Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ThunderassMan schreef op 19 maart 2016 @ 11:57:

[...]

Nogmaals; ik maak zelf wel uit of ik het als negatief ervaar als ik zo gegeneraliseerd wordt.Gegeneraliseerd worden, gebeurt dat in het leger?
quote:Amaqanda schreef op 19 maart 2016 @ 12:21:

[...]

Waarom is dit niet generaliserend volgens jou?Ben ik ook wel benieuwd naar.
quote:Amaqanda schreef op 19 maart 2016 @ 12:21:

[...]

Waarom is dit niet generaliserend volgens jou?Ik stiekem ook
Wat ik mij nu afvraag, je bent een deel Nederlands, een deel Surinaams, waarom vind je het dan leuke humor?
quote:yasmijn schreef op 19 maart 2016 @ 11:58:

[...]

Word.
quote:juubje schreef op 19 maart 2016 @ 12:22:

[...]

Gegeneraliseerd worden, gebeurt dat in het leger?Ja, maar alleen als je tatta bent.
quote:WD-40 schreef op 19 maart 2016 @ 13:06:

Wat ik mij nu afvraag, je bent een deel Nederlands, een deel Surinaams, waarom vind je het dan leuke humor?Waarom niet? je afkomst bepaald toch niet wat je leuk vindt?
quote:WD-40 schreef op 19 maart 2016 @ 13:06:

Wat ik mij nu afvraag, je bent een deel Nederlands, een deel Surinaams, waarom vind je het dan leuke humor?Waarom niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 19 maart 2016 @ 13:13:

[...]

Waarom niet? je afkomst bepaald toch niet wat je leuk vindt?Ik vind zelfspot een groot goed. Kijk maar naar cabaretier Najib Amhali ..Die doet niet anders. Tineke Schouten. ..en ga zo maar door.
Grappige plaatjes.
Okay, foute vraag zo te lezen.

Dan vraag ik het niet meer.
quote:WD-40 schreef op 19 maart 2016 @ 13:19:

Okay, foute vraag zo te lezen.

Dan vraag ik het niet meer.

Je vroeg het aan ttas. Misschien heeft zij een heel ander antwoord?

Je vraag was toch niet fout?
quote:ana_isabel schreef op 19 maart 2016 @ 13:15:

[...]

Ik vind zelfspot een groot goed. Kijk maar naar cabaretier Najib Amhali ..Die doet niet anders. Tineke Schouten. ..en ga zo maar door.Eens
quote:Amaqanda schreef op 19 maart 2016 @ 12:16:

Ik forest!

Ja, hier ook.

(Vooral in The Crying game 1992 en The last king of Scotland 2006. Die twee rollen zijn zo verschillend, maar hij kan het allebei.)
quote:ana_isabel schreef op 19 maart 2016 @ 13:15:

[...]

Ik vind zelfspot een groot goed. Kijk maar naar cabaretier Najib Amhali ..Die doet niet anders. Tineke Schouten. ..en ga zo maar door.+1. Gitzwarte humor over zelfmoord enzo vind ik dan weer niet iets om mee te spotten en ook absoluut niet grappig maar dat moet een ieder voor zich zelf weten
En zo snap ik bijvoorbeeld little britain niet qua humor, terwijl veel mensen dat hilarisch vinden.
quote:Ttass28 schreef op 19 maart 2016 @ 11:51:

nogmaals het is niet generaliserend en ja ik weet wat het woord betekent. Het is niet negatief.Je zou het niet zeggen
quote:Amaqanda schreef op 19 maart 2016 @ 13:41:

En zo snap ik bijvoorbeeld little britain niet qua humor, terwijl veel mensen dat hilarisch vinden.Ik pies er van in mijn broek, zo leuk.
Hebben jullie het al gehoord dames?

Menstruatiebelasting al vanaf volgend jaar

De veelbesproken menstruatiebelasting wordt waarschijnlijk al op 1 januari ingevoerd. Vrouwen die na die datum nog menstrueren, gaan daarvoor ongeveer een tientje per maand betalen. Het kabinet is het op hoofdlijnen eens over de menstruatiebelasting. “Tot nu toe konden vrouwen er gratis onbeperkt op los menstrueren. Jaarlijks komen duizenden kilo& :)#8217;s tampons en maandverband terecht bij de milieudiensten. Dat brengt hoge kosten met zich […]

Lees verder op Nieuwspaal. http://nieuwspaal.nl/mens ... ng-al-vanaf-volgend-jaar/

Ik vind het een heel goed plan, dat zal die zuurpruimen leren
Definitieve beslissing volgt zeker over 14 dagen?
geneet van 't laeve
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 maart 2016 @ 13:45:

[...]

Ik pies er van in mijn broek, zo leuk.Ik snap het echt niet
quote:Vivaneesje schreef op 19 maart 2016 @ 13:54:

Ik vind het een heel goed plan, dat zal die zuurpruimen leren Daarmee worden hier over het algemeen de dames bedoeld die al klaar zijn met menstrueren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Amaqanda schreef op 19 maart 2016 @ 13:41:

En zo snap ik bijvoorbeeld little britain niet qua humor, terwijl veel mensen dat hilarisch vinden.

Dat heb ik met Jiskefet, gaat echt totaal langs me heen.

Daarentegen heb ik bij Remi Gaillard en Rundfunk echt de tranen over mijn wangen.
Met jiskefet kan ik ook totaal niet lachen.
quote:Moiren_ schreef op 19 maart 2016 @ 14:24:

[...]

Dat heb ik met Jiskefet, gaat echt totaal langs me heen.

Daarentegen heb ik bij Remi Gaillard en Rundfunk echt de tranen over mijn wangen.

Remi is briljant!

Zullen mensen ook wel niet snappen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven