Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Voormalig forummer Hunnie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Moiren_ schreef op 20 maart 2016 @ 16:50:

[...]

Als jij mod bent zijn wij dat dus.

Jah. . Ik las het verkeerd.

En nee, geen mod. Voordat er praatjes in de wereld komen. Ben ik veel te lief voor
IK heb een waarschuwing gehad omdat ik te lief voor een andere forummeer was.
quote:Nouschi schreef op 20 maart 2016 @ 16:51:

[...]

Ook nog een dingetje, plaatjes plakken

Nee, kan ik al! Maar linkjes naar een filmpje blijbaar nog niet

http://youtu.be/xR-hWde2YsY
quote:Nouschi schreef op 20 maart 2016 @ 16:52:

Voormalig forummer Hunnie.Haha, ik stond inderdaad al klaar ("wat is dat met die blauwe bloem?")
quote:MevrouwJack schreef op 20 maart 2016 @ 16:46:

[...]

Ik heb een keer aan een mod (angel nog) gevraagd of ze erg PMS had en of dat een relatie had met het beleid van de dag.

Toen had ik een ban.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Hunniebunnie schreef op 20 maart 2016 @ 16:56:

[...]

Haha, ik stond inderdaad al klaar ("wat is dat met die blauwe bloem?")
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hunnie
quote:Ikhierhuh schreef op 20 maart 2016 @ 16:54:

IK heb een waarschuwing gehad omdat ik te lief voor een andere forummeer was. Hoe kon je!
Ik heb mijn laatste banmail niet eens opgezocht want die ban was wat je noemt ingecalculeerd.

Mijn laatste waarschuwing was wel belachelijk. Er was een topic over iemand die in de supermarkt had gepoept, en een topic over iemand die op een vervelende manier was ontslagen bij jawel, een supermarkt. En toen vroeg ik dus voor de grap, met linkje, of die ontslagen mevrouw soms de supermarktpoeper was. Waarop ik meteen een WS kreeg met de mededeling dat linken naar andere topics verboden was . Ik ben er maar niet eens op in gegaan... grenzeloze domheid valt niet te bestrijden immers.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 17:00:

Ik heb mijn laatste banmail niet eens opgezocht want die ban was wat je noemt ingecalculeerd. Mijn laatste waarschuwing was wel belachelijk. Er was een topic over iemand die in de supermarkt had gepoept, en een topic over iemand die op een vervelende manier was ontslagen bij jawel, een supermarkt. En toen vroeg ik dus voor de grap, met linkje, of die ontslagen mevrouw soms de supermarktpoeper was. Waarop ik meteen een WS kreeg met de mededeling dat linken naar andere topics verboden was . Ik ben er maar niet eens op in gegaan... grenzeloze domheid valt niet te bestrijden immers.Maar ik zie wel vaker dat er naar een ander topic wordt gelinkt?!
Ik heb nooit een ban gehad. Wat ben ik braaf
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 17:00:

Ik heb mijn laatste banmail niet eens opgezocht want die ban was wat je noemt ingecalculeerd.

Mijn laatste waarschuwing was wel belachelijk. Er was een topic over iemand die in de supermarkt had gepoept, en een topic over iemand die op een vervelende manier was ontslagen bij jawel, een supermarkt. En toen vroeg ik dus voor de grap, met linkje, of die ontslagen mevrouw soms de supermarktpoeper was. Waarop ik meteen een WS kreeg met de mededeling dat linken naar andere topics verboden was . Ik ben er maar niet eens op in gegaan... grenzeloze domheid valt niet te bestrijden immers.belachelijk
quote:WD-40 schreef op 20 maart 2016 @ 17:01:

Ik heb nooit een ban gehad. Wat ben ik braaf Ik ook niet. Of wel, maar dan snapte ik dat vast weer niet
quote:Hunniebunnie schreef op 20 maart 2016 @ 17:01:

[...]

Maar ik zie wel vaker dat er naar een ander topic wordt gelinkt?!Dat mag ook gewoon. Kwoten uit een ander topic, dat mag niet. Helaas zag dit heldere licht het verschil niet tussen kwoten en linken, en dat ik gewoon een grapje maakte ontging blijkbaar ook al aan zijn/haar onderscheidingsvermogen.
De wereld is gewoon niet leuk meer.

Ik heb nooit een ban gehad. Wat ben ik braaf
quote:Ikhierhuh schreef op 20 maart 2016 @ 17:05:

De wereld is gewoon niet leuk meer. Als viva je wereld is, maak ik me wel zorgen
quote:ana_isabel schreef op 20 maart 2016 @ 17:07:

[...]

Als viva je wereld is, maak ik me wel zorgen Ik heb een kleine wolkje in mijn hoofd vandaag dus... (Neem mijn woorden met een korreltje zout aub )
quote:ana_isabel schreef op 20 maart 2016 @ 17:07:

[...]

Als viva je wereld is, maak ik me wel zorgen

Juhuf! Deze doet lief tegen een ander.

Dat is niet oké voor de snoeiharde edoch recht voor z'n raap en eerlijke vivasfeer hoor!

Kom op, met z'n allen in een kringetje: kumbaban, my mod, kumbaban.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Ikhierhuh schreef op 20 maart 2016 @ 17:11:

[...]

Ik heb een kleine wolkje in mijn hoofd vandaag dus... (Neem mijn woorden met een korreltje zout aub )Mijn opmerking ook
quote:feow schreef op 20 maart 2016 @ 17:12:

[...]

Dat is niet oké voor de snoeiharde edoch recht voor z'n raap en eerlijke vivasfeer hoor!

Kom op, met z'n allen in een kringetje: kumbaban, my mod, kambaban.Hou toch eens op vrouw, zo meteen hebben we weer met z'n alle een ban!
quote:feow schreef op 20 maart 2016 @ 17:12:

[...]

Kom op, met z'n allen in een kringetje: kumbaban, my mod, kumbaban.

Ik heb nooit een ban gehad. Wat ben ik braaf Ik ook nog nooit
Ik voor 'te allen tijde' in het modtopic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven