Waar kan jij niet tegen?

27-10-2007 19:36 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
De meeste mensen worden naar van het geluid van krassende nagels over een schoolbord.

Ikzelf vind het vreselijk om op het houten stokje van een ijsje te bijten, ijs zelf afbijten is weer geen probleem.

Ook raak ik liever geen vilt aan met mijn handen, en bij het idee van een wattenschijfje tussen mijn voortanden en dan heen en weer schuiven wordt ik compleet niet goed, dat laatste heb ik dus ook bij de tandarts met zo'n wattendot tussen je kiezen en dan moeten bijten....

Wie heeft er nog andere varianten?
Ja, precies, echt maf om te ervaren. De eerste keer schrok ik zo erg dat ik echt keihard wou schreeuwen, maar ja, mijn mond kon niet bewegen haha.
Ik kan echt niet tegen het repertoire van Frans Bauer. Ten eerste vind ik die melodietjes verschrikkelijk, zo'n beetje alles komt op hetzelfde neer. Ten tweede vind ik dat ie echt een vreselijke stem heeft. Zo'n zijig geluid, met van die irritante riedeltjes erin. Echt, als ik hem thuis op de radio hoor, zet ik hem op een andere zender. Ik kan het niet aanhoren.

Sorry hoor, aan alle fans die dit lezen.
Mensen die ellenlange posts schrijven zonder interpunctie! Je hebt het toch geleerd op school? Doe dat dan ook!
Zinloze lange krabbels op hyves,als ik ze gelezen heb gooi ik ze weg .En doorstuurmailtjes ,vreselijk!
Oja,Frans Bauer ,brrrrrr
Het is hier vast al genoemd maar ieder geluid op een schoolbord vind ik verschrikkelijk. Ik wordt er misselijk van, serieus. Het is zelfs zo erg dat ik gisteren het Ikea schoolbord van de kinderen naar de zolder heb gesleept, ik werd er gek van.
Met mn nagels over de stenen wasbak komen tijdens t afwassen

Bleeeeeeeh
Mensen die kauwgom met open mond eten. En dan vooral luid smakken en die kaken maar wijd open op en neer & heen en weer laten gaan. Als je met zo iemand in gesprek bent zie je dat stukje kauwgum gewoon van links naar rechts gaan, en dat gesmak er dan nog bij....net of je tegen een herkauwende koe staat te praten......AAAAAAARGH! Ik vind het echt geen gezicht , ik haat dat gesmak en erger me daar echt verschrikkelijk aan. Ik moet dan altijd op m'n tong bijten om niet te zeggen: "Hee joh, kauw ALSJEBLIEFT met je smoel dicht zeg!" Ik word daar heel erg agressief van. Helemaal fout, ik weet het. Maar daar kan ik Echt Niet Tegen!!!!
Ik kan niet tegen het gevoel van op sperziebonen kauwen..brrr...

Of als mensen aan hun voeten zitten. Andermans voeten heb ik ook niet zo veel mee.

Als ik zit te eten en iemand vertelt een smeuïg verhaal over een operatie, poep, bevallingen of wat dan ook, ik krijg dan geen hap meer door mijn keel.

Mensen die te pas en te onpas hun neus ophalen.

Patty Brard :puke:
Wrijven over vloerbedekking, dat geeft me en benauwd gevoel. En Dennie Cristian, die kan ik van kindsafaan niet uitstaan met z'n marsipilami Brrrr...
ik kan niet tegen mensen met:

a) okselbroeken (juist, lekker hoge taille

b) piemelbroeken (juist, lekker strak)

en dat verschrikkelijke kerstzinnetje in de AH reclame voor de kerstproducten: "en rooozuuhhhmaaarijijn". Vooral die blonde misdienaar aaargh..
Ik kan niet tegen taalgebruik zoals meiden van 14 gebruiken in de Claire's byjoux winkel : "jezus alles is hier kankerduur"

Ik kan niet tegen het jankgeluid van Frans Bauer wat doet vermoeden dat ie net in zijn broek heeft gepiest

Ik kan niet tegen bevooroordelen.

Ik kan niet tegen het gemis van respect.

Ik kan niet tegen regeltjes zoals dat je het woord allochtoon niet meer mag gebruiken.

Ik kan niet tegen het beeld van een onderbroek en een taille die op de knieën valt.

Ik kan niet tegen mensen als er een kassa opengaat je voor je hielen rossen om dan voor jou te gaan bij de nieuw geopende kassa.
Haha, ik wilde net iets typen over vloerbedekking, en nu zie ik dat Miku hetzelfde heeft!

Nou ja, dat dus :-)
Oogoperaties inderdaad, alle andere operaties vind ik te doen op tv, maar óógoperaties....

Wrijven over synthetische vloerbedekking, jaa ieuwww...

Mensen die met hun mond vol praten, zodat het eten weer terugvalt op hun bord, of erger.. op hun kleding/in hun decolleté (mijn exschoonmoeder deed dat, die had ook nog een kunstgebit dat niet helemaal op maat was, zodat het leek alsof ze haar eten niet 'onder controle' had in haar mond).

'Natte' hoestbuien met ontzettend veel rochels.

Rochels op straat, daar ga ik bijna van over mijn nek.

De aayayippieyipiieyee reclame van Hornbach.
als iemand lange nagels heeft en die dubbel vouwt. Ieuw!!!
Ik kan niet tegen het geluid van mensen die ademen (iedereen dus :P). Maar vooral als het stil is en je hoort iemand ademen, dan ga ik daar automatisch op letten aaaaaaarghh.

En ik kan niet tegen het geluid van mensen die eten. Bedoel niet het smakken (want dat is al TE ranzig) maar ook gewoon het geluid van mensen die eten. Vooral ook als het stil is dan hoor je dat zo, blehhhhh.
Ik zie nu pas dit topic terwijl het al heel lang geleden is gestart. Blijkbaar genoeg irritaties om nog bestaansrecht te hebben!

Het was teveel om allemaal door te lezen dus er zullen vast wel dubbele in komen.

Maar hier een paar van mij:

*als iemand nagels bijt.

*een brommertje dat met een ontzettende klereherrie voorbij komt gescheurd als jij op de fiets zit.

*buren die met hun stoelen over de tegelvloer krassen.

*buren die heel lomp de houten trap opstormen.

*nagels over schoolbord maar dat hoor ik niet meer zo vaak!

*harde muziek in supermarkten en andere winkels.

*en ook wat Sarah zegt: voordringen als er een kassa open gaat. Gelukkig zegt de kassiere bij ons altijd: "de eerstvolgende mag naar de nieuwe kassa komen". En zo hoort het ook!

Behh, ben ik echt zo'n zeikerd?
Ik kan niet tegen mensen die gierig zijn.

Die profiteren van anderen.

Ik heb een vriendin die zo is.

Altijd afwachtende houding met het stappen en de hele avond anderen voor je laten betalen.

Vooral mannen trappen er altijd in.

En als je in het buitenland in de taxi zit met z'n vieren en de taxi kost 3,80 TOTAAL je telefoon pakken en met de calculator uit rekenen wat iedereen voor zich moet betalen.

Dat doet zij dus.

Geen fooi willen geven in een restaurant als enige en de andere 3 doen het wel.

Een lelijke vieze ouwe vent ontmoeten op vakantie, na de vakantie nog eens naar hem toe gaan omdat je een goedkope vakantie hebt dan en dan op de laatste dag van je vakantie tegen hem zeggen dat je toch geen gevoelens voor hem hebt...
Het geluid van iemand die een appel eet. Oh en van dat vilt heb ik ook, als ik eraan denk hier met mijn nagels overheen te gaan ieuw! En fluweel hetzelfde... wat zou dat toch zijn?
Als iemand anders haar nagels vijlt, het geluid daarvan vindt ik naar.

Als mensen snotjes in hun neus, pluisjes in het haar, lippenstift op de tanden enz hebben zeg ik het altijd, maar dat is meer omdat ik het sneu vindt dat iemand de hele dag voor gek loopt omdat een ander het misschien niet zegt of zo.

Verder kan ik niet tegen onrecht.
Waar ik ECHT niet tegen kan is watten in mijn mond - zoals bij de tandarts, echt vreselijk, vooral als je het met je tong aanraakt.

Nog erger, nat hout! Kan het niet afwassen en ijs op een houten stokje is helemaal erg...

Ach, goed excuus om niet naar de tandarts te gaan en niet af te wassen, toch..?
vijlen van nagels vind ik ook om te kosten.

of als je een lollie of ijsje eet met zo een vies houten/papieren stokje.

ik kan mij ook vreselijk irriteren aan jankende, dreinende, zeurende, rennende, gillende kinderen waarvan de ouders alles prima vinden.
Ik kan niet tegen mensen die zeggen "me irriteren AAN........."
me vriend, me moeder, me alles is irritant.

en egt waar is ook heel erg.
mensen die te laat komen of te vroeg en dan heb ik het niet over 3 minuutjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven