Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik heb een feestje bij de buurman dus ik hoef niet ver gelukkig :-)
Have fun Erykah

Badmeester .. das handig ! Ik hoef gelukkig ook maar klein eindje te wandelen naar vriendin. Maar daarna op haar fiets met zn 2en de stad in.

Vleer heeft rokje aan met zwarte laarzen.

Vind t zo rot dat donkere kleuren weer zo in zijn , Val ik helemaal niet meer op in een donkere kroeg hehe

Zit te twijfelen om toch maar spijkerrokje aan te doen ipv t donker zwarte/grijze rokje
Erykah: have fun!!

Badmeester: wat een inspirerende oneliner weer...heb je ook nog iets inhoudelijks te melden?

Ingelke: ja erg he, als je na zon dutje weer wakker wordt..trouwens, hij smste bij vlagen veel, maar ook wel es niet hoor. Blijf t raar vinden dat er na zon leuke avond alleen maar stilte is. Voelt nu dat ie me belde afgelopen woensdag om me 'warm te houden' zeg maar. Als je echt iemand leuk vindt, laat je wel wat meer zien/merken. Ik snap er nix van iig. Geef mij dan maar een player, weet ik iig waar ik aan toe ben :-)
Vleer, spijkerrokje is ook leuk!
Vleer weet alleen niet wat ze op spijkerrokje moet doen

whaa anders maar gewoon spijkerbroek
haha, kan je niet hetgeen je op een spijkerbroek aantrekt , ook op een spijkerrokje aandoen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Gaat dat ff proberen Ing
Wm gaat een avondje bank tegemoed.....alleen......

Heeft ze helemaal geen zin in!

Jullie, veel plezier allemaal!!!
Goeiemiddag!

Erykah, hoe was je date? Vertel vertel!

Ik heb koppijn... vriend die kwam logeren had whiskey meegenomen en die smaakte toch wel erg goed! Alleen wordt een lichte kater bij mij altijd meteen migraine... stomme genen ook! Bah. Nou ja, heb goede medicijnen dus die zullen straks wel gaan werken.

Xenia, wat ongelofelijk stom dat zzp niks laat horen!

Heb je nu idd geen spijt dat je niet bij GG bent?

Ik ga wrsch. ergens deze week bij PD eten, hebben nog geen dag afgesproken.
Zullen we ruilen WM? Ik snak naar een avondje alleen op de bank. Ben al de hele week sociaal aan het doen en nog steeds snipverkouden... heb juist wel zin in ff uitrusten...
Haha....ik ging uiteindelijk pas om 4u slapen

Nog tot 2u lopen msnen met VM....was wel gezellig.

Ik had mijzelf niet ingesteld op een avondje alleen, dan is het altijd zo'n anticlimax..... Tsja het was ook mijn eerste avondje van de week met niets doen...dus moet eigenlijk niet zo zeuren

Maar Mozz....klinkt gezellig, alleen jammer dat de kater omslaat in migriane...hopen dat de medicijnen snel werken! En zo zo eten bij PD! Wel goed gevoel over?

Xen...hoe was jouw avondje in het stadion? Hoe voel je je nu? al wat van zzp gehoord?

Erykah...hoe was je date!!

Vleer....lekkere stapavond gehad?
Hi,

Ik ben gister naar hem toe gegaan. In real life ziet hij er leuker uit dan op de foto's dus das altijd beter dan andersom . Ik kwam bij hem aan en stonden gelijk te zoenen in de gang, konden niet van elkaar afblijven. Wijntje op de bank en weer zoenen, beetje gekletst en weer zoenen. En dat ging er steeds heftiger aan toe....ik zal niet in details treden maar het was erg prettig

Ik ben niet bljven slapen, hij moest vanmorgen vroeg op. Ik heb nog niks van hem gehoord (dat vind ik dan wel beetje jammer), heb hem gister nog smsje gestuurd toen ik thuis kwam.

Ik ben zelf beetje in de war eigenlijk...vind ik hem echt leuk of was het pure lust?
Tjeeezzz Erykah, wat een verhaal! Ik krijg er helemaal een glimlach van op mijn gezicht! Het klinkt erg leuk....maar ja ik snap dat je in de war bent of je hem nu echt leuk vindt of dat het lust is.... Zo op het eerste oog lijkt het lust, zoals je het verteld. Ik denk alleen dat jijzelf dat het beste weet!
Wow Erykah; spannende date indd. Ik ben ook benieuwd hoe het afloopt; hij zal vast wel smsen toch?

Ingel heeft gister ook een leuke avond gehad int vernieuwde Jc; liep allemaal goed.

Vandaag weer eens (heel onnatuurlijk) werken......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ingel...wat fijn dat je avond zo vlekkeloos verliep! Goed gevoel aan overgehouden dus?

Tsja ik moet ook even aan het werk...maar kan me er niet toe zetten Lig nog steeds heerlijk met laptop in bedje
Wow Erykah, klinkt heftig! Meteen al aan het zoenen in de gang! Kan me voorstellen dat het beetje verwarrend is... gewoon lekker nagenieten en laten bezinken.

WM, klinkt wel goed met VM en jou zeg. Rustig aan maar wel helemaal de goede kant op...

Ik heb wel zin om PD weer te zien ja. Sprak 'm net even op paiq en kreeg best wel de neiging hem te vragen of 'ie vanavond nog wou langskomen. Beetje zelfbescherming (omdat ik echt moe ben laatste dagen) dat ik het niet deed. Toch nog steeds niet echt vlinders ofzo... dus tis niet echt dat ik stuiterend door het huis loop, maar het voelt wel prettig aan met hem. Voel me op mijn gemak en heb weer zin in zijn armen om me heen :-)
Hey allemaal!

Eryhah: Wat een sappig verhaal zeg! helemaal leuk...hoe voel je je nu?

Vind je het niet eng om gelijk bij hem thuis af te spreken? Ik zou dat nl. nooit doen (ook vanwege een datehorrorstory van mn zus van heel lang geleden..mn vader heeft haar moeten redden). Het klinkt als wederzijdse lust, maar daar is toch niets mee? Mits je graag een relatie wilt met hem natuurlijk..

Hoop dat je snel wel wat van hem hoort en dat het niet zo'n hork is als mijn date!

Ik ben dus niet naar het feest gegaan, kon mezelf niet oppeppen en ben ff blijven hangen in mijn singleleed-stelltetjesontwijkende gedrag. Soms heb ik dat gewoon nodig. Iig heb ik volgens mn collega helemaal niets gemist, teveel bobo's en kak....dus eigenlijk zat ik gezellig' met WM op de virtuele bank :-)

Voel me nu wel weer wat beter hoor. heb idd alleen spijt dat ik weekendje met GG geannuleerd heb voor iemand die t niet waard is c.q. niet into me is...terwijl GG dat zeker wel is. Mag ik ff hartgrondig vloeken?
Nou Moz...dat is toch al een heel fijn begin? Je merkt vanzelf hoe dat zich gaat ontwikkelen! Als je je al op je gemak voelt en zin hebt in zijn armen om je heen...vind ik persoonlijk een heel goed teken! Ik ben benieuwd! Ook benieuwd wat hij voor je gaat koken dan.....

Ja met mij en VM gaat het wel goed....rustig aan inderdaad....maar dat is hoe hij het fijn vind om te bouwen. Is ook wel goed voor mij als persoon. Ik ben iemand die zich er normaal vol instort en zichzelf dan kwijt raakt in het geheel
He gadver Xen, datehorrorstory van je zus?

En wat een hork, die zzp. Vloek dus maar lekker hoor!
Jeetje Xen..... allereerst een voor jouw!

Kan me zo helemaal voorstellen dat je ongelovelijk baalt! Wat een ontzettende eikel die zzp. Dat hij niet eens de ballen heeft om gewoon te smsen of beter nog gewoon eerlijk tijdens jullie telefoongesprek van woensdag te zeggen dat hij geen behoefte heeft aan verder contact of wat zijn excuus ook mag zijn!

Maar gelukkig hebben wij het samen wel erg gezellig gehad op de bank.....met onze wijntje en toastje
Vleer is weer thuis

Heftig nachtje .. veel te veel gezopen..

Veel oude bekenden waarvan 1 vriend die terug is uit Afrika !! Leuk ! Vriendin is haar jas op een gegeven moment kwijt toen ze buiten stond met een leuke vent te zoenen. Ik de kroeg naar binnen o pzoek naar jas. Kon haar jas niet vinden , toen maar 6 zwarte jassen mee naar buiten genomen kijken of er 1 van haar bijzat. Dat was dus zo , ik de rest netjes weer naar binnen brengen en weer over de barkruk neer leggen. een kerel boos wat ik met zijn jas deed? Nouw vriendin kon niet kiezen was mijn antwoord. Hupsa volgende kroeg naar binnen....Uiteindelijk ik in een parkje gaan zitten vond het binnen te warm en te druk. Vriendin was mij kwijt en smste mij waar ik was.. Had haar terug gesmst terwijl ik niet meer in staat was om te smsen : Heej vriendin ik zit in het IQ park. Ze snapte er niets van.. (ik zelf nu ook niet maar vannacht heb ik daar vast de humor van ingezien IQ park zeer laag iq park op dat moment haha) Uiteindelijk belde mijn broertje waar ik utihing.. Nouw gewoon half dood en half kotsend in een park tussen de Aldi en de *naam kroeg* , kwam broertje aangelopen en heeft mij gered (waarvan ?? geen idee ) Vriendin nog steeds zoek , ik roepen (zo hard als ik kon maar niemand verstond me zo dronken) Kwam vriendin aangesjokt met maar 1 kruk geen jas . Broertje met haar naar binnen op zoek naar jas en kruk. Niet gevonden, die hebben we zonet ff snel opgehaald uit de kroeg , was nl terug gevonden.
Xen balen zeg !! Dikke knufff

Vleer moet eens haar telefoon thuis laten als ze op stap gaat , blijk rond 3en heel wat mensen te hebben gebeld ...
En duik nu mijn bed in voor een paar uurtjes slaap .. pfff
Ben ik weer...vriendin kwam even thee drinken om de details te horen van gister.

Ik vond niet eng om bij hem thuis af te spreken. Nu hoop ik wel iets van hem te horen natuurlijk. Ik laat het allemaal maar beetje bezinken inderdaad. Ik voel me er wel ok bij hoor, het was echt super.

Xenia ik snap er helemaal niets van! Ik kan me zo goed voorstellen dat je ontzettend baalt. Zeg je gvd (ik vloek met je mee) een weekend van sex en plezier voor hem af en hoor je helemaal niets.
Zo zo zo.....ik ben weer trots op mijzelf..... na een downdagje.....toch lekkere bobotie voor mezelf aan het koken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven