Make-up mee op reis
donderdag 17 maart 2016 om 02:04
donderdag 17 maart 2016 om 02:13
Ik neem meestal niet zoveel make up mee, alleen de standaard dingen die altijd in mijn handtas zitten (lippenstift, mascara)
Maar ik gebruik over het algemeen ook niet zoveel make up.
Ik zou gewoon meenemen wat je ook echt gaat gebruiken, en het hangt natuurlijk ook van het soort vakantie af.
Als je drie weken door de bergen gaat lopen is een enorme beautycase niet praktisch, en ook niet echt nodig, maar als je van plan bent om veel uit te gaan dan is het wel leuk om je op te maken.
Maar ik gebruik over het algemeen ook niet zoveel make up.
Ik zou gewoon meenemen wat je ook echt gaat gebruiken, en het hangt natuurlijk ook van het soort vakantie af.
Als je drie weken door de bergen gaat lopen is een enorme beautycase niet praktisch, en ook niet echt nodig, maar als je van plan bent om veel uit te gaan dan is het wel leuk om je op te maken.
donderdag 17 maart 2016 om 02:18
donderdag 17 maart 2016 om 02:23
Als het je in de weg zit in je koffer dan kun je wat minder meenemen, maar als je koffer nog dicht kan dan reist het gewoon gratis mee, en dan zie je wel wat je gebruikt.
Je kunt ook gewoon niks meenemen (of heel weinig) en dan ter plaatse kopen wat je nodig hebt.
Dat doe ik zelf ook nog wel eens, niet alleen met make up, maar ook met parfum, kleding etc.
Op die manier koop je weer eens iets anders, want in het buitenland hebben ze toch vaak weer andere spullen in de winkels liggen.
En ik vind make up kopen eigenlijk veel leuker dan het gebruiken, dus ik heb graag een excuus, maar dat kan iets persoonlijks zijn natuurlijk
Je kunt ook gewoon niks meenemen (of heel weinig) en dan ter plaatse kopen wat je nodig hebt.
Dat doe ik zelf ook nog wel eens, niet alleen met make up, maar ook met parfum, kleding etc.
Op die manier koop je weer eens iets anders, want in het buitenland hebben ze toch vaak weer andere spullen in de winkels liggen.
En ik vind make up kopen eigenlijk veel leuker dan het gebruiken, dus ik heb graag een excuus, maar dat kan iets persoonlijks zijn natuurlijk
donderdag 17 maart 2016 om 07:30
donderdag 17 maart 2016 om 07:45
donderdag 17 maart 2016 om 08:19
Ik denk dat het voor een stapvakantie wel meevalt. Zolang het in je koffer past. Aan de andere kant, als je terug bent, kun je nagaan wat je echt niet gebruikt heb en waarom. Schrijf dat ergens op en gebruik dat blaadje voor je volgende vakantie. Dan zit je niet weer met dezelfde vraag.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.