Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
maandag 7 maart 2016 om 20:29
quote:feow schreef op 07 maart 2016 @ 19:39:
Niks bijgelezen, dus binnenvallende kroegpraat:
King! Ik geef jou de schuld van de grote Brinta-havermout-banner bovenaan mijn scherm!
Doe er iets aan.Adblocker.
Niks bijgelezen, dus binnenvallende kroegpraat:
King! Ik geef jou de schuld van de grote Brinta-havermout-banner bovenaan mijn scherm!
Doe er iets aan.Adblocker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 7 maart 2016 om 20:31
quote:Eleonora-1 schreef op 07 maart 2016 @ 20:27:
[...]
Try not to get worried, try not to turn on to problems that upset you ahhhhhh,
don't you know; everything is allright yes, everything's fine.....
And we want you to sleep well tonight,
Let the world turn without you tonight....
Close your eyes, close your eyes and relax, think of nothing tonighghghghttttt....Ben benieuwd naar de prijs/tijd verhouding van een tandglazuurherstellende behandeling.
[...]
Close your eyes, close your eyes and relax, think of nothing tonighghghghttttt....Ben benieuwd naar de prijs/tijd verhouding van een tandglazuurherstellende behandeling.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 7 maart 2016 om 20:35
quote:doornroosje9 schreef op 07 maart 2016 @ 18:28:
[...]
Ow, waarom niet? Blijf je er dan altijd mee doorlopen? Ik laat ze om de paar maanden weghalen, dat is zo'n opluchting dan!
Ja nog even heur, over die voeten.
Bij mij zijn het een soort onderdelen van mijn karbonkelpoten kandijstampers hoeven poezelige prinsessenvoetjes.
Hoe krijgen ze die dingen er dan af?
Op die ene, die zeerste, zit nu een blaar, doe open is....
Hoe gaat dat dan?
[...]
Ow, waarom niet? Blijf je er dan altijd mee doorlopen? Ik laat ze om de paar maanden weghalen, dat is zo'n opluchting dan!
Bij mij zijn het een soort onderdelen van mijn karbonkelpoten kandijstampers hoeven poezelige prinsessenvoetjes.
Hoe gaat dat dan?
maandag 7 maart 2016 om 20:36
maandag 7 maart 2016 om 20:37
quote:Eleonora-1 schreef op 07 maart 2016 @ 20:27:
[...]
Close your eyes, close your eyes and relax, think of nothing tonighghghghttttt....
That feels nice, so nice
Mary that is good
[...]
Close your eyes, close your eyes and relax, think of nothing tonighghghghttttt....
That feels nice, so nice
Mary that is good
maandag 7 maart 2016 om 20:37
quote:Eleonora-1 schreef op 07 maart 2016 @ 20:35:
[...]
Hoe gaat dat dan?Mag dit via pb?
[...]
Hoe gaat dat dan?Mag dit via pb?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 7 maart 2016 om 20:40
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 maart 2016 @ 20:25:
[...]
Ze klinkt echt tof hè, de mama van Blond. Veel sterkte met haar Blond, hopelijk kan ze snel (en moet goede moed) naar een goed verzorgingshuis.Wat lief, ook van Leo. Ik ga haar dit laten lezen. Gaat ze me op mijn kop geven dat ik haar als lieverdje neerzet en tegelijk gaat ze glimmen van trots. Dank schatten!
[...]
Ze klinkt echt tof hè, de mama van Blond. Veel sterkte met haar Blond, hopelijk kan ze snel (en moet goede moed) naar een goed verzorgingshuis.Wat lief, ook van Leo. Ik ga haar dit laten lezen. Gaat ze me op mijn kop geven dat ik haar als lieverdje neerzet en tegelijk gaat ze glimmen van trots. Dank schatten!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 7 maart 2016 om 20:41
feow; sorry voor de brinta-havermout-banner.
pussinboots; lettertype maakt mij niet uit.
oudblond; week hartje? hart hangt gekookt op mijn rug.
eleonora; ben je fan van normaal?
barbaracartland; kut zeg van die wortelkanaalbehandeling. zijn allemaal fakkers die tandartsen.
nouschi; ga de afwas doen.
barbaracartland; kut zeg van die wortelkanaalbehandeling. zijn allemaal fakkers die tandartsen.
nouschi; ga de afwas doen.
very metal
maandag 7 maart 2016 om 20:41
quote:feow schreef op 07 maart 2016 @ 20:31:
[...]
Ben benieuwd naar de prijs/tijd verhouding van een tandglazuurherstellende behandeling.
Dit is een wereldberoemd lied wat ik hier citeer Fé.
Maria Magdalena herself zong dit de Heiland toe toen hij balend bij haar kwam ventileren over het gezanik met het volk en met Judas.
*schudt vuist*
[...]
Ben benieuwd naar de prijs/tijd verhouding van een tandglazuurherstellende behandeling.
Dit is een wereldberoemd lied wat ik hier citeer Fé.
Maria Magdalena herself zong dit de Heiland toe toen hij balend bij haar kwam ventileren over het gezanik met het volk en met Judas.
*schudt vuist*
maandag 7 maart 2016 om 20:46
quote:-KING- schreef op 07 maart 2016 @ 20:41:
nouschi; ga de afwas doen.Wat hij zegt
nouschi; ga de afwas doen.Wat hij zegt
maandag 7 maart 2016 om 20:46
quote:Oudblond schreef op 07 maart 2016 @ 20:40:
[...]
Wat lief, ook van Leo. Ik ga haar dit laten lezen. Gaat ze me op mijn kop geven dat ik haar als lieverdje neerzet en tegelijk gaat ze glimmen van trots. Dank schatten!Maar dat vind ik echt, ze klinkt namelijk als iemand die afgaat op haar eigen mening, die niet opgeeft, lief is maar ook lekker eigenwijs. Daar hou ik van.
[...]
Wat lief, ook van Leo. Ik ga haar dit laten lezen. Gaat ze me op mijn kop geven dat ik haar als lieverdje neerzet en tegelijk gaat ze glimmen van trots. Dank schatten!Maar dat vind ik echt, ze klinkt namelijk als iemand die afgaat op haar eigen mening, die niet opgeeft, lief is maar ook lekker eigenwijs. Daar hou ik van.
maandag 7 maart 2016 om 20:47
quote:Eleonora-1 schreef op 07 maart 2016 @ 20:45:
[...]
Vertel....
Klinkt goed.Is in het jouw vast wel bekende Groningse dorp M. Tegenover de Supercoop. Ik kocht er heel veel bonne mamamjam, want die vind ik lekker en ik heb een droombeeld van een perfect leven waarin zo'n pot jam hoort. En er is heel veel ingevroren meuk en rare goedkope koekjes. Soms is het helemaal geweldig, soms ook niet, maar ik kwam er toch langs op weg terug van de tandarts en ik vind goedkoop voedsel kopen altijd heel troostend.
[...]
Vertel....
Klinkt goed.Is in het jouw vast wel bekende Groningse dorp M. Tegenover de Supercoop. Ik kocht er heel veel bonne mamamjam, want die vind ik lekker en ik heb een droombeeld van een perfect leven waarin zo'n pot jam hoort. En er is heel veel ingevroren meuk en rare goedkope koekjes. Soms is het helemaal geweldig, soms ook niet, maar ik kwam er toch langs op weg terug van de tandarts en ik vind goedkoop voedsel kopen altijd heel troostend.