Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
quote:BridgetteDubois schreef op 08 maart 2016 @ 22:35:

Wat goed Moi!

Jemig. Vanaf 20.45 loeien hier brandweer en ambulance sirenes. Gaan allemaal naar 1 wijk en op internet hebben ze het over grote inzet van hulpdiensten.

Wat zou er gaande zijn, echt naar.Al op de site van de locale krant gekeken?
quote:Oudblond schreef op 08 maart 2016 @ 22:04:

[...]

Ach, dat valt voor mijn reumahandjes onder de dagdagelijkse gang van zaken. Tikken gaat goed, schrijven En bepaalde kleding kan ik alleen aan als man thuis is. *gebeurt wel eens dat ik vergeet dat hij niet thuis is als het weer uit moet.... Ik heb gelukkig een heel leuk homostel als buren die zich beschuren als ik weer eens aanbel om mijn knoopjes los te maken*Wel heel fijn dat je daarvoor bij hen terecht kan. De eerste keer is misschien best genant, maar verder is het een kleine moeite, natuurlijk. En ik neem aan dqt je dat niet dagelijks doet.
quote:Moiren_ schreef op 08 maart 2016 @ 22:36:

[...]

Al op de site van de locale krant gekeken?

Ik kan nergens wat vinden behalve de meldingen van 112. Het klinkt ook heel heftig, zelfs meerdere brandweerkazernes rukken uit. En de sirenes blijven maar loeien.

Word er een beetje naar van.
Alle reacties Link kopieren
handig zulke buren Blond!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik kijk De Rijdende Rechter, heeeerrrrrlijk!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:BridgetteDubois schreef op 08 maart 2016 @ 22:40:

[...]

Ik kan nergens wat vinden behalve de meldingen van 112. Het klinkt ook heel heftig, zelfs meerdere brandweerkazernes rukken uit. En de sirenes blijven maar loeien.

Word er een beetje naar van.Leegstaand pand aan de keerkring in de fik. Mogelijk asbest.
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 08 maart 2016 @ 22:45:

[...]

Leegstaand pand aan de keerkring in de fik. Mogelijk asbest.He nu zie ik t ook. Klinkt fijn..
quote:fietsie schreef op 08 maart 2016 @ 22:36:

[...]

Wel heel fijn dat je daarvoor bij hen terecht kan. De eerste keer is misschien best genant, maar verder is het een kleine moeite, natuurlijk. En ik neem aan dqt je dat niet dagelijks doet.Onze buren (eigenlijk in het hele gebouw) staan altijd voor elkaar klaar. Maar dit stel zijn onze overburen die we al 10 jaar kennen en na het eerste feestje bij hen waar we voor uitgenodig werden was er buiten een klik ook echt geen gene meer. Man en ik zitten altijd als het koningspaar op de bank naar de bonte toestand bij hen te kijken. Zo leuk dat ze prive zich zo laten zien en beiden professioneel erg serieus en zeer geslaagd zijn. Zij zorgen voor onze poezen als we er niet zijn en lenen mijn schoenen voor feestjes. Dus als ik weer eens een jurkje aan heb met knoopjes die ik niet los geprutst krijg en ik bel aan, dan lachen ze me uit, borrelen we eerst en moeten er dan aan denken dat die knoopjes nog los moeten voor ik weer naar mijn eigen voordeur ga.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:BridgetteDubois schreef op 08 maart 2016 @ 22:46:

[...]

He nu zie ik t ook. Klinkt fijn..Als de wind jullie kant op staat: ramen en roosters dicht.
quote:Moiren_ schreef op 08 maart 2016 @ 22:50:

[...]

Als de wind jullie kant op staat: ramen en roosters dicht.Preventief al doen hoor. En morgenochtend voor je een en ander open zet even nieuws opzoeken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mogen nieuwelingen ook aan de bar schuiven? Of moeten ze in een hoekje zitten met een bakje pinda's?
quote:ZombieQueen schreef op 08 maart 2016 @ 23:01:

Mogen nieuwelingen ook aan de bar schuiven? Of moeten ze in een hoekje zitten met een bakje pinda's? Alleen als je Renesmee heet mag je niet meedoen.
quote:Moiren_ schreef op 08 maart 2016 @ 23:01:

[...]

Alleen als je Renesmee heet mag je niet meedoen.

Nou, bof ik even!
Met zo'n nick ben je meer dan welkom, Zombie.
Life is short. Eat dessert first.
Grrrrrrrrr. God wat is die man van mij soms onhandig
quote:Moiren_ schreef op 08 maart 2016 @ 23:01:

[...]

Alleen als je Renesmee heet mag je niet meedoen.

Ik heb 3x teruggespoeld bij kijken om te horen of ik de naam nu goed verstaan had

Wat een draak van een naam.
quote:Amaqanda schreef op 08 maart 2016 @ 23:10:

[...]

Ik heb 3x teruggespoeld bij kijken om te horen of ik de naam nu goed verstaan had

Wat een draak van een naam.Heb jij Twilight nooit gekeken?

Beter lezen
quote:ZombieQueen schreef op 08 maart 2016 @ 23:01:

Mogen nieuwelingen ook aan de bar schuiven? Of moeten ze in een hoekje zitten met een bakje pinda's? Een bui indoen is een leuke geste
quote:Moiren_ schreef op 08 maart 2016 @ 23:12:

[...]

Heb jij Twilight nooit gekeken?

Nee ik heb een denkbeeldige film teruggespoeld...

Ik zeg toch net dat ik de fillum teruggespoeld heb.
Is dat geen nick van hier maar een echte naam? Nee toch?
Ah, je had het al door
quote:Amaqanda schreef op 08 maart 2016 @ 23:13:

[...]

Nee ik heb een denkbeeldige film teruggespoeld...

Ik zeg toch net dat ik de fillum teruggespoeld heb.Ik streep net door
quote:hatsetats schreef op 08 maart 2016 @ 23:13:

Is dat geen nick van hier maar een echte naam? Nee toch?

De naam van een baby in een film.

Er zullen vast mensen zijn die echt zo heten.
quote:Moiren_ schreef op 08 maart 2016 @ 23:14:

[...]

Ik streep net door Ja dat zeg ik toch ook weer net.
quote:Amaqanda schreef op 08 maart 2016 @ 23:14:

[...]

De naam van een baby in een film.

Er zullen vast mensen zijn die echt zo heten.Ja, vaak gegeven sinds die film.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven