Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 maart 2016 om 13:26
vrijdag 18 maart 2016 om 13:33
quote:ana_isabel schreef op 18 maart 2016 @ 13:26:
[...]
Ook wel eens verfrissend toch? Een non- problem.
Nou idd ik zit me dood te ergeren aan die achterlijke Wolder en me druk te maken over de moeder die vrijwillige adoptie overweegt.
Zou er echt een vader zijn die voor een ander neukertje een baby en ongeboren kind op straat zet. Het laat me gewoon niet los!
[...]
Ook wel eens verfrissend toch? Een non- problem.
Nou idd ik zit me dood te ergeren aan die achterlijke Wolder en me druk te maken over de moeder die vrijwillige adoptie overweegt.
Zou er echt een vader zijn die voor een ander neukertje een baby en ongeboren kind op straat zet. Het laat me gewoon niet los!
vrijdag 18 maart 2016 om 13:38
vrijdag 18 maart 2016 om 13:53
quote:ana_isabel schreef op 18 maart 2016 @ 12:52:
[...]
Wat zal die patiënt jou dankbaar zijn.
Daar kan ik lang op teren op zulke lieve uitspraken.
Het was zo lief.
Wij krijgen nooit taart of kaartjes, iemand zo pijnvrij mogrlijk laten zijn is de voldoening. Dan is zo'n opmerking lieffff
[...]
Wat zal die patiënt jou dankbaar zijn.
Daar kan ik lang op teren op zulke lieve uitspraken.
Het was zo lief.
Wij krijgen nooit taart of kaartjes, iemand zo pijnvrij mogrlijk laten zijn is de voldoening. Dan is zo'n opmerking lieffff
Je bent zelf een theepot
vrijdag 18 maart 2016 om 13:57
quote:Grobbekuiken schreef op 18 maart 2016 @ 13:38:
[...]
Hahahaha! Ik op wat Hats en Baankje vanmorgen zeiden.
Maar kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk en dan heb ik er dus gewoon helemaal níks van begrepen Ga je nu door voor de koelkast? Schenk hem dan gelijk aan het ziekenhuis.
[...]
Hahahaha! Ik op wat Hats en Baankje vanmorgen zeiden.
Maar kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk en dan heb ik er dus gewoon helemaal níks van begrepen Ga je nu door voor de koelkast? Schenk hem dan gelijk aan het ziekenhuis.
geneet van 't laeve
vrijdag 18 maart 2016 om 14:02
quote:Star schreef op 18 maart 2016 @ 13:03:
[...]
Veel mensen reageren vanuit hun eigen nare ervaringen en dan is het soms moeilijk wat nuchterder te reageren. Ik ben normaal behoorlijk nuchter, maar geef eerlijk doe dat wanneer het om vreemdgaan gaat, ik haast vlekken voor mijn ogen krijg.Niet reageren dan Star.
[...]
Veel mensen reageren vanuit hun eigen nare ervaringen en dan is het soms moeilijk wat nuchterder te reageren. Ik ben normaal behoorlijk nuchter, maar geef eerlijk doe dat wanneer het om vreemdgaan gaat, ik haast vlekken voor mijn ogen krijg.Niet reageren dan Star.
Je bent zelf een theepot
vrijdag 18 maart 2016 om 14:11
quote:simbalabimba schreef op 18 maart 2016 @ 12:03:
[...]
Omdat vreemdgaan doorgaans als de ultieme zonde in een relatie wordt beschouwd? Zo van 'je mag tig fouten hebben, je man/vrouw iet ongelofelijk lulligs aan doen, maar onder de gordel niet trouw zijn, is het alleralllerergste'.
( = niet mijn mening)
Eerlijk gezegd heb ik dat nooit begrepen.
Als een moslimman er een punt van maakt dat zijn vrouw als maagd het huwelijk in moet gaan, vinden we dat over het algemeen massaal belachelijk en ouderwets. Maar zodra we eenmaal getrouwd zijn, wordt seksuele exclusiviteit ineens een enorme halszaak. Eerwraak veroordelen we, maar zelf doen we ook de meest wraakzuchtige uitspraken als iemand met een ander de lakens heeft gedeeld.
[...]
Omdat vreemdgaan doorgaans als de ultieme zonde in een relatie wordt beschouwd? Zo van 'je mag tig fouten hebben, je man/vrouw iet ongelofelijk lulligs aan doen, maar onder de gordel niet trouw zijn, is het alleralllerergste'.
( = niet mijn mening)
Eerlijk gezegd heb ik dat nooit begrepen.
Als een moslimman er een punt van maakt dat zijn vrouw als maagd het huwelijk in moet gaan, vinden we dat over het algemeen massaal belachelijk en ouderwets. Maar zodra we eenmaal getrouwd zijn, wordt seksuele exclusiviteit ineens een enorme halszaak. Eerwraak veroordelen we, maar zelf doen we ook de meest wraakzuchtige uitspraken als iemand met een ander de lakens heeft gedeeld.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 18 maart 2016 om 16:04