Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 12 maart 2016 @ 01:40:

We openen zeker een topic ter nagedachtenis dan.

Succes morgen!
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 01:39:

Nou ja kinders hoe het is is het, maar ik ga nog een paar uurtjes slapen. Mochten jullie morgen om vijf uur 's middags nog niks van me gehoord hebben ben ik waarschijnlijk doodgevroren, op de stoep van het Burgerweeshuis. Ik zou het dan wel op prijs stellen als er iemand een In Memoriam Topic opent, met als titel "Ze Deed Het Met Voor Ernst.

Welterusten, en ik zie jullie in het hiernamaals. Met een altaartje op de plek waar je het leven liet met Ernst' foto. De jonge of de oude versie? Nu leef je nog.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 12 maart 2016 @ 01:41:

Anders neem je twee warme kruiken mee, voor elke bil eentje. Ik denk wel dat je dood kunt gaan aan urenlang stilzitten in de vrieskou. Nou is het 3 graden maar je kunt best snel onderkoeld raken in 3 graden. Als je stilzit en het waait bv wel. Ik weet wel, je krijgt eerst een fase dat je heel hard moet klappertanden. En het is niet goed als je stopt met klappertanden. Dan gaat de volgende fase in.Psies, zie The Titanic film. Leonardo....
quote:tattou schreef op 12 maart 2016 @ 01:43:

[...]

Psies, zie The Titanic film. Leonardo....De meest ongeemancipeerde scene uit een film ooit, had ze nou echt niet ff een beetje op kunnen schikken op dat vlot? Ik vond het zo'n suf einde. De film heb ik half slapend doorgebracht trouwens. En The English Patient heb ik nog nooit gezien. Ik hou niet van suffe, ongeemancipeerde romantiek hoor.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 12 maart 2016 @ 01:46:

[...]

De meest ongeemancipeerde scene uit een film ooit, had ze nou echt niet ff een beetje op kunnen schikken op dat vlot? Ik vond het zo'n suf einde. De film heb ik half slapend doorgebracht trouwens. En The English Patient heb ik nog nooit gezien. Ik hou niet van suffe, ongeemancipeerde romantiek hoor.Oh ik wel, ik kan die film niet droog eindigen (en dat is niet vanwege Leonardo).

https://www.youtube.com/watch?v=EcU0qbV70rU
Mooie afsluiter voor mij, weer eens wat anders dan Prince. Welterusten
quote:Peacy schreef op 12 maart 2016 @ 01:30:

Fijne nacht nog iedereen, ik ga denk ik maar slapen.Ik hoop dat je de dag een beetje doorgekomen bent en nu lekker pit.
Ik kwam nog naborrelen. Mijn visite is weg en de vaatwasser draait.

Maar de muziek in de kroeg is heel erg niet mijn smaak ik ga wel slapen.
Brrr.. Celine Dion.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 maart 2016 @ 02:04:

Brrr.. Celine Dion.Nou das idd eng! Hoe was je verjaardag??
Mag ik aansluiten? Terug thuis van een feestje, zusje is 30 geworden. En nu kan ik de slaap niet vatten.
Jetlag. Klaar wakker. Man komt ook net beneden.
Hey buuf, je bent er weer
quote:SaveTheDay schreef op 12 maart 2016 @ 06:48:

Hey buuf, je bent er weer Yo.
Goedemorgen.

Heel stuk bijgelezen en een prangende vraag die gisteren opeens in mijn hoofd opkwam is meteen beantwoord.

Hier straalt de zon alweer, fijn, straks lekker de was buiten aan de lijn. En verder met mijn voorjaars kasten opruimen en schoonmaken klus. Haha, ik ben zo'n Hausfrau. Lekker tutten in huis.

Hats, beuk ze vandaag!
quote:yasmijn schreef op 12 maart 2016 @ 04:25:

Jetlag. Klaar wakker. Man komt ook net beneden.

Yasmatio, wil jij je melden op het 'heel viva kookt' topic?

Yasmatio, kook topic.

Meds maakt nu een potje van je gerecht van de maand.

Herháling: etc......
Goedemorgen Stammertjes!
Morgen opperstammer
Goedemorgen. Geslapen tot 7.10, wat een heerlijkheid.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen. Klussendag vandaag, nu kan het, kind is bij ex. Klussen leidt fijn af ;)
Wakker gebleven tot oudste van werk thuis was om half 1. Dreumes was om 4 uur wakker vanacht en middelste kind om half 7 wakker gemaakt om te gaan voetballen
quote:SaveTheDay schreef op 12 maart 2016 @ 08:18:

Wakker gebleven tot oudste van werk thuis was om half 1. Dreumes was om 4 uur wakker vanacht en middelste kind om half 7 wakker gemaakt om te gaan voetballen

Fijn hè, drie kinderen?

Hier vandaag heel rustig. De zoons hebben alleen maar in te vallen bij een ander team vandaag, later op de dag. Laatste speeldag van de zaalcompetitie, dus niet alle teams komen meer in actie. Dochter hoeft niet te werken, want die heeft een optreden met haar koor en dus een snipperdag daarvoor genomen. En daardoor geen vroege wekkers. Ontbijt rond 9.00 uur, heerlijk voor de zaterdag.
Mogge!

Kunnen we die cd van celine Dion niet gebruiken als onderzetter?
quote:Nicotientje schreef op 12 maart 2016 @ 08:46:

Mogge!

Kunnen we die cd van celine Dion niet gebruiken als onderzetter?Of als frisbee? Oeps, kwijt.
Ik drink mijn koffie op en dan ga ik help mijn man is klusser terugluisterenkijken tijdens het kwasten ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven