Minnaar
zaterdag 1 november 2008 om 12:37
Ik begrijp het hoor,Geheim. Maar ik had soms ook wel eens de neiging om door te draven. Dan vroeg ik' 'hoe vind je me dan?'. Dan zei hij; 'ik vind je leuk'. Dan vond ik dat zo tam. Ik vind de overbuurman ook leuk. Leuk, wat is leuk...dat is toch vreselijk saai? Of ik zei; 'zullen we trouwen'? En dan antwoordde die droogkloot; 'Nee, dat kan niet want ik ben al getrouwd'.Grrrrr, weg romantiek.
zaterdag 1 november 2008 om 13:01
"Zullen we trouwen"...
Je kon me zojuist wel eens DE manier verschaft hebben om voor eens en voor altijd van hem af te komen...
Ik durf helemaal niet te vragen wat hij nou eigenlijk van me vindt, maar ik geef je op een briefje dat het antwoord een knuffel en een "you're my girl" zou zijn.
Hij is erg goed in heel veel lullen en niets zeggen.
Ik snap overigens wel jouw bedoeling met die vraag over dat trouwen hoor. Het zijn van die momentjes samen.
Ik heb mijn man wel 100 keer ten huwelijk gevraagd. Hij zei altijd ja. En dan zeiden wij altijd, Nou, als je maar wilt dan hoeven we het niet echt te doen...
Je kon me zojuist wel eens DE manier verschaft hebben om voor eens en voor altijd van hem af te komen...
Ik durf helemaal niet te vragen wat hij nou eigenlijk van me vindt, maar ik geef je op een briefje dat het antwoord een knuffel en een "you're my girl" zou zijn.
Hij is erg goed in heel veel lullen en niets zeggen.
Ik snap overigens wel jouw bedoeling met die vraag over dat trouwen hoor. Het zijn van die momentjes samen.
Ik heb mijn man wel 100 keer ten huwelijk gevraagd. Hij zei altijd ja. En dan zeiden wij altijd, Nou, als je maar wilt dan hoeven we het niet echt te doen...
zaterdag 1 november 2008 om 15:05
zaterdag 1 november 2008 om 16:38
haha.. wederom veel herkenning. Hij is erg goed in heel veel lullen en niets zeggen. ...
Ja hoor, alleen maar sex, en ja tuurlijk, we blijven altijd samen, en welnee, we hebben geen relatie (15 maanden elke twee weken daten, dagelijks contact is tenslotte pure lust).. En weet je; geloof er allemaal helemaal niets meer van . Want van alle dingen die hij zegt weet ik dat dat minimaal de helft niet (helemaal) de waarheid is. Aan de andere kant; waarom zou hij mij wel dingen zeggen terwijl degene met wie hij zijn leven echt deelt nog veel minder weet...
Ja hoor, alleen maar sex, en ja tuurlijk, we blijven altijd samen, en welnee, we hebben geen relatie (15 maanden elke twee weken daten, dagelijks contact is tenslotte pure lust).. En weet je; geloof er allemaal helemaal niets meer van . Want van alle dingen die hij zegt weet ik dat dat minimaal de helft niet (helemaal) de waarheid is. Aan de andere kant; waarom zou hij mij wel dingen zeggen terwijl degene met wie hij zijn leven echt deelt nog veel minder weet...
zaterdag 1 november 2008 om 16:46
Geheim, ja, nu snap ik het! En dat heb ik eerlijk gezegd ook, het doet me toch wat als hij me zijn eigen prive-meisje noemt.... En toch, het is mij ook echt alleen maar om de seks te doen, en zou helemaal niet echt zijn meisje willen zijn, in de zin van relatie en vuile was doen enzo.....
Ik denk dat we toch het idee willen hebben dat we speciaal zijn, en zeker op dat moment de mooiste, liefste, lekkerste, geilste, intelligentste vrouw van de wereld.
Stew, tegen mijn ex-sv zei ik ook vaak 'zullen we trouwen?'. Hij zei dan altijd: Als het kon, zou ik het doen, waardoor ik weer meteen wegrende.....
Ik denk dat we toch het idee willen hebben dat we speciaal zijn, en zeker op dat moment de mooiste, liefste, lekkerste, geilste, intelligentste vrouw van de wereld.
Stew, tegen mijn ex-sv zei ik ook vaak 'zullen we trouwen?'. Hij zei dan altijd: Als het kon, zou ik het doen, waardoor ik weer meteen wegrende.....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zaterdag 1 november 2008 om 16:46
maandag 3 november 2008 om 07:43
Nou, ik wilde wel íets goed doen, maar niet per defenitie praten...
Ik zou eigenlijk de hele avond de tijd hebben met hem, maar hij is weer eens aan het werk.
"Mag ik je zo terugbellen?"
Tuurlijk, maar we zijn nu anderhalf uur verder.
Ik word echt gek van die vluggertjes, ik wil dat niet vanavond.
IK WIL EEN GROTE BEURT VAN HEM!!!!
Ik zou eigenlijk de hele avond de tijd hebben met hem, maar hij is weer eens aan het werk.
"Mag ik je zo terugbellen?"
Tuurlijk, maar we zijn nu anderhalf uur verder.
Ik word echt gek van die vluggertjes, ik wil dat niet vanavond.
IK WIL EEN GROTE BEURT VAN HEM!!!!
maandag 3 november 2008 om 08:44
Zo irritant als je zelf grootse plannen hebt en je sv heeft alleen maar tijd voor een vluggertje!
Ik ken dat, Geheim. Ik dacht ook een keer heerlijk de hele middag de tijd te hebben, maar kwam ook bedrogen uit......voor ik het goed en wel doorhad zat ik alweer in de auto op weg naar huis...............met een redelijke kater en dit keer niet van de wijn!
Ik ken dat, Geheim. Ik dacht ook een keer heerlijk de hele middag de tijd te hebben, maar kwam ook bedrogen uit......voor ik het goed en wel doorhad zat ik alweer in de auto op weg naar huis...............met een redelijke kater en dit keer niet van de wijn!
maandag 3 november 2008 om 08:49
maandag 3 november 2008 om 09:48
quote:angelinlove schreef op 03 november 2008 @ 08:54:
Hahahaha, ik zie het al voor me........Geheim met een reep chocola op de bank en hoe later het word, hoe meer die reep eraan moet geloven..............wedden dat straks de flinters chocola in het rond vliegen!Vandaar dat ze ook dildo's van chocola maken
Hahahaha, ik zie het al voor me........Geheim met een reep chocola op de bank en hoe later het word, hoe meer die reep eraan moet geloven..............wedden dat straks de flinters chocola in het rond vliegen!Vandaar dat ze ook dildo's van chocola maken
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 3 november 2008 om 09:59
quote:angelinlove schreef op 03 november 2008 @ 09:41:
Zeg, Geheim, die serie moet nu toch wel afgelopen zijn, die reep chocola is allang op..............of je bent in slaap gevallen of hij heeft toch nog gebeld..............
Ben benieuwd!
Chocola is idd op
Ik heb een sms gehad: Doesn't look good, lot's of work.
Ik heb gevraagd of dat betekent dat hij laat komt of helemaal niet, maar nog geen antwoord gehad...
Morgen nog een avond waarop ik alleen ben, hopelijk dan beter.
Ik baal als een stekker...
Zeg, Geheim, die serie moet nu toch wel afgelopen zijn, die reep chocola is allang op..............of je bent in slaap gevallen of hij heeft toch nog gebeld..............
Ben benieuwd!
Chocola is idd op
Ik heb een sms gehad: Doesn't look good, lot's of work.
Ik heb gevraagd of dat betekent dat hij laat komt of helemaal niet, maar nog geen antwoord gehad...
Morgen nog een avond waarop ik alleen ben, hopelijk dan beter.
Ik baal als een stekker...