Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Ik zie trouwens net bij het bloggebeuren (je weet wel, waar je kunt lezen over 'mijn lieve vagina' en zo) een video wordt vertoond die wordt aangekondigd met de mededeling 'deze vrouwen wonen nog thuis'. Of het een uitheemse diersoort betreft
Armoedddd
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 16 maart 2016 @ 20:23:

[...]

Dank je!Ik sla hem ook op! Alhoewel: Hatsie kookt voortaan voor mij
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ooooooo Star Trek Into Darkness op tv. Benedict here I cooooome!
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 maart 2016 @ 20:46:

Ik zie trouwens net bij het bloggebeuren (je weet wel, waar je kunt lezen over 'mijn lieve vagina' en zo) een video wordt vertoond die wordt aangekondigd met de mededeling 'deze vrouwen wonen nog thuis'. Of het een uitheemse diersoort betreft Koekkoek.

Ik zie trouwens net bij het bloggebeuren (je weet wel, waar je kunt lezen over 'mijn lieve vagina' en zo) een video wordt vertoond die wordt aangekondigd met de mededeling 'deze vrouwen wonen nog thuis'. Of het een uitheemse diersoort betreft Ik woon ook thuis.
quote:Moiren_ schreef op 16 maart 2016 @ 20:47:

[...]

Ik woon ook thuis.
Sterker nog, iedereen die ik ken, woont thuis.
quote:Eleonora-1 schreef op 16 maart 2016 @ 20:41:

[...]

Ik lees dan weer 'Hermanworst'.

Waar het hart van vol is he....

Egocentrisch kreng ben ik ook.Nee Leo, waar de teen van pijn doet....
quote:barbaracartland schreef op 16 maart 2016 @ 20:48:

Sterker nog, iedereen die ik ken, woont thuis.
Arsenal -Barcelona. Ik ga zo mooi naar boven.
quote:Star schreef op 16 maart 2016 @ 20:44:

[...]

Chris van den Durpel of Het Peulengaleis?Het Peulengaleis! Vriendin en ik zijn nog steeds Yvon en Yvette. We kunnen echt gewoon een kwartier lang die rol vasthouden. Als ze ooit nieuwe scenario's nodig hebben, hier liggen er voor 1000 afleveringen. Heerlijk!

Ik zie trouwens net bij het bloggebeuren (je weet wel, waar je kunt lezen over 'mijn lieve vagina' en zo) een video wordt vertoond die wordt aangekondigd met de mededeling 'deze vrouwen wonen nog thuis'. Of het een uitheemse diersoort betreft
quote:yasmijn schreef op 16 maart 2016 @ 20:50:

Arsenal -Barcelona. Ik ga zo mooi naar boven.Gezellig weer. Wat moeten jullie toch met die treurbuis?
Even wat liefde voor iedereen hoor.

Ik heb een heleboel mensen niet gedrag gezegd en zo.

quote:Oudblond schreef op 16 maart 2016 @ 20:49:

[...]

Nee Leo, waar de teen van pijn doet....O ja, is ook zo....
En Leo blijft maar hangen op dat levertopic.

Zal je zien dat ik hier straks alles weer alleen mag doen: drankjes tappen, wc's schoonmaken, ruzies beslechten, taxi's bellen, plaatjes draaien, de flipperkast repareren....
quote:Eleonora-1 schreef op 16 maart 2016 @ 20:53:

Even wat liefde voor iedereen hoor.

Ik heb een heleboel mensen niet gedrag gezegd en zo.

[afbeelding]Waar de lever van vol is....
quote:Oudblond schreef op 16 maart 2016 @ 20:51:

[...]

Het Peulengaleis! Vriendin en ik zijn nog steeds Yvon en Yvette. We kunnen echt gewoon een kwartier lang die rol vasthouden. Als ze ooit nieuwe scenario's nodig hebben, hier liggen er voor 1000 afleveringen. Heerlijk!Ha, ik wist het. Dat was echt te grappig. Maar goed, dat vond ik van alles dat Bart Peeters deed toen
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 maart 2016 @ 20:54:

Zal je zien dat ik hier straks alles weer alleen mag doen: drankjes tappen, wc's schoonmaken, ruzies beslechten, taxi's bellen, plaatjes draaien, de flipperkast repareren.... En voor mij hier graag een groot glas rode wijn Leo. Red je het nog?
quote:barbaracartland schreef op 16 maart 2016 @ 20:41:

[...]

Wijlen mijn vader was fan. Maar hij luisterde ook graag naar Mannenkoren, dus als je nog iets leuks uit het Urker repertoire wenst te horen?Eeeeh, misschien een andere keer?
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 maart 2016 @ 20:48:

[...]

Ik vind dat echt altijd zo'n domme opmerking. De meeste mensen wonen thuis. Of onder een brug ofzo, en zelfs dat is misschien wel thuis.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 maart 2016 @ 20:54:

Zal je zien dat ik hier straks alles weer alleen mag doen: drankjes tappen, wc's schoonmaken, ruzies beslechten, taxi's bellen, plaatjes draaien, de flipperkast repareren....

WC's schoonmaken, check! Taxi's bellen, doe ik wel. Plaatjes laat ik aan jullie over. Ik word graag nog even muzikaal opgevoed.

Drankjes tappen help ik wel bij.

Zo goed?
quote:Eleonora-1 schreef op 16 maart 2016 @ 18:03:

[...]

We filmden in het buitenland. Ik heb mijn hart vastgehouden, dat moet ik eerlijk zeggen, want wat we in NL filmden werd wel eens onderbroken door een dealer op een scooter, maar het ging goed en hij was erg lief.

Heel bijzonder om overal, op het vliegveld, in het vliegtuig, in het buitenland mensen tegen te komen die hem kennen en met hem op de foto wilden, wat hij ook weer erg lief deed.

En ja, ik speel echt in films en series. Een aantal stammers zien het me regelmatig doen.

Een en al glamour in mijn leven. Je begrijpt.

wat een leuk werk! misschien heb ik je dan wel eens gezien op tv.

dennis met zijn dealer

hij komt idd zachtaardig over.
very metal
quote:Star schreef op 16 maart 2016 @ 20:55:

[...]

Ha, ik wist het. Dat was echt te grappig. Maar goed, dat vond ik van alles dat Bart Peeters deed toen Bart was en is goed (en ook een heel fijn mens heb ik mogen ervaren) maar Hugo Matthijsen (filosoof, muzikant en all round in het leven) was minstens even belangrijk. Hij schreef de scenario's en Bart ging daar tijdens de opnames overheen. Heerlijk dat ze daar ook gewoon aan toegaven. In sommige sketches zie je gewoon dat de ander verrast wordt en moet improviseren. Stand up voor het bestond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven