Werk & Studie alle pijlers

Afscheidscadeau collega

10-03-2016 16:55 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Binnenkort moet ik afscheid nemen van een collega. Ik vervang haar (basisonderwijs) maar ze is nu bijna volledig hersteld en komt dus op een gegeven moment weer helemaal terug. Eigenlijk ga ik dus weg, maar ik wil haar graag een cadeautje geven omdat we de afgelopen weken/maanden ontzettend leuk hebben samengewerkt.

Tips? Leuk boek misschien?
Kun je haar iets geven wat ze in de klas kan gebruiken?
Leuke boeken zijn alleen maar leuk voor mensen die er van houden.

Maar misschien is een voorleesboek wel leuk, als er in die klas nog voorgelezen wordt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een Fortune cookie met een lief kaartje!
Welke groep?
Misschien een cactus?

quote:evaq schreef op 10 maart 2016 @ 17:50:

Misschien een cactus?

Een kacktus?
groep 4 en groep 7/8

Suggesties voor voorleesboeken? Of iets anders leuks inderdaad voor in de klas!
Gewoon een leuk hebbedingetje
Toen ik in groep 7/8 zat waren meester Jaap boeken wel een dingetje haha. Die las de meester dan voor! Korte verhaaltjes Of zijn die niet meer populair?
Ik zou iets voor haarzelf kopen, niet iets wat ze gebruikt voor werk. Het is immers een kado voor háár.

Als ze van lezen houdt, is een boek leuk. Anders doet een doosje goede bonbons het ook altijd goed. Ik vind dat wel een leuk kado altijd.
Er is een 'nieuw' boek van Annie M.G Schmidt uit.

https://m.bol.com/nl/p/he ... 2-9200000051780836#images
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik zou het anders leuk vinden iets voor de klas te krijgen, van heb neem je ook afscheid. Je kunt ook een boek en een doosje bonbons doen natuurlijk.

Leven van een Loser vinden ze bij mij ook nog wel leuk maarja dat kennen de meesten al. Ik zou in de boekwinkel gaan kijken voor een nieuw boek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven