Mode & Beauty alle pijlers

Make-up mee op reis

17-03-2016 02:04 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat nemen jullie mee op reis aan make-up?

Ik doe meestal dit:

- Rode Lipstick

- Nude Lipstick

- BB-Cream

- Poeder

- Waterproof Mascara

- Eyeliner

- Contourkit

- Wenkbrauwkitje

Is dit veel? Oogschaduw draag ik de laatste tijd al niet eens meer.
Nee
Dus dat...
Ik neem meestal niet zoveel make up mee, alleen de standaard dingen die altijd in mijn handtas zitten (lippenstift, mascara)

Maar ik gebruik over het algemeen ook niet zoveel make up.

Ik zou gewoon meenemen wat je ook echt gaat gebruiken, en het hangt natuurlijk ook van het soort vakantie af.

Als je drie weken door de bergen gaat lopen is een enorme beautycase niet praktisch, en ook niet echt nodig, maar als je van plan bent om veel uit te gaan dan is het wel leuk om je op te maken.
Dit neem ik inderdaad mee op een 'stap'vakantie. Overdag zal ik alleen een beetje mascara, eyeliner en wenkbrauwpoeder dragen. In de avond misschien de rest erbij. Voor mij gevoel is dit veel, terwijl mijn vriendinnen normaliter nog meer meenemen…
Als het je in de weg zit in je koffer dan kun je wat minder meenemen, maar als je koffer nog dicht kan dan reist het gewoon gratis mee, en dan zie je wel wat je gebruikt.

Je kunt ook gewoon niks meenemen (of heel weinig) en dan ter plaatse kopen wat je nodig hebt.

Dat doe ik zelf ook nog wel eens, niet alleen met make up, maar ook met parfum, kleding etc.

Op die manier koop je weer eens iets anders, want in het buitenland hebben ze toch vaak weer andere spullen in de winkels liggen.

En ik vind make up kopen eigenlijk veel leuker dan het gebruiken, dus ik heb graag een excuus, maar dat kan iets persoonlijks zijn natuurlijk
Met het risico weer hele make-upkasten vol te hebben… Ben blij met mijn bescheiden make-up bak nu Gelukkig neem ik nooit veel gewicht mee. Vaak deelde ik een koffer en hadden we samen nog geen 15 kilo
Neuh vind t niet veel, neem dat zelfs mee als ik ga backpacken plus nog een stijltang haha
Ik neem mee :

Mascara

Foundation

Lipstick

Maar dat is meer omdat dat tasje met die paar dingen standaard in mijn handtas zit. Ik gebruik het eigenlijk nooit op vakantoe. En in het dagelijks leven eigenlijk ook niet vaak. Alleen met feestjes en speciale gelegenheden ofzo.
Foundation, mascara en oogpotlood

Verder een verzorgende lippencreme
Make up en zon gaat niet samen.

Ik neem mee mascara, potlood, camouflage stick, 2 kleuren lipstick, 1 doosje met combi rouge en oogschaduw.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
tandenborstel, tandpasta, shampo, deo en een borstel
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:hamerhaai schreef op 17 maart 2016 @ 08:02:

tandenborstel, tandpasta, shampo, deo en een borstelDat is geen make up.
Niks, ik ben een natural beauty
Ik denk dat het voor een stapvakantie wel meevalt. Zolang het in je koffer past. Aan de andere kant, als je terug bent, kun je nagaan wat je echt niet gebruikt heb en waarom. Schrijf dat ergens op en gebruik dat blaadje voor je volgende vakantie. Dan zit je niet weer met dezelfde vraag.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik neem alleen mascara en oogpotlood en 1 lipstick mee en meestal komt dat ongebruikt terug. Zeker bij een strandvakantie, bij een stedentrip wil ik het nog wel eens gebruiken net als dagelijks thuis.

De rest heb ik niet eens.
Alleen eyeliner
Mascara .. En bij strand vakantie heb ik overdag geen make up op..als we sa vonds weggaan is mascara genoeg ,heb vaak al kleurtje van de zon
Ik ben denk ik de enige die volledig gemakeupt op het strand gaat zitten... Zal wel slecht zijn, maar ik heb wel een speciale zonnebrandcrime voor over je make-up, factor 40. Dat scheelt al iets.
meestal wel maar. als ik op citytrip draag ik wel gewoon make-up maar strand vakanties draag ik overdag geen make-up alleen avonds soms als we uitgaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven