Gezondheid alle pijlers

ziektewet

09-03-2016 08:09 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me ziek gemeld met de griep want ik ben er flink ziek van een half jaar geleden had ik me ziek gemeld met migraineklachten,nu deed mijn werkgever best raar aan de telefoon toen ik me ziekmelden hij zei oh hetzelfde wat je een tijdje geleden had.

Maar dat was een half jaar geleden het kwam over alsof ik me vaak ziek meld maar een half jaar geleden is toch niet zo raar?

Maak je niet druk.
Internagelaktisch
Nee hoor, niet raar. Als je ziek bent, ben je ziek.

Maar je komt niet in de ziektewet hoor, je werkgever moet je gewoon doorbetalen. En dat is waarom werkgevers scherp zijn op onechte ziektegevallen. Overigens vind ik de vraag van je werkgever nou niet direct aangeven dat hj je niet gelooft. Op jou kwam het zo over maar hij bedoelde misschien wat anders.
Misschien ben ik gek naar migraine is toch niet hetzelfde als de griep?
Nee, dat is niet zo raar.

Kan gebeuren.
To belt dat ze zich ziek meld en de werkgever vraagt: hetzelfde als vorige keer?

Ging het op deze manier TO?
quote:coravanmora schreef op 09 maart 2016 @ 08:16:

Nee hoor, niet raar. Als je ziek bent, ben je ziek.

Maar je komt niet in de ziektewet hoor, je werkgever moet je gewoon doorbetalen. En dat is waarom werkgevers scherp zijn op onechte ziektegevallen. Overigens vind ik de vraag van je werkgever nou niet direct aangeven dat hj je niet gelooft. Op jou kwam het zo over maar hij bedoelde misschien wat anders.+1
Gemiddelde is 1x per jaar ziek, dus nu ziek en een half jaar geleden ook is bovengemiddeld. Denk dat de werkgever misschien gewoon wilde weten of het weer migraine is en of dat dus vaker terugkeert?

https://www.personeelsnet ... d-een-keer-per-jaar-ziek/
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Laat je niet uit de tent lokken; je hoeft hem geen informatie te geven over de aard van je aandoening.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ziek is ziek. Punt!
Ziek is ziek inderdaad en soms kan een werkgever vervelend overkomen, maar er worden van hem ook dingen verlangt. Als je je verder niet vaak ziek meld, heb je nu gewoon pech dat je na elkaar migraine en een griep krijgt. Helaas heerst er ook gewoon van alles en dat krijg je of niet. En jij hebt pech in dit geval. Ik zou me niet te druk maken, lekker uitzieken en zodra je je goed genoeg voelt weer gaan werken. Veel beterschap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven