Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Fijn dat je nu wat rustiger aan kan doen, Meme! Zwanger zijn kost ook gewoon energie en als je dan ook nog eens zo weinig slaapt... Logisch dat je dan rust nodig hebt.

Mijn man denkt dat het een meisje wordt en ik denk een jongen... Wij gaan na de volgende controle (met 15 weken en drie dagen) een afspraak maken bij een pretechobureau voor het geslacht. (Aangezien we geen 20-wekenecho doen.)
Bubje, waarom doen jullie geen 20 weken echo? Gewoon nieuwsgierig

Bij ons is het andersom: ik denk een meisje en man denkt een jongen. Al vinden we het allebei leuk!
[IMG]http://i68.tinypic.com/15cj66q.jpg[/IMG]
Wou een foto erop zetten is helaas niet gelukt
quote:Marie-louise93 schreef op 07 maart 2016 @ 10:11:

Wou een foto erop zetten is helaas niet gelukt

Echo Marie-Louise:

http://i68.tinypic.com/15cj66q.jpg
Ik heb de goede link erop gezet!

Het was een meisje toch?

Ik zie er zelf echt niks in, haha.. Zie je het zelf wel?
Ahww dankjewel! Haha ja het is een meisje zei degene die de pret echo maakte... Heb vandaag afspraak met verloskundige ga haar ook nog vragen. Want iedereen denkt dat het een jongen is ga dus helemaal twijfelen haha. Zit ik dan met me roze kleding:p
Marie-Louise, ik zag je echo foto en ik dacht: aaaah, een jongen.

Nu heb ik best veel ervaring met echo's (op mijn werk) en ik twijfelde hier ook niet over.

Hopelijk zeg ik niets stoms en als de echoscopiste het zei dan zal het wel kloppen. Maar op deze foto zie ik echt een jongetje.
Oh jeej dat zou wat zijn, jij net de prenatal leeg gekocht aan roze kleertjes, blijkt het een jongetje te zijn

Ik herken er alleen een baby'tje in, maar ik hoop zo dat de echoscopiste het goed had!

@eenhoorn hoe gaat het met je? Alles 'lekker' rustig?

Hier m'n eerste vrije rust middag achter de rug. Heb even heerlijk met de honden gelopen zodat ze even uit konden razen en daarna naar bed. En zowaar nog een uurtje lekker liggen dutten. Ik doe dit komende twee weken maar zo, daarna twee weken op vakantie in een heel andere tijdzone. Wellicht helpt dat voor een goede reset en slaap ik daarna wat langer.

Voor de rest voel ik me goed, heb alleen weer een nieuw soort groeikramp/pijn volgens mij. Een soort spanning op de spier vlak boven m'n schaambeen. Net of ik hee hard heb getraind op m'n buikspieren. Beetje zon zeurende spierpijn.

Oh en vanavond voor het eerst naar het mamma-zwemuurtje met alleen maar zwangere dames. De normale aqua sporten moet ik teveel andere oefeningen doen, omdat het dan te pijnlijk wordt.
Wij krijgen inderdaad een jongetje!
Wat leuk dootje! Hebben we al een meisje en een jongetje in de groep!
Ohhhh Marie!!!! Dit meen je niet... Wat ga je nu doen? Second opinion? Of wacht je tot de 20 weken echo?

Dootje, jaaaa een zoon! Wat leuk!

Meme, wat lekker om te gaan zwemmen! Ik ga me opgeven voor zwangerschapsyoga. Geeeeen idee of het bij me past, maar heb van meerderen gehoord dat de ademhalingsoefeningen wel prettig zijn voor bij de bevalling.
Dit is puur conditioneel, het is geen pufcursus ofzo. Daar moet ik ook nog eens naar kijken of ik dat ga doen en op welke wijze. Zoveel keuze😁
Snap ik. Ik wil ook steeds gaan zwemmen maar ben toch nog vaak beroerd of futloos.. Hopelijk gaat het snel over.

Ik weet het ook niet, heb nu meer op gevoel een yogastudio uitgekozen.. Maar idd.. zoveel keuze!
Zwangerschapsyoga is zeker aanrader! Ik heb ook een cursus Samen bevallen van 1 dag gedaan. Ook erg leerzaam. Nu ga ik geen cursus doen. Ik denk nu te weten hoe het moet ;)
Wij hebben vanavond de geslachtsecho gehad en wij krijgen een meisje!! Zo leuk! Had er al een voorgevoel van en klopte dus ook. We hebben de baby ook in 3D mogen bewonderen. Heel erg bijzonder om te zien.

Hoe is het verder met jullie? Buikje al goed zichtbaar? Hier wel. En sinds vrijdag voel ik de baby af en toe. Ook weer zo bijzonder!

Wij hebben trouwens 5 april de 20-weken echo
Wat leuk dat jullie een meisje krijgen Cillr! En wat gaaf dat je d'r ook al voelt.

Hier begint de buik ook langzaam aan te groeien en m'n taille verdwijnt langzaam... Maar ik voel hier nog niks, maar jij bent ook al iets verder zie ik. Ik wacht rustig af haha.
Mijn buik is al best goed zichtbaar. Pas ook lang niet meer in alle shirts, positiebroeken had ik al langer aan, omdat dat gewoon veel fijner zat. Ben nog niet aangekomen, wel afgevallen (2,5 kg), maar ben altijd al aan de zware kant geweest dus kan wel wat hebben. Voel nog niks, maar dat is volgens mij ook niet raar...

Ben vanmorgen weer bij de verloskundige geweest, had vanmorgen weer wat bloedverlies (toen ik wakker werd). Gelukkig alles goed, ze heeft mijn buik gevoeld en we hebben het hartje weer mooi horen kloppen, gelukkig. Was wel weer even schrikken, maar nu weer gerustgesteld, het was waarschijnlijk een goed doorbloed adertje wat gesprongen is.

@Eenhoorn, hoe is het met je?

@Bubje, ook ik ben wel benieuwd naar de reden dat jullie geen 20-weken echo laten doen.

@Chuck, hoe is het met je?
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Wat leuk!! Hoe zeker was ze? Ik vind het zo moeilijk om er echt vanuit te gaan.quote:cillr schreef op 08 maart 2016 @ 22:04:

Wij hebben vanavond de geslachtsecho gehad en wij krijgen een meisje!! Zo leuk! Had er al een voorgevoel van en klopte dus ook. We hebben de baby ook in 3D mogen bewonderen. Heel erg bijzonder om te zien.

Hoe is het verder met jullie? Buikje al goed zichtbaar? Hier wel. En sinds vrijdag voel ik de baby af en toe. Ook weer zo bijzonder!

Wij hebben trouwens 5 april de 20-weken echo
Zjuulz wat vervelend dat je af en toe wat bloedverlies hebt. Gelukkig niks aan de hand! Hoe voel je je verder?

Psycho, leuk om je weer even te "lezen". Hoe is het met je? Hoe is het met je onzekerheid? En hoe heeft je omgeving gereageerd op het nieuws?

Hier begint m'n buik goed te groeien! Nu vind ik het nog leuk, zo'n bescheiden buikje. Mhaha.

Wij hebben gister de easywalker sky gekocht (van marktplaats)! Een buggy met reiswieg én maxicosi. Helemaal compleet. Zat vanalles bij, voetenzak, opbergtas, regenkap, parasol.. Vandaag alles in de was en helemaal schoonmaken. Dat zijn nog eens leuke klusjes.

Ik kan alleen nog steeds niet geloven dat daar over een paar maanden een baby in ligt.. Haha
Hey Psycho, leuk dat je weer ff langs komt! Alles goed?

@Marie, had jij al weer een echo gehad en de bevestiging dat het toch echt een meisje is?

Wat leuk Juulz! Wij mogen de onze volgende week ophalen. Kan ook al niet wachten haha.
@psycho,

Ja dat had ik ook hoor! Ik vroeg ook echt 10 x of ze het zeker wist maar er waren echt duidelijk 3 streepjes te zien en geen piemeltje. Er is geen twijfel over mogelijk zei ze. Dus ik ga er maar van uit, hahaha!
Vandaag zijn de laatste MvM flessen opgehaald.vond het ook wel prima na 10 weken in een kannetje plassen. Volgende week weer een echo, can't wait! Oh wat zou ik graag elke week even willen spieken 😉

Eenhoorn, hoe is het nu met jou?
Oh bij mij ook suze! Wat toevallig haha
Hallo allemaal! Mijn laptop is weer terug, dus ik kan weer meelezen en meeschrijven. Ik ga zo eerst even teruglezen, maar wat superleuk om al roze en blauwe data te zijn in de tabel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven