Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ja.
Ik was ook best onder de indruk. Al trappelende hoeven achter je aan of kan hij ook nog complimentjes accepteren?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Geen idee, ik ben nu al zo buiten adem dat ik alleen mijn eigen hartslag nog maar hoor.
Lees Jolly graag
quote:ana_isabel schreef op 09 maart 2016 @ 20:11:

Lees Jolly graagJa, al kan ik m niet altijd peilen, das misschien ook wel het leuke?! Dus of ie die veer een beetje kan harden......? Geen idee.
quote:Nicotientje schreef op 09 maart 2016 @ 19:24:

Ik weet niet wat er gebeurt als je een paard een veer in z'n reet stopt maar ik doe t toch!

Een veer voor jou Jolly J!

Zet het voor de zekerheid alvast op een lopen..

Ff opgezocht.

Hij stelt goede vragen, wat lief betrokken van hem
Je bent zelf een theepot
quote:Nicotientje schreef op 09 maart 2016 @ 20:20:

[...]

Ja, al kan ik m niet altijd peilen, das misschien ook wel het leuke?! Dus of ie die veer een beetje kan harden......? Geen idee.Hij doet mij denken aan mijn man. Nuchter, praktisch en bij tijd en wijle zeer gevat. Mijn man houdt overigens niet van complimenten, maar ik geef ze lekker wel
quote:ana_isabel schreef op 09 maart 2016 @ 20:27:

[...]

Hij doet mij denken aan mijn man. Nuchter, praktisch en bij tijd en wijle zeer gevat. Mijn man houdt overigens niet van complimenten, maar ik geef ze lekker wel Gelijk heb je!
Vind het wel mooi dat de mannen hier over het algemeen zo heel eigen zijn. Niet alleen maar meelullen of slijmen, maar ook knuppels in hoenderhokken gooien enseau.

En dan bedoel ik niet alleen de panty dudes
quote:ana_isabel schreef op 09 maart 2016 @ 20:27:

[...]

Hij doet mij denken aan mijn man. Nuchter, praktisch en bij tijd en wijle zeer gevat. Mijn man houdt overigens niet van complimenten, maar ik geef ze lekker wel

Klinkt als een leuke vent

Het topic was mij ook al opgevallen. Knap dat het soms zo'n mooi topic kan worden als iemand maar de juiste vragen stelt.
Oh Nic

Ik zie nog een pb van je

Die ga ik ff brantwoorden
Je bent zelf een theepot
Brantwoord rustig aan
Je bent zelf een theepot
Mijn hartslag is weer gaan liggen, en ik hoor geen paardevoetjes dus ik denk dat Jolly deze twijfelachtige (v)eer aan zich voorbij laat gaan
quote:Nicotientje schreef op 09 maart 2016 @ 21:06:

Mijn hartslag is weer gaan liggen, en ik hoor geen paardevoetjes dus ik denk dat Jolly deze twijfelachtige (v)eer aan zich voorbij laat gaan volgens mij komt hij hier nooit? niet eerder gezien in ieder geval.
Jawel, deze week nog volgens mij, toch? Maar inderdaad eens, ik vind het mooi hoe hij gelooft in de kracht van de liefde, hij straalt altijd veel warmte uit mbt zijn vrouw en hun huwelijk.
quote:ana_isabel schreef op 09 maart 2016 @ 21:07:

[...]

volgens mij komt hij hier nooit? niet eerder gezien in ieder geval.Oh...........zinloze exercitie dus
quote:Marana_ schreef op 09 maart 2016 @ 21:09:

Jawel, deze week nog volgens mij, toch? Maar inderdaad eens, ik vind het mooi hoe hij gelooft in de kracht van de liefde, hij straalt altijd veel warmte uit mbt zijn vrouw en hun huwelijk.Ja!
quote:Nicotientje schreef op 09 maart 2016 @ 21:15:

[...]

Ja!+Als hij hier af en toe komt, leest hij het wel terug denk ik. En door zijn input in dat topic waar ik meelees, ben ik op mijn handen gaan zitten, want beter dan zijn input kan de mijne niet zijn
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2016 @ 21:45:

[...]

+Als hij hier af en toe komt, leest hij het wel terug denk ik. En door zijn input in dat topic waar ik meelees, ben ik op mijn handen gaan zitten, want beter dan zijn input kan de mijne niet zijn Nou dat dacht ik dus ook.......overbodig. Maar we zullen t zien en anders denkt ie misschien wel ineens hey wat kriebelt daar zo? Ook goed, das die veer dan en ook al weet ie van niks, heb m toch gegeven. Iets van de positieve vibes zullen toch wel zijn kant uitwaaien denk ik.
:-]Je kunt hem die veer ook pb'en Nic

Niets mis met complimenten geven toch?
Je bent zelf een theepot
Nee, das waar!

Goeie tip

Edit; gedaan!
ik kan best tegen complimenten. Met mate
Nou jol ik moet/wil even zeggen dat ik nu ook even zat te applaudisseren. Hier sprak een ervaringsdeskundige, denk ik zo.
.
Mooi dit!

Zeker na al het gezeik hier op napraat de afgelopen tijd! Iets wat energie geeft in plaat van dat het alleen maar wat kost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven