdag is de terugvlucht naar Bangkok al. Daar nog even hotel en vrijdag huis.....Dat is snel gegaan! Geniet er nog maar van.
Life is short. Eat dessert first.