M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn boze buien zijn voor ons niet echt herkenbaar. Veel gedrag herkennen we in onszelf of van vroeger. Maar dat boze hebben wij geen van beiden gehad. Maar streng optreden werkt bij Jasper dan altijd erg goed. Na een dag of 2 is het dan wel weer bijgetrokken hoor.

We maken ons er ook geen zorgen over.

Man en ik zijn van nature al nee=nee mensen en vrij strikt, dus kost ons dan ook weinig moeite om even zo streng te zijn, zodat Jasper de grenzen weer kent.

Ons inpakken met tranen of knuffels werkt niet :-)

Krijg gelijk trek in een stukje taart
koffie, zwart graag...
Lief dat Laura aan "mijn" Jasper dacht!!
koffie, zwart graag...
mmmm Taart erbij!! Lekker!!!

Syl, hier hebben we ook zo'n exemplaar. Moeten dan ook erg strak, kort en duidelijk zijn. Oke dat heeft hij altijd al nodig maar dan nog meer.

Pips ik snap wat je bedoelt hoor!! Wij zeggen dat ook vaak, lompe boer ofzo. Terwijl wij hier tussen de boeren leven.

Gister leuk gespeeld met zijn meissie!!! Zooo liefffff. Merk wel dat Yuma zich dan erg op zijn gemak voelt, is dan soms wel gemeen tegen haar. Terwijl hij dat bij een ander dan niet is / durft.
huh hoe kan dat.....het is vrijdag en ik was vanmorgen de laatste!!

Nou ga nu snel werken, kom vanavond of morgen weer.

Doei fijne dag allemaal!!!!
Xoppie, volgens mij hebben we je een paar dagen weer niet gezien.... Zal ik morgenochtend weer bellen

(Nee hoor)

Goed weekend allemaal!

grappemaker die pips.

Fijn weekend allemaal!
koffie, zwart graag...

Och die Xop, ze is maar druk. Zijn we niet van haar gewend.

Pips heb nog gereageerd op namen in AK.

Heb je al besteld? Workshop was erg leuk goeie tips gehad. Bv: uitrollen van marsepein/fondant op doorzichtig stukje tafelzeil. Kun je ook zo op de kop houden en het plakt nog vast. Dubbelvouwen met marsepein aan buitenkant en taart mee bedekken! Werkt super. Oja en als deegroller, pvcbuis. Witte op de sanitairafd. Kun je klein of groot zagen. Klein voor kleine stukjes uitrollen.

Maak morgen mijn taart thuis nog verder af. Zal een foto in ak zetten.

Ik ga mijn bed opzoeken.

Fijn weekend!

greet Scooby
Fijn Scooby dat de workshop een geslaagd uitje was!!! Ben benieuwd naar het resultaat.

Zijn er hier veel marsepijn lief hebbers??

15 november komt de sint al weer in het land!!!

Mmmm wou dat het dat weekend was, dat was dan het laatste weekend van de reeks die ik moest werken!! (van 20 september tot en met 16 november alle weekenden gewerkt!! Zou er eigenlijk 1 vrij hebben, maar heb toen 1 zaterdag geruild voor 1 zaterdag in mijn vrije weekend) Tja financieel gezien tikken die weekenden wel lekker aan......maar verder......nee wordt daar niet heel blij van.

Moet nu de komende 2 weken best veel werken, begint donderdag. (dan al om 6:30u beginnen, pfff vroeg!!)

Zo nu genoeg geklaagd!!

Nee Xop is erg druk, druk, druk. Durfde er ook neit over te beginnen Haha, voordat we dadelijk weer bel sessies krijgen met een (stugge) fries aan de vroege telefoon.

(niet verkeerd bedoeld Xop)

Heb je al veel besteld voor het nieuwe huis Xop? Of alleen georienteerd?

Kreeg jij nu in febr of in mrt de sleutel? Zal het dan in het schema zetten.

Zal het schema even opnieuw uploaden.
Hey Scooby, jouw Laura is ook bijna jarig!! Wordt ze al weer 5. Wat gaat dat hard.

Hoe doet ze het eigenlijk op school? Lees wel altijd dat je haar naar school brengt enzo.....maar hoe vind ze het op school?
Indian, als je het schema weer aanpast, wil je bij Lynn dan zetten dat ze 92 cm is en 14 kilo weegt? Misschien moeten we ook de laatste kolom allemaal weer eens aanpassen?

(Lynn: wil alles zelf doen, leert alleen spelen en zingt de hele dag)

Lynn leert dus de laatste week alleen te spelen, heerlijk! Ze zit nu te zingen en met haar autootjes te spelen. Ze zal zo wel weer roepen, maar als ze 5 minuten alleen speelt ben ik al blij, omdat dat al een grote stap is voor haar. Ze kon het echt niet...

Ze roept nu dat ze gepoept heeft, ff checken...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hihi Juultje, en had ze gepoept.

Wel fijn dat Lynn nu ook alleen leert spelen.

Moet zeggen dat wij dan toch geluk hebben, Yuma doet dat altijd al erg goed. Veel fantasie komt erbij, erg leuk!!!

Als iedereen weer wat leuke dingetjes wilt opschrijven zal ik van de week het schema nog een keer aanpassen emt alle nieuwe dingen!
ff up
Hi,

In de AK 2 nieuwe taarten gezet. De gepuzzelde heb ik gisteravond gemaakt en de koeientaart vandaag. De rode is van marsepein en de andere van fondant.

Ik vind alleen marsepein niet lekker maar op een taart is het wel heerlijk.

Lekker juul dat Lynn nu ook een beetje zelf speelt. Lekker voor jullie ook!

Voor schema:

Woensdag ga ik naar cb met jasper dus dan cijfers. Verder dat hij zindelijk is.

Indian, Laura vind school super. Ze heeft wat vaste vriendjes om haar heen paar jongetjes en meisjes waar ze graag mee speelt. We zijn ook druk met het organiseren van het 1e kinderfeestje. Leuk! Wordt een zeemirminnenfeest en voor de jongens een vissenpak.

Ze wil een barbietaart, dus die ga ik volgende week maken. Volgende week zondag vieren we haar verjaardag.

fijn weekend verder allemaal!
mm allemaal taarten, lekker hoor! Leuk dat je er zo mee bezig bent Scoob!

Juultje fijn dat Lynn zichzelf aan het vermaken is. Heerlijk.

Hier ook hele weekend werken, bleeeh, t is niet anders maar wel ongezellig. Volgend weekend is Valentijn bij oma en dan gaan wij weer ff klussen.

Mijn vriendin uit Zweden was net even hier. Ze gaat maandag weer naar Zweden, maar over week of 3 ga ik 5 dagen naar haar toe, samen met een andere vriendin. Heb er erg veel zin in. We vliegen vanaf Eindhoven. Andere vriendin heeft vliegangst dus dat wordt spannend

Ga zo lekker mn bed in, ben moe.

Daaag

Merel
Jasper heeft sinds een week een loopfiets met 2 wielen. Volgens mij had milena m ook toch?

Maar goed, hij wilde r alleen naast lopen.

Gisteren kwam ik naar beneden en ging hij trots op zijn "motor rijden"

Ik helemaal

Scoob, kunnen we niet een keer workshoppen bij jou?

Ik heb wel zin om ook eens zo'n taart te maken
koffie, zwart graag...
Haaaaiiii kom alleen effe zwaaien, ben moe!!

Leuk een babrie taart en zeemeerminnenfeest!!!

En Jasper op zijn "motor" leuk!!! Yuma gebruikt zijn loeki fiets als motor, hihi.
Jaa ik kom ook taart eten workshoppen!

Mileen heeft geen loopfiets, Lynn wel. Ik vind het wel heel leuk voor MIlena, misschien voor haar derde verjaardag. Ze loopt toch wat achter motorisch, dus is er dan later aan toe dqan jullie kinderen denk ik. En dan vind ik het een mooi verjaardagscadeau.

Merel, wat leuk dat je vriendin er was en leuk vooruitzicht dat je daar heengaat ook!

Syl, hoe is het met Jaspers boze buien? Moeilijk hoor. Ook als je hem zo strak moet houden. Indian jij had dat ook met Yuma he? Bij Milena hoeft dat eigenlijk helemaal niet zo. Dan heb ik het toch maar makkelijk.

Hier lijken we een beetje uit de naam te zijn! Jeujj! Ik scandeer al weken iedere dag minstens 20 namen die vent vervolgens afkeurt. Hij toont weinig interesse en noemt vanmiddag ineens een hele leuke naam., Hmm ik doe iets fout geloof ik
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Dames, ik heb niet alles meer meegelezen sinds de vorige keer. Inmiddels heb ik mijn verjaardagscadeautje van mijn moeder geïnstalleerd (nieuw beeldscherm). Wat een gedoe, zeg!

Mijn computerkast moest ervan van zijn plekje een stukje en daarvoor moest ik heel de kast leeghalen. Direct gesopt en het overbodige weggegooid. Ben bekaf. De instellingen zijn nog niet optimaal, maar ik krijg het menu niet gescrolled en kan in de handleiding niet ontdekken hoe je dit moet doen. Laat gewoon een expert langskomen (mijn zus) om dit te regelen. Het beeldscherm is een lcd-scherm van 19 inch breedbeeld. En ik heb ineens heel veel ruimte in mijn kast alwaar het scherm staat.

Morgen ben ik jarig. Moet gewoon werken, maar 's avonds ga ik met een select gezelschap uit eten op mijn kosten. Of ik nu allerlei boodschappen in huis haal, zelf mijn benen uit mijn lijf loop en niet geniet van een verjaardag, doe ik het op deze wijze.

Ik word 42 jaar en ben inmiddels weer helemaal opgeknapt. De symbicort slaat weer goed aan en het helpt de ontstekingen te verminderen.

Emdin slaapt al vanaf 18.00 uur, die had de hele dag niet geslapen en daarom heb ik vroeg gegeten, vroeg onder de douche, zodat hij snel kon slapen. Hij was binnen 15 minuten onder zeil.

Zo, ga nog even surfen, spelletje spelen en toch nog eens proberen om mijn beeldscherm ingesteld te krijgen. Het is nu redelijk, maar het kan beter.

groetjes
Ja, is zeker lekker dat Lynn nu af en toe zelf speelt. Het is nog niet veel hoor, maar het valt toch op, hopelijk gaat ze snappen dat dat ook best leuk is!

Ga je een keer extra naar het cb, Scooby? Op deze leeftijd gaan ze normaal toch niet?

Fijn dat Laura het zo naar haar zin heeft op school.

Goed gewerkt, Merel? Moet er nog veel gebeuren in jullie huis?

Syl, Lynn heeft ook zo'n loopfiets, maar gebruikt 'm ook nog niet helemaal zoals hij bedoeld is. Maar vandaag ging ze erop zitten en deed haar voeten een stukje van de grond om te zien wat er gebeurde. Ze stond wel stil toen, maar toch. Ze blijft verder niet zo op het zadel zitten, ze loopt ermee met de fiets tussen haar benen.

Hoe gaat het met Jasper verder, is hij nog zo boos? Bij Lynn valt het wel mee de laatste tijd, behalve gisteronchtend bij het aankleden. Ze begon toen te spugen naar me, en dan krijg je me echt boos. In de hoek gezet, maar steeds als ik daar kwam, ging ze weer spugen. Uiteindelijk heeft man met haar gepraat en konden we het weer goedmaken.

Heb jij die kinderwekker al in gebruik voor Jasper? Op de doos staat dat het lampje 10 minuten aan kan blijven, maar dat is niet waar. Langer dan 3- seconden brandt hij niet. We hebben alles geprobeerd en toen maar gemaild naar de fabrikant, en het kan inderdaad niet. Vond ik wel een beetje een afknapper.

Leuk Frans, dat jullie uit de naam zijn! Kiezen jullie voor de zekerheid ook nog een meisjesnaam?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

He Q wat fijn dat je weer wat opgeknapt bent, altijd fijn wat antibiotica (denk dat het dat was toch). En alvast gefeliciteerd! Gezellig etentje gewenst.

Nog gelukt met je scherm?

Syl, leuk! Moterfietsen. Ze moeten soms ff de nieuwigheid eraf kijken of zo. Raar zijn die kids soms.

Ik geef met alle plezier een 'uitleg/workshop' over de taarten. Zo heel erg ingewikkeld is het niet. Je moet ff wat foefjes weten. Taarten waren lekker en goedgekeurd door neefje. Hij herkende gelijk het poppetje, das altijd goed.

Juul, Jasper moet nog voor zijn vorige apk beurt. Wanneer is die? met 2 jaar? We lopen flink achter. Als je hier een keer niet kunt dan duurt het soms maanden. Heb toch niks te vragen ofzo. Bij laura gebeurde dat ook en hebben we op het laatst zelfs een afspraak niet gedaan of 2 in 1 zegmaar. Anders moest ze na 3 mnd nog een laatste keer.

Tot morgen dames, ga nu mijn bedje opzoeken.
Hoera Q gefelciteerd met je verjaardag!!

Even kijken of ik een plaatje kan plakken

Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Gefeliciteerd Q!! Groot gelijk dat je uit eten gaat. Is idd net zo duur, gezelllig en jij geniet ook meer!! Gaat Emdin ook mee? Leuk cadeau heb je gekregen. Zal idd veel plaats schelen. Onze tv heeft ook zo'n grote toeter aan de achterkant, moesten zelfs een stukje kast eruit halen, anders pastte het niet. Was het nog gelukt met installeren?

Jippie Frans uit de naam. Ben benieuwd.

Ben hier wel benieuwd of wij nog van naam wijzigen. Hadden al heel lang een naam (voor j en m).

Heb nog niet in de AK gekeken naar de taart (schaam)

Over draken gesrpoken, ja dat hebben wij hier ook. Gister heel gezellig op bezoek bij vrienden en ik geloof dat meneer zeker 10min tegen een muur gestaan heeft. (bij elkaar opgeteld dan he, hihi) Anders is het ook zo zielig.

Vent heeft gister al 2 deuren en 2 deurkozijnen geschilderd. Nu nog 6 of 7 deuren en 4 raam kozijnen.

Nou ga dadelijk zwemmen met Yuma. Tot straks!!
Hoi,

Ben ik weer. Werd gebeld door een school of ik morgen wil werken. Eigenlijk vandaag ook, maar ik was niet zo flexibel en heb gezegd dat vandaag me niet meer ging lukken, maar morgen wel. Dus dan ben ik weer onder de pannen. Ik denk dat het wel goed gaat komen met werken tot mijn verlof .

Ik durf het hier haast niet neer te zetten, maar Milena is erg lief de laatste maanden. Ik zat er toevallig gisteren nog met vent over te praten, we konden allebei niet herinneren wanneer ze voor het laatst in de hoek gestaan had. Ze mept wel eens, maar na 1 waarschuwing stopt ze daarmee. Ze schopt wel eens boven met broek aandoen bv, maar als ik waarschuw en ze stopt niet, dan stop ik onmiddelijk met wat ik aan het doen ben en dat vindt ze niks. Verder geen driftbuien, wel gejengel enz, maar daarvoor gaat ze niet in de hoek, dat negeer ik. Maar eigenlijk zeurt ze ook niet zo. Ik kan echt duidelijk merken dat er dingen aan haar uit te leggen zijn of af te spreken en dat werkt eigenlijk ook wel. Ahum, ik kan me op de borstv kloppen en denken dat het mijn opvoedkundige kwaliteiten zijn , maar het is of gewoon geluk of een heerlijke fase die ieder moment kan omslaan. Nou ja, vooralsnog geniet ik maar van mijn gezellige meisje.

Spugen of echt slaan, schoppen bijten oid doet ze eigenlijk helemaal niet. Wel dwars zijn, bv geen handje bij het oversteken. Maar dat is dan een kwestie van hand pakken en meesleuren (en hopen dat er geen schouder uit de kom schiet).

Q. heel veel plezier met uit eten vanavond!

Indian, haha ik denk in plaatjes en nu zie ik al helemaal voor me hoe jullie een stukje uit de muur hebben gehaald ipv uit de kast voor het scherm

Fijne dag allemaal!
Q, van harte!!!!!!

Vriend van ons viert t ook altijd zo, best gezellig (alleen dan op eigen kosten, das dan wel weer jammer hi hi)

Zal ff de link plaatsen, hij heeft r nog genoeg:

http://www.marktplaats.nl...%2Fhtml%2Fstartpagina.htm

hmm, ik geloof niet dat ie werkt. Maar goed, op mp houten loopfiets intikken, In Odijk zit hij.

Man is zaterdagochtend tijd bezig geweest om te oefenen (had hij dat maar met zn 12 inch fiets gedaan....) en nu vindt hij t dus super.

Jasper is nog steeds een opgewonden standje. Vanochtend liepen we de poort uit, kwam er een bouwvakker aan. Hij gillend voor hem lopen. Hij mocht hem niet inhalen. En toen hij dat wel deed, begon hij te schreeuwen.

Die man kon er wel om lachen, ik niet.
koffie, zwart graag...
Oh Syl, die peuterpubers.

Frans als je het niet erg vind, gooien we jouw kreet er nog eens in, ookal heb je hem zelf nu niet (meer) nodig:

hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase,hetiseenfase

Haha, ja ik denk ook altijd in plaatjes, dat maakt het leven ook wel een stuk leuker vind ik. Hihi. Maaruh er hebben alleen eens tuk uit de kast gehaald. Schreef ik muur dan????

Fijn dat je weer werk hebt. Wanneer ga je met verlof?? Begin januari?

Merel, alvast veel plezier in Zweden.

Xop, al helemaal bedacht hoe het nieuwe huis geverfd en ingericht wordt?

Scooby, ga dadelijk echt snel in de AK kijken.

Hoe zit het met die meeting?

Tiramam, hoe is het bij jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven