Zou het dan toch...
zondag 9 augustus 2015 om 23:59
Hallo dames,
Ja dit is weer zo een topic met de vraag ben ik zwanger
Mijn man en ik zijn al een tijdje bezig om een kindje te krijgen. Ik heb afgelopen woensdag de laatste dag van mijn menstruatie gehad, dus ik had mij er al bij neergelegd dat ik weer niet zwanger was.
Vandaag had ik toch wat lichtbruine afscheiding en dacht laat ik eens een ovulatietest doen. Deze was knalpositief wat ik heel vreemd vond zo vlak na een menstruatie. Je hoort wel vaker dat een positieve ovulatietest ook op een zwangerschap kan duiden en laat ik nou heel toevallig nog een kv 2v5 hebben liggen. Deze heb ik dus net gedaan en ja hoor binnen de 5 minuten is er een licht streepje tevoorschijn gekomen, maar ook een horizontale streep erdoorheen.
Zou heel graag jullie mening willen, weet alleen niet hoe ik een link van een foto kan plaatsen.
Ja dit is weer zo een topic met de vraag ben ik zwanger
Mijn man en ik zijn al een tijdje bezig om een kindje te krijgen. Ik heb afgelopen woensdag de laatste dag van mijn menstruatie gehad, dus ik had mij er al bij neergelegd dat ik weer niet zwanger was.
Vandaag had ik toch wat lichtbruine afscheiding en dacht laat ik eens een ovulatietest doen. Deze was knalpositief wat ik heel vreemd vond zo vlak na een menstruatie. Je hoort wel vaker dat een positieve ovulatietest ook op een zwangerschap kan duiden en laat ik nou heel toevallig nog een kv 2v5 hebben liggen. Deze heb ik dus net gedaan en ja hoor binnen de 5 minuten is er een licht streepje tevoorschijn gekomen, maar ook een horizontale streep erdoorheen.
Zou heel graag jullie mening willen, weet alleen niet hoe ik een link van een foto kan plaatsen.
zaterdag 12 maart 2016 om 11:39
quote:Nimue1984 schreef op 12 maart 2016 @ 07:54:
Analist, lees je topic voor het eerst nu. Zo gek om het allemaal te zien... van die blijdschap over een positieve test, naar dat het toch helaas misging. Op de volgende pagina las ik met opluchting dat het weer gelukt was, om daarna te lezen over de BBZ
. Verwachtte daarna geen goed nieuws meer omdat de bbz zo recent was, maar toch wel goed nieuws Ik zou het je ontzettend gunnen na alles en hoop echt dat alles goed blijft gaan! Heel veel succes / plezier met jouw vroege echo volgende week en ik hoop dat je snel van jouw zwangerschap mag / durft te genieten!Dankje voor je lieve woorden. Ik vind het zo ontzettend spannend. Ik ga er eigenlijk al bijna van uit dat het weer mis is. Vind het heel vervelend dat ik mij zo voel op dit moment. Ik hoop echt dat ik volgende week uitsluitsel krijg.
Analist, lees je topic voor het eerst nu. Zo gek om het allemaal te zien... van die blijdschap over een positieve test, naar dat het toch helaas misging. Op de volgende pagina las ik met opluchting dat het weer gelukt was, om daarna te lezen over de BBZ
zaterdag 12 maart 2016 om 21:06
Ik duim voor je Analist! Ben zelf nu 37,5 week zwanger en heb ook twee keer gehad dat het misging. Echt zorgeloos werd het bij mij niet meer, maar dat hoeft ook niet Volgens mijn gyn mag ik zo bezorgd zijn om de baby als ik zelf wil, zolang ik geen medicatie nodig heb en mijn bloeddruk in orde is dan kan het echt geen kwaad
zondag 13 maart 2016 om 11:18
Laurabb: dankjewel!! Ik denk dat als het deze keer wel goed gaat ik ook geen onbezorgde zwangerschap zal hebben. Ik schiet nu al bij elk pijntje in mijn liezen of rug al in de stress. Af en toe lijkt het zelfs of ik pijn in mijn schouders heb(hoort bij een BBZ), maar denk dat dat een beetje tussen mijn oren zit omdat ik er zo mee bezig ben.
Nimue1984: vrijdag krijg ik de echo.
Nimue1984: vrijdag krijg ik de echo.
dinsdag 15 maart 2016 om 12:13
Hallo, ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan van de DA, kwam een heel licht wazig blauw streepje in het resultaatvenster te staan, dus ik dacht dat het positief was. Nu heb ik vanochtend weer een test gedaan ook van DA, (zaten er 2 in een pakje) en die geeft niks aan. Heel raar...eerst geeft die dus een heeeeell licht streepje aan daarna niks. Dus ik ben naar huisarts geweest omdat ik gewoon niet snapte. Die vond het ook heel erg raar. Die zei als t nu andersom was geweest was t logischer. Maar dat is het niet en ze zei het kan ook geen indrooglijntje zijn want dan had dat op die andere ook al moeten staan. Maar daar staat die niet. Heb mijn hele gezicht vol puistjes en heb paar dagen terug ook last gehad van steken in buik en onderrug maar nu alweer fftjes niet.
Ik weet nu dus niet of die tweede test niet goed is gelukt of dat het gewoon zo is dat ik NIET Zwanger ben. Iemand hier ervaring mee?
Ik weet nu dus niet of die tweede test niet goed is gelukt of dat het gewoon zo is dat ik NIET Zwanger ben. Iemand hier ervaring mee?
vrijdag 18 maart 2016 om 12:07
woensdag 20 april 2016 om 12:47
Dag allemaal, ik moet helaas weer melden dat het niet goed is. Het hartje is bij 9,5 week gestopt met kloppen. We gaan nu proberen de miskraam op te wekken met cytotec mocht dit niet werken wordt het een curretage. Mijn man en ik komen nu ook in aanmerking voor verder onderzoek omdat dit nu de 2e miskraam is in minder dan een jaar tijd, maar daar horen we bij de volgende afspraak met de gynaecoloog meer over.
Ik vind het heel heftig wat er nu weer gebeurt. Had er dit keer echt vertrouwen in...
Ik vind het heel heftig wat er nu weer gebeurt. Had er dit keer echt vertrouwen in...