Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
O Bloes, dank voor je sms! Ik ga morgen even kijken, klinkt als mooi Sintcadeau voor Zoon

Zou La Chip inmiddels zonder krassen & builen van die stoel af zijn?
watwatwat???

bentos en ik hebben even een serieus woordje gesproken over de afgelopen week. We zijn het erover eens: dit is NIET leuk. Hij merkt nu wel eens hoe het voor mij is vanaf half november tot eind december, maar hij heeft me enorm gemist en is helemaal niet blij met het feit dat we elkaar niet hebben gezien. Ga NU dus quality time inplannen neuken.
Je hebt groot gelijk, Bent! En de laatste stoot is van mij!
en zoenen voor iedereen hier.

Komende week meer verhalen. Nu moe en laat en zin in bank of bed enzo.

Weekend weg was leuk (ouders waren veertig jaar getrouwd, hoera!, en hadden drie huisjes gehuurd op vakantiepark (voor zichzelf, gezin van broer en mijn gezin) en gezellig. We bleken op slemplocatie van vorig jaar te zitten!
Heb je nu wel wat van de omgeving gezien Toet?

LaChip is wat bleek rond de neus en heeft gespuugd en gescheten, gebeten en geslagen.

Kjongen heeft vandaag gezegd: JIJ bent ALTIJD boos op mij, JIJ gelooft mij NOOIT, en zijn eerste antwoord bij watook was Nee, of er werd gewoonweg niets geantwoord, waardoor ik weer retegeirriteerd was en dan begonnen we van voren af aan.

Ik geloof dat ik weer een lappenmand klaar moet zetten...

~joehoeeee Kman, neredesin??~

Kadootjes... Sja. Daar doe ik gewoon aan. Zo af en toe slinger ik zomaar een boek/(pokemon/strip)magazine, lego/elastieke/kleurrijk hebbedingetje naar binnen als ik daar tegenaan loop, tank ik ineens bij BP (is toch niet duurder) voor Anubiskaarten, en bijv vandaag op het strand hebben we een vlieger gekocht. Dat soort dingen zijn er gewoon ineens.

In de vakantie mag er elke dag een waterijsje gekocht worden en geven we geld uit aan doendingen (met paardekoetsje weg bijv). Op feestjes en bij visite mag cola (vanaf 4jaar).

Ik koop geen Wii, of DS (alleen al om de prijs) of tv op de kamer. En ook de telefoon die hij uiteindelijk mocht van mij heeft hij losgepeuterd bij papa (of was het oma?).

Voor Sinterklaas geef ik in totaal (tot nu toe alleen voor Kjongen) ongeveer 70¤ uit, maar daar zit dan 1 groot/duur kado bij (DSspelletje, of eerder een duurdere legoset, afstandbestuurbare auto ofzo) en de rest is het hele jaar door bij elkaar gescharreld. Varierend van een Shrek washandje van 0,50 voor in schoen tot een luisterboek van ¤10. Maar ook een stel sportsokken pak ik gewoon in, of (tot bepaalde leeftijd) een kist met blokken 4dehands gekregen van vriendin.

Met kerst ligt er 1 kado(otje) onder de boom.

Ook bij verjaardag (is bij mij wel makkelijk, want lentekinderen, dus dan kan er zomerspeelgoed worden aangeschaft, en voor Sint/Kerst iets voor binnen/winter) 1 groot/duur iets (trampoline, horloge dat soort) en frut erbij. Max ¤50, en daar zit dan nog geen kinderpartijtje bij.

Kinderpartijtje is (tot bepaalde leeftijd, en geloof dat dat er nu aankomt) het aantal kinderen = nieuwe leeftijd.

Maar een grotere logeerpartij mag van mij ook, dan slapen en eten er ineens 4 jongens hier.

Goh, ik heb best regels zie ik ineens.

Ik dacht altijd maar gewoon wat an te klooien.

Behekst? Mieflief heeft je onderbroek gekookt Meave!

(Antilliaanse uitdrukking)
Ik kreeg net wat foto's toegestuurd van vriendinnetje. Heeeel fijn. Eindelijk wat foto's van de kinderen én mij.

Of gewoon eens foto's van mij...

Want kreeg ook een link naar een Picasowebfotoverzamelalbumding van familielid. Ik sta nergens op. Niet op het ene feestje. Niet op het andere feestje van 2 jaar geleden. Gebeurde me al eens eerder.

Ik ben toch echt overal aanwezig. Mijn kinderen staan er nl wel af en toe op. Met een ander.

Sja.

Of ik ben te druk met luiers verschonen en afwassen.

Of ik ben gewoon niet interessant materiaal...

Toen schoot me te binnen:

Er zijn toch nog wel meer foto's gemaakt van slempweekend?
Tss.. heeft het forum stilgelegen of sliepen ineens alle kinderen door?

Oftewel: Kjnog had om 00.32 uur gepost en we stonden nog helemaal bovenaan

Nouja, lekker belangrijk..

Goedenmorgen!!

Elvis vindt mij vanmorgen irritant-vrolijk. Zou dat nou aan de nieuwe baan liggen, of aan het feit dat ik wel een half uur later op mag staan?

Ik hoop dat de lappenmand aan je voorbijtrekt Kjong.

zo, die kunnen we allemaal misschien wel gebruiken.

Of anders

met nog wat

Goed zo'n gesprek Bentetje!

Fijne dag iedereen!
Later is nu
tsk.. fruitmandje valt zo wel in het niet he?
Later is nu
leuk dat je zo blij met je nieuwe baan bent dream, dat verdien je!

Ik heb een par foto`svan het slempen, maar niet veel bruikbaar materiaal geloof ik(behalve ene hele mooie van ons hert). Moet ze steeds nog toevoegen maar heb nog niet gekeken hoe dat moet.

Nu even lekker aan de koffie met mijn vent..laterrrr.
iedereen aan het werk???

even een vraagje, volgens mij hebben we hier wel wat sauna liefhebbers: wie weet er een leuk wellnessgebeuren waar je ook kan overnachten?
Zwaluwhoeve heeft (sinds deze maand?) een hotel.

En Fontana in Nieuweschans ook.

Weg met Bentos? Goed plan.

Je bent lief!

(en ik niet aan werk, maar grieperig in bed :( )
~maakt de Vensterbank op~

Gatsie, niet leuk Toet. Wel fijn dat je een leuk weekend hebt gehad op oud-slemplocatie.

Effe geen tijd voor uitgebreid reageren op de straatvraag over kado's. Maar de Bloesjes hebben soms ook even wat positieve impulsen nodig en dan krijgen ze na 5 kruisjes of stickers een kleinigheidje. Vindt ze wel verdomd verwend hoor, tegenwoordig; ze doen het écht voor de materie. Of wedden om geld. Dat ze niet hebben, haha! "wedden voor honderd euro?" Yeah right honey....

En dat boek was omdat Oudste lezen niet meer leuk vindt en dat boek wel én een boekbespreking moet houden. Dus maar mijn boekenbon stukgeslagen en het meisje is erg blij! Ze zit steeds te lezen! (niet juichen Bloes, niet juischen)

~geeuwt en zwaait~
Goeinavond

Drukke dag gehad, veel indrukken, met eerst nieuw werk en 's middags nog cursus. Pfff. Maar leuk leuk leuk

Nu nog een computer op m'n bureau, kan ik aan 't werk. Is wel handig namelijk, computer als je intranetredacteur bent

Je kunt het misschien ook omdraaien Bentetje? Er zijn ook veel hotels met een welness afdeling erin. Net als wij in Dld hadden. Ik heb geen namen verder, behalve Nieuweschans dan.

(die ik trouwens wel heel lekker, fijn en goed vind)
Later is nu
Leuk leuk leuk Dream! Schrijven voor internet/intranet. Moet goed komen.

Vanmorgen bij de advocaat eindversie van convenant e.d. ondertekend. Nu is alles op weg naar de rechtbank. Raar eigenlijk.
Oeh... dat zeker maf Meave... en net nu Mieflief ook nog weg.. Hoest met je?

Leuk Dreamer, je nieuwe baan, klinkt goed en enthousiast!

Ook leuk schrijven voor de website. Ik heb net onze website helemaal geschreven (is nog niet in de lucht, waarschijnlijk volgende week) en morgen een cursus om de website ook bij te gaan houden. Ben ik dan ook webredacteur? Klinkt leuk.

(Trouwens, inmiddels weet ik eindelijk wat mijn salarisverhoging oplevert en ik ben echt Heel Blij, het komt gewoon neer op ¤ 330 NETTO!!!) Ik kan dus blijkbaar toch wel onderhandelen.
WAUW! ik ben jaloers pim, wat goed zeg!

Knappe koppen allemaal hier, die webredacteuren, ben er stil van.

Toet, jij bent ook lief (en beterschap!). GG slaapt trouwens onder Gijs die "mama`s vriendin gewonnen heeft", lief.

Omdraaien is zeker een goed plan, zou alleen wel iets meer willen dan allen sauna en zwembad. Is dat er dan ook? IK zal morgen eens verder zoeken, eerst slapen!
Bent, op de laatste sleplocatie zit ook een hotel met rdelijk uitgebreidde sauna/wellnessgebeuren. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en toen kon je je er ook laten masseren en gezichtsbehandelingen ondergaan enzo. Saunacomplex was verder niet heel groot (wat baden, een gewone sauna en infrarood meen ik mij te herinneren).

Kijkers van gisteren waren volgens de makelaar positief. Als het goed is horen we vandaag meer. Vanmiddag weer kijkers. Wel spannend zo hoor!

Kado's voor verjaardagen liggen hier ook zo rond de 50 euro. Sinterklaas schat ik rond de 40 euro. Tussendoor koop ik heel soms iets kleins. DVD'tje, speeltje o.i.d. Die worden eigenlijk nooit als cadeautje geintroduceerd en zijn nooit duurder dan een tientje.
*breekt maar weer even in*

Bent, in Santpoort heb je een erg mooie sauna (Ridderrode) met hotel op loopafstand, Haarlem naast de deur en liggend aan natuurgebied én vlak bij het strand. Mischien een tip? Verder heb je een erg goede sauna in scheveningen (Thermen Vitalizee), met genoeg hotels op loopafstand.

O, en op www.saunagids.nl heb je ook acties "twee voor de prijs van één", waardoor saunabezoek een stuk goedkoper wordt (geen idee of één van deze sauna's erbij staat, bij de acties, maar je kunt altijd bij zo'n sauna zoeken of er een hotelin de buurt is natuurlijk!)
www.gratisnaardesauna.nl geeft trouwens ook deze aanbieding. Soms meerdere keren proberen en postcode aanpassen als je een sauna ergens in gedachte hebt
Laatste tip dan:

http://www.beautytop20.nl...JuOmryg25YCFQ6R1QodSQ-L3A

Welness-aanbiedingen, ook meerdaags
*breekt ook even in*

Kurhaus heeft een deal met Vitalizee volgens mij. (over op stand slapen gesproken).

*zwaait even naar de ander cheersladies.*
Vind het jammere van Vitalizee dat er geen echte buitenruimte is. Geen mogelijkheid tot buiten wandelen en buiten badderen dus. Verder heerlijk hoor (Lief en ik hadden een kortingsabo toen we nog in DH woonden), en dan maar een strandwandeling voor of na saunadagje.

Zwaait terug naar Supra.

En vind het leuk te lezen dat meelezers en meelevers meedenken over vragen die hier gesteld worden.
ach, wat een hoop reacties!!! Leuk zeg, vanavond ga ik ze allemaal beklijken en met bentos overleggen, dank jullie wel!!

Zo dan, ik heb na een veel te korte nacht mezelf over de moeheid heen gezet en heb retefanatiek gesport en daarna nog even gesaunaad, lekker zeg. Voel me een stuk fitter nu.

Spannend he mado, al die kijkers. Dat vond ik (in het begin tenminste) ook! Een voordeel van zoveel kijkers iswel dat je huis steeds zo aan kant is.
Ha, dat moet ik dus doen; mijn huis te koop zetten! Zou dat helpen om het opgeruimd te houden?

Wel spannend hoor Mado, zou fijn zijn als het al zo snel verkocht is!

Wat leuk dat GG onder het Gijsdekbed slaapt Bent, die had ik trouwens een keertje niet gewonnen, maar gewoon betaald. Valt er niet ergens een welnessiets te winnen voor jeHeb even voor je gegoogled:

http://www.mixitup.nl/bea...elax_wellness_arrangement

of waag een belletje?

http://saunamail.saunagids.nl/nl7022/belenwin.php

Oh ja; heel trots op Dream en Pimpel. Goed man vrouw!

Later, nu eerst andere dingen dan forummen doen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven